TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסל סולושנס ו-Veego חתמו על הסכם אינטגרציה עם בזק‎‎


אקסל סולושנס ו- Veego חתמו הסכם אינטגרציה עם בזק להטמעת פלטפורמת הבינה המלאכותית של Veego


אקסל סולושנס וחברת Veego אשר פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, לשיפור הצריכה של שירותי אינטרנט ביתיים ולמיגור כללי של תקלות אינטרנט בקרב לקוחות של ספקי אינטרנט חתמו על הסכם עם בזק לפיו, בזק תטמיע פתרון AI של חברת ויגו בנתבי ה-Be ללקוחותיה הפרטיים, במטרה לספק חווית גלישה איכותית. הפתרון יאפשר לבזק לאבחן מרחוק הפרעות ברשת הביתית, להבין את חווית המשתמש של הלקוח וכפועל יוצא, לפתור את התקלות ולהעניק ללקוח מענה מתאים לשביעות רצונו ואף לאפשר לבזק לראות תמונה רחבה על איכות הגלישה בקרב לקוחותיה.

ניב ברקנר, מנהל אגף שירותים ומוצרים בחטיבת השיווק והחדשנות בבזק, "אין לי ספק כי הטמעת הרכיב של Veego בנתבי ה-Be של בזק תאפשר לנו לספק ללקוחותינו חווית שירות מיטבית. הרכיב יאפשר לנו להבין את האינטראקציה בין המכשירים המחוברים בבית, ועל ידי כך בזק תוכל לזהות מרחוק ואף לצפות מראש תקלות בסביבה המחוברת ולטפל בהן מרחוק, זאת מבלי שהלקוח מודע לכך".

"הוכח שהאנליטיקה של Veego עוזרת לספקי שירותי אינטרנט ו-CSP ליהנות מהחלטותיה האוטונומיות של המערכת או מקבלת תובנותיה החשובות לצורך קבלת החלטות מצד בזק המסייעות להפחית את נטישת הלקוחות, לשפר את חוויית הלקוח הביתי הצורך שירותי אינטרנט", אמר אמיר קוטלר, מנכ"ל Veego.

"רתימת טכנולוגית של בינה מלאכותית ולימוד מכונה, מאפשר לארגוני הטלקום לחוות, הלכה למעשה, את מה שחווה הלקוח הביתי במקרה של הפרעה או תקלה, הפוגמת ביכולתו לצורך שירותי אינטרנט איכותיים – מאפשר לספקיות האינטרנט לצפות את הבעיה, למגר אותה באופן אוטונומי ובכך לסייע להם לשמר מנויים, לצמצם בתקורות השירות ולהגדיל את רווחיות החברה".

רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס, אומר כי ההסכם החשוב עם בזק וויגו הוא צעד נוסף בהשבחת המוצרים שאקסל מוכרת לבזק ושדרוג טכנולוגי משמעותי של ציוד הקצה שבזק מספקת ללקוחותיה. אקסל רואה בויגו שותף משמעותי בעל פוטנציאל גדול גם מול לקוחות רבים מחוץ לישראל.

אודות Veego

Veego נוסדה למטרת שיפור חווית משתמשי האינטרנט בקרב לקוחות "הבית המחובר" וזאת באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. Veego מספקת ללקוחות הביתיים, אך גם לגורמי השירות אצל ספקיות האינטרנט הבנה מדעית ייחודית בנוגע להתנהגות מכשירים חכמים (IoT) ושל האפליקציות והשירותים הנצרכים באמצעותם בסביבה הביתית, הפלטפורמה של Veego מנתחת כמויות עצומות של נתונים חדשים המאפשרים שפע של תובנות חשובות לגבי דרך התנהלות הבית המחובר, לרבות ניתוח מדעי של חווית הלקוח, דרך השימוש באינטרנט של כל שירות ומכשיר, כן מאפשרת הפלטפורמה, בעקבות ניתוח הנתונים האלו, התערבות "כירורגית" לשיפור חווית המשתמש הביתי וטיפול בגורמים המפרעים לצריכה תקינה של אינטרנט ביתי.

אודות אקסל:

פעילות קבוצת אקסל כוללת פיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית, סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים ("IoT"), שירותי SaaS של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה.


כמו כן עוסקת הקבוצה, בין היתר, בפתרונות מנוהלים של תחנות מחשוב רזות, פתרונות משרד מתקדמים ומערכות לשימוש בתחום העיר החכמה. בין לקוחות הקבוצה נמנים כל מפעילי הטלקום בישראל, גופים ממשלתיים וארגונים נוספים.
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il