TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שירות חדש של זירוקס יאפשר פתרונות ניהול ניידים ומאובטחים בסביבת העבודה המודפסת


זירוקס
השירות החדש מותאם במיוחד עבור חברות המפעילות מדפסות והתקנים רב תכליתיים
זירוקס משיקה פתרנות חדשים לטובת ניהול סביבת העבודה המשלבים ניידות, אבטחה, בקרת עלויות ושימושיות נוחה בתהליכי העבודה במדפסות עסקיות. ה- Xerox Workplace Solutions כולל שירותי ניהול הדפסה וניידות, הזמינים בענן או בשרת מקומי.

השירות החדש מותאם במיוחד עבור חברות המפעילות מדפסות והתקנים רב תכליתיים. החידושים נועדו להבטיח כי המדפסות יהיו מחוברות ומבוקרות וזאת מבלי לפגוע בנוחות, באבטחה ופרודוקטיביות. Xerox Workplace Solutions מספקים אבטחת תוכן חדשנית הנועדה להגן על הנתונים ועל הניידות של המדפסות.

אבטחת התוכן משפרת את נהלי האבטחה ומגנה על הקניין הרוחני על ידי מעקב אחר כל התוכן המודפס, המצולם או הסרוק. בכך היא מספקת לארגונים שכבה נוספת של הגנה, ומודיעה באופן אוטומטי למנהלים אם מידע רגיש מודפס או משותף. תוכנה זו חשובה במיוחד עבור ארגונים המטפלים באופן קבוע במידע רגיש או סודי.

בנוסף ניתן גם לבצע פתיחת נעילה בטלפון הנייד. השירות מספק נוחות וחיסכון בעלויות על-ידי הפעלת טלפון נייד כדי לאמת חשבונות במדפסות AltaLink® ו-.VersaLink® תוכנה זו מבטלת את הצורך בשימוש בכרטיסי ההדפסה של העובדים. משתמשים מאומתים, באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם, על ידי יישום פורטל ההדפסה של Xerox. כמו כן, רוב ההתקנים הניידים יכולים לבצע אימות הדפסה על ידי סריקת קודי QR שנמצאים בממשק המשתמש של המדפסות.

"הפיתוח של Xerox Workplace Solutions הוא הדרך שלנו לספק אבטחה מתקדמת וניידות התקנים תוך סיוע ללקוחות להפחתת עלויות מחוץ לסביבת ההדפסה שלהם," ציינה טרייסי קוזיול סגנית נשיא בכיר בזירוקס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il