TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טריגו משיקה סופרמרקט אוטונומי בברלין עבור ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE


קרדיט: REWE
הקונים לוקחים את המוצרים ויוצאים מהחנות בלי להתעכב באף עמדת תשלום


חברת הסטארטאפ הישראלית Trigo פותחת סופרמרקרט אוטונומי-היברידי ראשון מסוגו בברלין עבור ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE. הסופרמרקט יפעל באמצעות טכנולוגיית ראייה ממוחשבת שמזהה את המוצרים שהלקוחות אוספים, ומאפשרת להם לצאת מהחנות ללא כל עיכוב בקופות או בעמדות תשלום.

החנות בברלין, שמשתרעת על 400 מ"ר, היא סניף שני אוטונומי של רשת REWE, לאחר השקה מוצלחת במרכז קלן בשנה שעברה. זו פעם ראשונה שרשת שיווק פותחת חנות שניה במודל זה. החנות פועלת בשכונת Prenzlauer Berg בברלין שהפכה בשנים האחרונות לאופנתית ומבוקשת בקרב בעלי משפחות צעירות ועמידות ומציעה מגוון של בתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק. החנות החדשה מכילה למעלה מ-2000 מוצרים שונים, פירות וירקות בשקילה, מוצרים נוספים בתפזורת ועמדות מבצעים. היא תפתח בשלב ההרצה לחברי מועדון הלקוחות, שיוכלו לקחת את המוצרים שהם רוכשים ולצאת איתם מהחנות ללא מעבר בקופה.

המערכת של טריגו מזהה את המוצרים שהלקוחות אוספים לסל על ידי שילוב של מצלמות, מערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות, בדומה לטכנולוגיה של רכבים אוטונומיים. בסיום הקניה הלקוח יקבל את החשבונית למכשיר הנייד דרך אפליקצית הרשת.

החנות ההיברידית, בשונה מחנויות אוטונומיות אחרות בעולם, מאפשרת גם קניה בקופה רגילה במקביל לחוויה האוטונומית, בכך בעלי התמצאות דיגיטלית נמוכה יוכלו אף הם להנות מהקניה בחנות. המערכת של טריגו תוכננה בהתאם לתקני הפרטיות המחמירים ביותר בעולם ואינה אוספת או מנתחת מידע ביומטרי או מפעילה שיטות של זיהוי פנים. היא מרכזת באופן אנונימי מידע על העדפות הקונים המשמש את הרשת כדי לייעל את עבודתה והשירות לצרכנים.

קבוצת REWE היא מרשתות הסופמרקטים הגדולות בעולם והשניה בגודלה בגרמניה עם 6000 חנויות ברחבי המדינה ועוד 3500 במדינות אחרות בעולם. החנות בברלין מצטרפת לשורת סופרמרקטים שנפתחו לאורך השנה האחרונה בטכנולוגיה ישראלית, בהם של טסקו הבריטית בלב לונדון, חנות של ALDI Nord באוטרכרט שבהולנד, חנות של רשת הדיסקאונט Netto במינכן והסכם עם רשת הסופרמרקטים השיתופיים הגדולה בארה"ב Wakefern.

מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו: "אנחנו גאים בהרחבת שיתוף הפעולה עם REWE, מקמעונאיות המזון הגדולות, המוערכות והחדשניות באירופה ובעולם ושמחים להביא את בשורת קניות ללא תורים לתושבי ברלין. במהלך הזה REWE מגבירה את האמון במערכת שלנו ומעצימה את היכולת שלה לאפשר חווית קניות ללא קופות מחד ואימוץ שיטות ניהול מבוססות דאטה מאידך"

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ״ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה גייסה מאז הקמתה 104 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם הרשתות REWE וטסקו ופועלת בשיתוף פעולה עם שופרסל בישראל. החברה מציעה לקמעונאים מגוון פתרונות טכנולוגיים נוספים להגברת היעילות והרווחיות הנקראים StoreOS™, כולל ניהול תחזיות מלאי, אופטימיזציה של תמחור המוצרים, אבטחה ומניעת הונאה ותכנון פעולות שיווק.


החברה מעסיקה כיום למעלה מ-180 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרדי החברה בלונדון, גרמניה, הולנד וארה"ב ומגייסת אנשי פיתוח בתחומי בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה, הנדסה וכן מנהלי מוצר, אופרציה ותמיכה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il