TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הקורקינטים השיתופיים Dott מרחיבה את פעילותה לגבעתיים


קרדיט: יח"צ Dott
לאחר השלמת פריסת 1,800 הכלים ברחובות תל אביב, Dott מתרחבת גם לעיר גבעתיים ומדווחת על אלפי נסיעות וביקושים גבוהים מאוד לכלים החדשניים

16 ביוני 2022 - חברת Dott, המספקת פתרונות תחבורה אישיים שיתופיים בערי אירופה כמו מילאנו,
לונדון, פריז, רומא, בריסל ועוד, מסכמת חודש פעילות ראשון בעיר תל אביב-יפו, שהיא העיר הראשונה בה השירות מופעל מחוץ ליבשת אירופה. פריסת הכלים הסתיימה בסוף מאי, וכעת ניתן למצוא לא פחות מ-1,800 קורקינטים שיתופיים חדשניים, נקיים, מאובזרים ובטיחותיים, כאשר לכל אחד מהם מוצמדת קסדה ומטען לסמארטפון (למכשירים תואמי טעינה אלחוטית).

Dott מדווחת על ביקושים ערים וגבוהים מהמשוער לכלים שלה, שעוררו סקרנות מצד הרוכבים בתל אביב. בנוסף, המחירים הנמוכים לעומת המתחרים והטבות כמו רכיבה ראשונה בחינם או התחלת רכיבה ללא עמלה על שחרור הקורקינט, הובילו רוכבים רבים להשתמש בשירות החדשני של Dott.

ניתוח הפעילות בחודש הראשון מעלה כי משך זמן הרכיבה הממוצע בקורקינט של Dott עומד על 11 דקות, והמרחק הממוצע נע סביב 3 ק"מ לרכיבה. משבוע לשבוע מספר הרוכבים הולך וגדל ב-36 אחוזים, ומספר הרכיבות גדל ביותר מ-50 אחוזים - הוכחה לכך שהרוכבים מביעים עניין רב בקורקינטים החדשים של Dott.

לפי נתוני החברה, יום שישי ה-10 ביוני היה היום העמוס והמבוקש ביותר לרכיבות בכלים החדשים של Dott, בעקבות חגיגות מצעד הגאווה והרצון של המשתתפים להתנייד בקלות ממקום למקום, כאשר הכבישים והצירים סגורים. שיאי הביקוש נרשמו בשעות הגעתם של עשרות אלפי משתתפי המצעד והם נמשכו עד ליום שבת.

העיר גבעתיים מצטרפת לשירות

לאור ההצלחה המהירה של Dott בעיר תל אביב, עם אלפי כלים ורוכבים המשחררים את העיר מפקקים ועוזרים לשמירה על הסביבה העירונית, בימים אלו מתחילה החברה להפעיל את השירות גם בעיר השכנה גבעתיים, הסובלת גם היא מפקקים ועומסי תנועה.

בן גלי, מנהל הפעילות של החברה בישראל: "ההצלחה הענקית של Dott בחודש הראשון להפעלת השירות בתל אביב, הובילה את החברה להחלטה להתרחב לעיר גבעתיים בהקדם האפשרי. פריסת הכלים החלה בימים האחרונים, והרוכבים יכולים כבר עכשיו לעבור בצורה חלקה בין תל אביב לגבעתיים. בעתיד הקרוב נמשיך את הרחבת הפעילות לערים שכנות נוספות, כדי ליצור רצף רכיבה מקיף ושלם בכל גוש דן".

נסיעות בחינם בסופי השבוע של חודש יוני-יולי!

כחלק מהחדרת השירות ולאור תחילת הפעילות המוצלחת בתל אביב, Dott יוצאת במבצע מיוחד לרכיבות שיבוצעו בסופי השבוע של חודש יוני 2022. במהלך 4 סופי השבוע הללו (חמישי-שבת), יוצאו הטבות מיוחדות לרוכבים במסגרת קופון מיוחד DOTTWEEKEND, אותו יש להקליד באפליקציה. הקופון מעניק 10 נסיעות למשך 20 דקות כל אחת - ללא עלות. הקופון תקף החל מתאריך 16 ביוני ועד לתאריך 9 ביולי 2022, ומתחדש בכל סוף שבוע.

בעזרת הקופון המיוחד, גם מבקרים וגם תושבים יוכלו להתנסות ולרכוב על הכלים הבטיחותיים של Dott ללא עלות, כאשר כל רוכב תורם לאיכות הסביבה, למצב התנועה העירונית, לעומסי התנועה ברחובות ובעיות החנייה הרבות בעיר. Dott ממליצה בחום לרכוב אך ורק בשבילי אופניים יעודיים, ובשעות הערב והלילה מומלץ ללבוש בגדים בהירים לנראות מוגברת. הרכיבה מותרת החל מגיל 18 וחובה לחבוש קסדה במשך כל זמן הרכיבה והשימוש.


אודות Dott

Dott היא חברת תחבורה שיתופית אירופית שהוקמה על ידי אנרי מויסינאק ומקסים רומיין, עם החזון לשחרר את הערים מפקקים, תוך ביצוע נסיעות וניידות אישית נקייה וירוקה. דוט מפעילה כיום למעלה מ-40,000 קורקינטים חשמליים בערים מובילות בבלגיה, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה, פולין, ספרד, שוודיה ובריטניה, והשיקה מאז סתיו 2021 צי של 10,000 אופניים חשמליים. דוט זכתה בשניים ממכרזי התחבורה השיתופית הגדולים בעולם, גם בפריז וגם בלונדון. לדוט צוות של למעלה מ-600 עובדים, כשהצוותים העיקריים שלה ממוקמים באמסטרדם, לונדון ופריז.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il