TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכירו את סטארטאפ הפוד-טק הישראלי שנלחם במתוק ועוזר להפחית את "הקרייב"


Sweet Block פיתחה את המסטיק הראשון בעולם שחוסם את הטעם המתוק


- לאחר שעשרות אלפי יחידות נמכרו באירופה, ורגע לפני הכניסה לשוק האמריקאי, מסטיק ה-Sweet Block מגיע גם למדפים בישראל ויימכר בלעדית בסניפי סופר פארם.

- המסטיק מבוסס על החומר הפעיל בצמח הג'ימנמה סילבסטר שחוסם את בלוטות הטעם המתוק ומבטל לפרק זמן את הטעם המתוק המוכר לנו.

- מאחורי הסטארטאפ עומדות היזמיות הסדרתיות שמרית לב וגיתית להב, שהביאו לעולם גם את אפליקציית Shrink Me App

הסוף לקרייב למתוק: הסטארט-אפ הישראלי Sweet Victory משיק לראשונה בישראל את Sweet Block, מסטיק המסייע להפחית את צריכת המזונות המתוקים. המסטיק מכיל את החומר הפעיל שבצמח הג'ימנמה סילבסטר שלאחר לעיסה קצרה בת שתי דקות חוסם את בלוטות הטעם המתוק ומבטל לפרק זמן של כשעתיים את הטעם המתוק המוכר לנו. למעשה, החומר הפעיל בצמח, שמקורו בהודו, חוסם את הקולטנים על הלשון שמזהים טעם מתוק ובכך חוסם את הטעם. לאחר עבודת מחקר ופיתוח שארכה כשלוש שנים, פיתח הסטארטאפ תרכובת שניתנת לצריכה בצורה של מסטיק, באופן שהופך את החומר הפעיל בצמח לנגיש ומאפשר שימוש יומיומי.

מאחורי הסטארטאפ עומדות היזמיות הסידרתיות הישראליות שמרית לב וגיתית להב (במקור מעמק יזרעאל). לשתיים רקע עם אתגרים רפואיים מה שהביא אותן להקים בעברן מיזמים נוספים שנועדו לסייע לאנשים להתגבר על אתגרים ומחסומים בדרך לאורח חיים בריא יותר. בין היתר הן ייסדו את אפליקציית Shrink Me App שנמצאת בתהליכי מכירה בימים אלו.

לדברי היזמיות, המסטיק נועד לסייע לאנשים שמבקשים להפחית צריכה של מזונות מתוקים באופן נקודתי או לאורך זמן. הפיתוח משמש ככלי עזר בתזונה דלת סוכרים ופחמימות, מסייע לאנשים המתמודדים עם סכרת או מצב טרום סכרתי להתמודד עם "קרייבים" למתוקים וכן לכל אדם שמבקש להפחית צריכה של מאכלים מתוקים לאורך זמן כחלק מדיאטה או תזונה מותאמת אישית. Sweet Block יימכר בישראל לעדית בסניפי סופר פארם.

אנשים שנטלו תמצית של צמח ג'ימנמה סילבסטר השילו 5-6% ממשקל גופם

מחקרים בארה״ב הוכיחו שצמח הג'ימנמה סילבסטר מפחית את המתיקות ממזונות מתוקים ובכך הופך מזון זה לפחות מושך. במחקר שבוצע על קבוצת אנשים, מחציתם קיבלו תמצית צמח צמח הג'ימנמה סילבסטר. עבור אלו שקיבלו את התמצית היה פחות תיאבון למאכלים מתוקים והיו בעלי סיכוי גבוה יותר להגביל את צריכת המזון שלהם, בהשוואה לאלו שלא נטלו את תמצית הצמח. במחקר אחר שנערך בקרב 60 אנשים הסובלים מהשמנת יתר שנטלו תמצית ג'ימנמה סילבסטר, נמצאה ירידה של 5-6% במשקל הגוף, כמו גם צריכה מופחתת של מזון.


השפעה זו על המשקל, מתרחשת בזכות התמצית מצמח הג'ימנמה שכאמור, חוסמת את קולטני הטעם המתוק ועל ידי כך מובילים לצריכה נמוכה של מזונות מתוקים ולהפחתה בכמות הקלוריות הנצרכת. מחקרים נוספים מדברים על כך שצמח הג'ימנמה סילבסטר מסייע בהורדת רמות הסוכר בדם, עשוי לתרום לרמות אינסולין חיוביות על ידי הגדלת ייצור האינסולין, משפר את רמות הכולסטרול והטריגליצרידים, מפחית את הסיכון למחלות לב וגם מסייע בהפחתת דלקת בשל תכולת הטאנין והספונין. (לעמוד עם רשימת המחקרים)

היזמיות שמרית לב וגיתית להב: "תזונה שמבוססת על צריכה מוגזמת של סוכרים ופחמימות הינה מהגורמים המובילים להשמנת יתר בקרב אוכלוסיית העולם המערבי, כאשר ישראל התברגה במקום הראשון והלא מכובד בדירוג צריכת הסוכר בקרב מדינות ה-OECD. מדובר במגיפה שיש לה השלכות בריאותיות קשות. כמי שפועלות מזה שנים למצוא פתרונות טכנולוגיים שתומכים באורח חיים מאוזן ובריא יותר, אנו מאמינות שהמפתח הוא בהחזרת השליטה על התזונה לאדם עצמו.


הפיתוח של Sweet Block מציע פתרון זמין ונגיש כדי להתגבר על אותם "קרייבים" מזיקים שגורמים לנו לצרוך מזונות מתוקים גם כשאנחנו לא באמת צריכים או רוצים בכך. היתרון המשמעותי שהוא מבוסס על צמח טבעי שסגולותיו מוכרות מזה מאות שנים אבל מעולם לא היה זמין באופן הזה לציבור הרחב".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il