TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת גאון מעדכנת כי חברת מדי ורד שבבעלותה זכתה במכרזים לאספקת מערכות קריאה מרחוק בהיקף של כ-124 מיליון שקל


צילום - סיון פרג
החברה צפויה לספק לתאגידי המים אשקלון ומי שיקמה כ-175 אלף מדי מים, שיותקנו בחולון, אזור, אור יהודה, בית דגן, נתיבות ואשקלון.


גיא רגב, מנכ"ל קבוצת גאון: "שמח על הבעת האמון שקיבלנו בהודעות הזכייה בשני המכרזים הנוכחיים בהיקף של כ-124 מיליון שקל לפתרונות קריאה מרחוק (קר"מ), פרי הפיתוח הטכנולוגי המתקדם של החברה. הזכיה הזאת היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להמשיך לגדול בתחומי התשתיות הזורמות עם חיבור לטכנולוגיה חכמה. ההתרחבות בתחומי הבקרה והמדידה היא חלק ממגמת ההתמקדות שלנו בצמיחה באזורי הבידול, והבעת האמון של הצרכנים ותאגידי המים בחברה ובטכנולוגיה שלנו - דווקא בתקופה בה הרגישות למחירי המים בארץ ובעולם הולכת וגדלה, תמשיך לחזק את מעמד הקבוצה כספקית איכותית בכל שרשרת הערך של תשתיות הזורמים.


מערכות הקר"מ של מדי ורד מבוססות על טכנולוגיה חדשנית וייחודית שפותחה בחברה, הכוללת מערך חומרה ותוכנה שמאפשרות מדידה ובקרה ברמת אמינות גבוהה ביותר בזמן אמת ויכולות ניתוח מידע מתקדמות. המערכת מעניקה פתרון איכותי ושלם לתחום מדידת המים ואנו נמשיך להתרחב גם לתחומי מדידה נוספים ולשווקים הבינלאומיים. נמשיך להוביל את תחום תשתיות הזורמים, ושמחים על האמון והאפשרות להעניק את השירות המיטבי שלנו לעוד כ-175,000 צרכנים."


קבוצת גאון, שהינה קבוצה מובילה הפועלת בתחום תשתיות המים והזורמים בישראל, מעדכנת על זכיית חברת מדי ורד שבבעלותה, בשני מכרזים משמעותיים להתקנה ולאספקה של מערכות קר"מ (קריאה מרחוק של מדי מים) לתאגידי המים מי שיקמה ומי אשקלון. מספר מדי המים שיותקנו במסגרת שני המכרזים מוערך בכ-175 אלף, וההיקף הכספי הכולל של שני המכרזים מוערך בכ-124 מיליון שקלים. תקופת ההתקשרות בכל אחד מהמכרזים הינה 6 שנים, ולתאגידים קיימת אופציה להארכת התקופות. ההתקנות יבוצעו בערים חולון, אזור, אור יהודה, בית דגן, נתיבות ואשקלון.

מערכות הקר"מ מבוססות על טכנולוגיה חדשנית שפותחה בחטיבה הטכנולוגית של קבוצת גאון, גאון טכנולוגיות. גאון טכנולוגיות מספקת מגוון מוצרים ליישומים שונים ובראשם מערכת תקשורת לקריאה מרחוק של מדי מים חכמים המיוצרים במפעל מדי ורד בקריית גת, תוכנת ניהול, חיישנים למערכות מים ועוד. הטכנולוגיה החדשה שפותחה מאפשרת למדוד ולנהל את משאבי המים העירוניים ואף מנגישה את צריכת המים לתושבים באופן פרטני.

בהתאם לתנאי המכרזים, בשלב הראשון מדי ורד תקים פיילוט של מערכות קר"מ שיימשך בין 4 ל-8 חודשים, במסגרתו מדי ורד תתקין כמה מאות מדי מים. לאחר הצלחת הפיילוט, מדי ורד תספק, תתקין, תחליף ותתחזק באופן מדורג בהתאם להנחיות תאגיד המים את כל מדי המים בערים האמורות.

חברת מדי ורד הינה חברה פרטית בבעלות מלאה של קבוצת גאון. החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית לקריאה מרחוק של מדי מים בעלי הצלחה ויציבות גבוהים ביותר. החברה פועלת בנתח שוק של כ-15% בישראל. עד שנת 2026 צפויים כל מדי המים בישראל להיות מוחלפים במדי מים חדשים המאפשרים קריאה מרחוק, נתון אשר יאפשר לחברה להגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלה בארץ.

קבוצת גאון דיווחה בחודש שעבר על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2022. החברה סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה של כ-58% בהכנסותיה לכ-160 מיליון שקל ועם קפיצה חדה ברווח הנקי לכ-5.6 מיליון שקל.

קבוצת גאון הינה החברה המובילה את תחום תשתיות המים והזורמים בישראל, ופועלת בשלושה תחומים עיקריים: תחום התשתיות והתעשיה – הפונה בעיקר ללקוחות בתחום התשתיות, המים והגז. התחום עוסק במגוון רחב של מוצרים בצנרת בקטרים גדולים ואביזרי פלדה, צנרת פלסטיק ומגופים; תחום מערכות בנין – הפונה בעיקר ללקוחות בתחומי האינסטלציה, כיבוי האש ומיזוג האוויר. בתחום זה מגוון מוצרי פלסטיק, ברזים ומגופים למערכות בתוך הבניין; תחום מערכות בקרה ומדידה – הרכבה, הפצה ושיווק של מדי מים ובקרה ושליטה מרחוק לתאגידי מים, רשויות מקומיות ואחרים.

בין מפעלי החברה מנויות החברות המובילות הבאות: צינורות המזרח התיכון, פלסים תשתיות, פלגל תעשיות פלסטיק, שגיב, הכוכב, מדי ורד צינורות המזרח התיכון-גילוון ובית המסחר תשתיות הדרום.

החברה הינה חברה בת של גאון אחזקות.

מנכ"ל קבוצת גאון וגאון אחזקות הוא גיא רגב ויו"ר הקבוצה הוא הראל בית און, שותף מנהל בקרן -ויולה צמיחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il