TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת City Transformer גייסה 10 מיליון דולר בסבב גיוס A


חברת הסטארט אפ למכונית חשמלית ישראלית מתקפלת ראשונה CT-1 סיימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר כחלק מסכום כולל של 20 מיליון דולר


החברה מאפשרת ללקוחות פרטיים לבצע הזמנה מוקדמת, ולהבטיח את מקומם בתור לקבלת הרכב, לזמן מחיר וכמות מוגבלים, עבור פיקדון בר-החזר של €150

הסטארט-אפ התל אביבי מפתח טכנולוגיות EV ושירותי ניידות שיתופיים, על מנת להמציא מחדש את חופש הניידות עבור אלו הגרים או העובדים בערים. ה-CT-1 הינה מכונית חשמלית בעלת שני מושבים וארבעה גלגלים היכולה להפחית משמעותית את התנועה האישית ואת טביעת הרגל הפחמנית שלנו על ידי שינוי בסיס גלגלי המכונית על מנת לתמרן במרחב העירוני, ולחנות במקומות צרים כמו אופנוע.

10 מיליון הדולר שגויסו יסייעו לחברה במטרתה לקדם את הייצור הסדרתי של ה-CT-1 העתיד לחול ב-2024, תוך הגדלת צבר ההזמנות בישראל, אירופה (כשוק ראשון) ובצפון אמריקה.

את סבב הגיוס הובילה קבוצת לובינסקי, אחת מיבואניות הרכב הוותיקות והגדולות בישראל, עם 160 חנויות שירות ותיקונים בגרמניה ופעילות מכירת רכבים בצרפת ובמזרח אירופה. משקיעים נוספים כוללים משקיעים פרטיים, ביניהם אלון חכם וחברות רב לאומיות ממגזרי התחבורה, הנדל"ן והפנאי בהם קבוצת עפיפי, צמח המרמן וחמיק אחזקות.

מנכ"ל קבוצת לובינסקי, דני שביט, מסר בתגובה: "אנחנו נרגשים ממה שעושה City Transformer, כדי לחולל מהפכה בדרך שבה אנחנו נעים בערים. מודל התחבורה העירוני זקוק נואשות לכמה רעיונות טריים כדי לקחת אותנו לעידן חדש של אוויר נקי ותנועה בת קיימא. זו הולכת להיות נסיעה מהנה עם צוות City Transformer ואנחנו שמחים להיות אחד מבין תומכיהם הראשונים".

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל ומייסד City Transformer, הוסיף: "ערים מרכזיות ברחבי העולם סובלות מגודש משתק, בעל השפעה שלילית עמוקה על רווחתם של אנשים. על ידי שילוב של חדשנות ישראלית והנדסה גרמנית, אנו שואפים להיות חלק מהתנועה לשינוי הדרך בה אנו נעים בתוך אזורים עירוניים. בסבב הגיוס הזה אנו מבססים בסיס איתן שבאמצעותו נאיץ את הייצור ההמוני של ה-CT-1 ונרחיב את הפעילות בישראל ובאירופה. אני רוצה להודות לכל המשקיעים שלנו על האמונה שלהם במה שאנחנו עושים".

ד"ר אסף פורמוזה וצוות City Transformer נכחו בשבוע שעבר באבו דאבי והציגו שם בפסגת החדשנות של רכבים חשמליים, (EVIS, 23-25 במאי), בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים ואנשי תעשיית הרכב החשמלי, את הטכנולוגיה החדשנית, פורצת הדרך והמוגנת בפטנט שלהם, רכב המשנה צורתו.

City Transformer מציעה את ה-CT-1 להזמנה מראש גם ללקוחות פרטיים לזמן וכמות מוגבלים עבור פיקדון בר-החזר מלא של €150 דרך האתר: www.citytransformer.com.

• סיטי טרנספורמר, חברה ישראלית פורצת דרך בתחום הרכבים החשמליים, זכתה במקום הראשון בפרס החדשנות הגרמני לשנת 2022 ע"י The German Design Council

• חבר השופטים העניק את הפרס היוקרתי תוך שהוא מציין את החזון פורץ הדרך, החדשנות הטכנולוגית והעיצוב יוצא הדופן למכונית.

• הדגם הראשון של City Transformer, ה-CT1, הינו מכונית מיקרו-חשמלית הראשונה בעולם שמשנה את בסיס הגלגלים שלה כדי לנווט ולחנות במהירות בנוחות ובבטיחות במרחבים עירוניים צפופים ומאותגרים תחבורתית.

