TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת גולף מנהלת משא ומתן לרכישתה המלאה של חברת הבת עדיקה


צילום: ניקי זליג
חברת עדיקה דיווחה הבוקר, על הצעה שקיבלה מחברת האם שלה, גולף, לניהול משא ומתן לרכישתה המלאה של עדיקה.


חברת עדיקה דיווחה הבוקר, על הצעה שקיבלה מחברת האם שלה, גולף, לניהול משא ומתן לרכישתה המלאה של עדיקה.

לפי הצעת המיזוג, כפי שהוצעה לדירקטוריון עדיקה, גולף תרכוש את מלוא הון המניות המונפק והנפרע של עדיקה, בדרך של עסקת מיזוג משולש הופכי, וכנגד תמורה במזומן אשר תשולם לכלל בעלי מניות החברה ותקבע בשים לב לשווי השוק של החברה ולמצבה הכספי.

לאור הצעת המיזוג, אישר דירקטוריון עדיקה להקים ועדה מיוחדת שתוסמך לנהל מו"מ עם גולף לגבי התמורה שתשולם עבור מניות הציבור ותנאי העסקה, לגבש המלצות בקשר עם הצעת המיזוג והכול לפי שיקול דעת הוועדה.

ככל שהצעת המיזוג תושלם, מניותיה של החברה יימחקו ממסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ והחברה תהפוך לחברה פרטית בבעלות מלאה של גולף. המהלך טעון אישור באסיפה הכללית של עדיקה.
עוד דיווחה החברה, על תחזית תזרים שלילי מפעילות שוטפת למחצית השנייה של 2022, חרף העמקת תוכניות ההתייעלות שמיישמת החברה מזה מספר רבעונים.


זאת בין היתר לאור העובדה שבתקופה זו חלה ירידה חדה בשווקי האופנה אונליין בעולם, אשר פגעה ביכולתה של עדיקה לממש את פוטנציאל החדירה שלה לשוק האמריקאי, בשל קיומם של עודפי מלאי אשר חייבו את החברה למכור את מוצריה במחירים נמוכים מהרגיל וגרמו לה להוצאות לוגיסטיות עודפות, בשל עלייה במחירי השילוח ועלויות מחירי חומרי הגלם אשר פגעו במודל הכלכלי של החברה וברווחיותה וכן לאור סיום הסכם השירותים בין החברה לגולף, אשר גרם לפגיעה ברווחיות החברה ובתזרימי המזומנים שלה.

נכון למועד זה, ניצלה עדיקה סך של 16 מיליון ש"ח (מתוך 20 מיליון ש"ח) מכוח ההלוואה שהעמידה גולף לחברה במסגרת כתב ההתחייבות, וצופה כי תידרש לנצל את יתרת ההלוואה הניתנת למשיכה מגולף, בסך של 4 מיליון ש"ח, עקב מצבה הפיננסי ובשים לב לתנאי השוק, החברה מעריכה כי קיים ספק של ממש ביחס ליכולתה לקבל אשראי בנקאי או חוץ בנקאי בתנאים סבירים.

נועם מלניק, מנכ"ל עדיקה מסר כי: "מיזוג עם גולף יסייע לעדיקה לחזק את מעמדה העסקי והפיננסי של פעילותה תוך כדי אופטימיזציה של תהליכים מסחרים ושיתופי פעולה עסקיים וכן, יביא להפחתת עלויות שוטפות בצורה מהותית, תוך שמירה על ערכי המותג ובידולו למען קהל הלקוחות הנאמן של עדיקה. עם כניסתי לתפקיד לפני כחודשיים ביצענו מספר פעולות על מנת לחזק את חוסנה הפיננסי תוך שיפור ניהול תזרים המזומנים השוטף של החברה, אולם לאחר בחינה מעמיקה הגענו לכלל מסקנה כי גם כאשר מאמצינו אלו יישאו פירות – מיזוג הוא המהלך הנכון לעדיקה.

אני מאמין מאוד בעדיקה, בפוטנציאל הטמון בה וביכולתה להיות שחקנית מובילה בשוק האופנה הישראלי. שילובה בתוך קבוצת גולף, מהקבוצות המובילות בתחום, והצפת ערכים סינרגטיים בין החברות יעניק לעדיקה יתרונות רבים בהם: חיזוק מערכי הרכש, הלוגיסטיקה, ההפצה והשיווק, ויסייע להשיב אותה למעמדה כשחקן משמעותי בשוק האופנה בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il