TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההשקעה החדשה של שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי:


קרדיט: אולגה פדצ'וק
SPIRITT גייסה 5.5 מ' דולר כדי לאפשר לבעלי עסקים וסטארטאפים לפתח אפליקציות מורכבות על ידי תיאור מילולי בלבד

חברת SPIRITT, המאפשרת לפתח אפליקציות מורכבות על ידי תיאור הרעיון למחשב וללא צורך בכתיבת
קוד, מכריזה על גיוס סיד של 5.5 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי קרן Disruptive AI המתמחה בסטארטאפים מבוססי בינה מלאכותית, לסבב הצטרף Silicon Valley Bank.

SPIRITT היא פלטפורמת מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לפתח אפליקציות מורכבות כמו טינדר, אינסטגרם או וולט. זאת על ידי תאורן המילולי בלבד, בעזרת שיחה עם צ'ט-בוט המזכירה שיחה על הרעיון עם איש מקצוע. בשלב זה הפלטפורמה של SPIRITT מפתחת את האפליקציה באוטומציה, ללא תשלום או התחייבות מצד המשתמשים שמשלמים רק אם אהבו את התוצאה. התשלום הינו מנוי חודשי הכולל שרתים, מערכת תשלומים, גרסאות מובייל ודסקטופ ואפשרות לעשות שינויים במוצר ללא הגבלה. עלות המנוי החודשי גדלה בהתאמה להיקף השימוש באפליקציה.

SPIRITT הוקמה ביוני 2020 על ידי שני יזמים סדרתיים בני 24, תמיר מגן (מנכ"ל) ואור קליגר (נשיא ומנהל טכנולוגיה), אליהם הצטרף לידור כהן (סמנכ"ל מחקר), לשעבר ארכיטקט תוכנה בגוגל. החברה מעסיקה 9 עובדים במשרדיה בשדרות רוטשילד. ההשקעה תשמש לעמידה בביקוש מצד בסיס הלקוחות הגדל, הרחבת צוותי המו״פ והשיווק, ותמיכה במיזמים שקמים תחת SPIRITT והופכים לחברות גדולות בעצמם.

הרעיון להקמת SPIRITT,והחזון להפוך את עולם הסטארט אפ והיזמות נגישים לכולם, החלו אצל היזמים במהלך עבודתם על מיזם קודם, שם נחשפו לקושי העצום הכרוך בהרמת מיזם טכנולוגי. הם החליטו לנצל את יכולותיהם הטכנולוגיות ולהקים פלטפורמה המתפקדת כבית תוכנה “מסורתי”, בדקש על הקהל של יזמים וסטארטאפים.

“כיום יש ניגוד אינטרסים בין היזמים לבתי התוכנה, לסטודיו תוכנה אין ברירה אלא לגבות לא מעט כסף על כל עבודה קטנה, פשוט כי כוח האדם ועלות תפעול העסק שלו יקרים. מאידך הצורך של היזמים הפוך, הם צריכים לעשות שינויים תכופים ואין להם את ההון הנדרש מראש.” אומר תמיר מגן מנכ"ל SPIRITT. “היה ברור לנו שהאידיאל מצד היזמים, הוא לעבוד מול גוף שמאפשר להם לשלם על השימוש באפליקציה במודל המותאם להתפתחות המיזם וכמות היוזרים שהם משרתים. אז החלטנו לפתח פתרון שיאפשר זאת."

לדברי יזהר שי, שותף בקרן DisruptiveAI: "אנחנו מאמינים ש-SPIRITT יכולה לצמוח במהירות ולהיות חברה גלובלית המשרתת מיליוני לקוחות ברחבי העולם. התרשמנו מאוד מהיכולות והאופי היזמי של תמיר ואור מקימי החברה, מהעובדה שייצרו פלטפורמה מורכבת המבוססת בינה מלאכותית והצליחו לייצר הכנסות עוד לפני שיצאו לגייס כסף ממשקיעים."

Disruptive AI הוקמה על ידי טל ברנוח ויוראי פיינמסר והשותפים יזהר שי, אילית גלר וגדי תירוש. זו קרן הון סיכון ישראלית ראשונה, המתמחה בסטארטאפים מבוססי בינה מלאכותית (AI), מהשלבים המוקדמים שלהם ומהווה בית לקהילת החדשנות הישראלית בבינה מלאכותית. DAI משתפת פעולה עם יזמים ישראלים מובילים שמביאים מומחיות בתחום התעשייה וחזון טכנולוגי חזק של AI לבניית חברות גדולות ומשמעותיות ומותגים גלובליים בעלי השפעה. הקרן נתמכת על ידי יותר מ-30 יזמים מובילים פעילים מזירת ההיי-טק הישראלית ומעורבת אסטרטגית עם תאגידים גלובליים שסימנו את תחום הבינה המלאכותית כמוקד שלהם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il