• אבות הטיפוס של החברה כבר נוסעים בכבישי אירופה לאחר שהשלימו בהצלחה את מבחני התקינה בגרמניה וקיבלו לוחית רישוי גרמנית.

• החברה נערכת לתחילת ייצור סדרתי במהלך 2024 ולחתימה על הסכמי שיתוף פעולה ומכירות במספר מדינות באירופה

• City Transformer הציגה את הרכב שזכה בפרס העיצוב בכנס החדשנות של כלי רכב חשמליים שהתקיים באבו דאבי (EVIS, 23-25 במאי)

25 במאי 2022 - City Transformer, יצרנית הרכב החשמלי העירוני המתקפל הראשון בעולם מישראל, זוכה במקום הראשון בפרס החדשנות הנחשק 'gold' לשנת 2022 על ידי מועצת העיצוב הגרמנית.
הפרס היוקרתי והמבוקש מאוד – עליו מתמודדים מאות מותגים רבים ומפורסמים - מעניק הכרה בינלאומית לחלוציות ולחדשנות של City Transformer בניידות חשמלית בת-קיימא ובחזון של החברה לחידוש ומודרניזציה של מרחבי העיר המזוהמים, הפקוקים והבעייתיים.

בנאום בטקס הענקת הפרסים - שהתקיים במוזיאון הגרמני לטכנולוגיה בברלין - אמר אייל קרמר, מייסד שותף ומעצב ראשי בסיטי טרנספורמר: "הזכייה בפרס הגרמני בחדשנות לשנת 2022, מהווה הישג יוצא דופן והבעת אמון מצד מובילי דעה בעולם החדשנות והעיצוב ביכולות הישראליות לא רק להציג חדשנות טכנולוגית, אלא גם לעטוף את החדשנות הזאת ולעצב אותו בצורת רכב יפהפה, אייקוני באסתטיקה שלו, אשר מעניק חווית ניידות שעד כה, תעשיית הרכב לא הצליחה להגשים בקנה מידה זעיר כפי שפיתחנו בסיטי טרנספורמר. זו הכרה בינלאומית בתרומה המשמעותית של הצוות של City Transformer לאתגרי הניידות העירונית ההולכים ומחמירים; זה גם מעניק לנו ביטחון נוסף בצדקת הדרך ובחזון שלנו.

CT-1, ה-Game Changer בניידות

גרעין ההצלחה של City Transformer בעולם הניידות העירונית טמון בחדשנות הפונקציונלית והעיצובית של הדגם הראשון של החברה – המכונית הזעירה CT-1. מדובר במכונית חשמלית, דו-מושבית, בעלת ארבעה גלגלים, הכוללת פלטפורמה ייחודית ומוגנת פטנטים לשינוי צורה, אשר משנה את רוחב בסיס הגלגלים שלה בזמן נסיעה בכדי לחנות בקלות ולתמרן במרחבים עירוניים צרים.

יתרונות אלו מאפשרים לנוסעים ברכב של סיטי טרנספורמר לנסוע בנוחות, בטיחות, ומהירות כשל מכונית משפחתית, ולחנות ולתמרן בקלות ובמהירות כשל אופנוע.

הפלטפורמה התחתונה של ה-CT-1 מבוססת על ארכיטקטורת "סקייטבורד". ארכיטקטורה זו הינה מודולרית, מפותחת ומתקדמת ביותר המבטיחה שמכונית המיקרו המתקפלת תתאים באופן מושלם לאתגרים הייחודיים לניידות בעיר, בהם הנהיגה מתאפיינת לעתים קרובות מדי בלחץ, תסכול, ובאובדן זמן יקר (תרתי משמע), בנסיעה ובחניה.

הודות לטכנולוגיית התאמת הרוחב האקטיבית המהפכנית שלה, ה-CT-1 מסוגלת 'להתקפל' תוך כדי נסיעה מרוחב 1.4 מטר למידה קומפקטית להפליא של מטר אחד ולהפך. במשקל של 590 ק"ג בלבד - כולל מארז סוללות שקטן ב-80% במסה בהשוואה לרוב סוללות הרכב החשמלי (EV) הרגילות הקיימות בשוק כיום - ה-CT-1 מציע טווח נסיעה יוצא דופן של 180 ק"מ.

ברוחב מלא של 1.4 מטר, ל-CT-1 מהירות מרבית של 90 קמ"ש; כאשר הוא ברוחב של מטר אחד, המהירות מוגבלת ל-45 קמ"ש. מכונית המיקרו-חשמלית בטוחה הרבה יותר מקטנועים, אופניים חשמליים וקורקינטים.
מחקרים הראו גם שבזכות הממדים המשתנים החדשניים והקומפקטיות הכוללת, יש סיכוי גבוה פי 10 לנהגי CT-1 למצוא מקומות חניה. הם גם נהנים מזמן מופחת מאוד שנדרש לבלות מאחורי ההגה ומעלויות תפעול EV יומיומיות זולות בהרבה. למעשה, ה-CT-1 יעיל פי שניים ממכוניות חשמליות טיפוסיות אחרות בשוק כיום.

חזון ניידות לכל

City Transformer, מונעת מהחזון הנועז לפתח מודל עסקי ייחודי של שירותי ניידות, בכדי לעורר שינוי משמעותי בערים גדולות וצפופות. כחלק מאסטרטגיה שאפתנית זו, שתושק לראשונה ברחבי אירופה, City Transformer תתאים את פתרונות טכנולוגיות הניידות פורצות הדרך שלה באופן מושלם לדרישות של צי פרטי, עסקי, שימוש ציבורי ומסחרי, כולל שוק המשלוחים של המייל האחרון (Last Mile Delivery).

מועצת העיצוב הגרמנית, שהוקמה על ידי הבונדסטאג (בית הנבחרים הפדרלי של גרמניה) ונתמכת על ידי שותפים בתעשייה, מקדמת עיצוב, חדשנות וטכנולוגיה מאז 1953.

פרס החדשנות הגרמני היקר מעניק כבוד למוצרים ולפתרונות המייחדים את עצמם ומביאים ערך מוסף בהשוואה לפתרונות קודמים בכל המגזרים.

לוץ דיאצולד, מנכ"ל מועצת העיצוב הגרמנית, אמר: "פרסי החדשנות הגרמניים מיועדים לכל מי שרוצה להשתמש בכוחו החדשני כדי לתרום לעתיד שווה חיים לכולם, להציג את הפיתוחים שלהם לציבור למטרה זו ולמקם אותם בהצלחה בשוק. עם פרסי החדשנות הגרמניים השנתיים, אנו מכבדים את הטוב ביותר מבין ההישגים החדשניים הללו".

City Transformer מציעה גם לאנשים פרטיים את ההזדמנות המוקדמת לאמץ טכנולוגיית EV על ידי הזמנה מראש של ה-CT-1. כעת אפשר להזמין את 'רכב העתיד' תמורת 150 אירו שניתנים להחזר מלא דרך האתר: http://www.citytransformer.com

אודות חברת CITY TRANSFORMER

החברה הוקמה בשנת 2014, כשמטרתה פיתוח רכבים עירוניים חשמליים זעירים, לייעול התנידות אישית, שיתופית ומסחרית בערים ברחבי העולם. ערים המתאפיינות בעומסי תנועה, מחסור במקומות חניה, נתיבים צרים וזיהום אוויר הפוגע בבריאות ובאיכות החיים.

מייסד החברה והמנכ"ל ד"ר אסף פורמוזה- ד"ר בהנדסת מכונות אונ' בן גוריון, בעברו הקים וניהל את חברת הסטארט אפ "מוב אנד דייט". את סיטי טרנספורמר הקים בתחילת שנת 2014 והוא אחד מהוגי ורושמי הפטנט של מנגנון הקיפול הייחודי של הרכב.

מייסד שותף וסמנכ"ל אופרציה ואסטרטגיה של החברה אודי מרידור- בעל תואר שני בננו פיזיקה. במהלך 2014 לקח אודי חלק בתוכנית של אוניברסיטת סינגולריטי של נאס"א, נטל חלק בהקמה של שתי חברות בתחום החלל, תקשורת ואנרגיה מתחדשת.

מייסד שותף נוסף ומנהל עיצוב של החברה אייל קרמר- שותף להקמת חברת העיצוב התעשייתי הישראלית YAMA. לאייל קרמר ניסיון רב בעיצוב מוצר עבור חברות ישראליות, סוכנויות בינלאומיות ומוסדות ציבוריים ועירוניים. הוא גם זכה בפרסים רבים על עיצובים למותגים ישראליים ובי"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il