TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022


זוכה בשני לקוחות חדשים עם חוזי דור 5 רב שנתיים

תל אביב, ישראל – 12 במאי 2022 - חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שנגמר ב-31 למרץ, 2022.

דגשים לתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2022

• הכנסות רבעוניות של 10.6 מיליון דולר ברבעון הראשון, צמיחה של 16% בהשוואה לרבעון המקביל.
• רבעון 11 ברציפות של צמיחה בהכנסות.
• נכון לתאריך 31 למרץ 2022, לחברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 70.9 מיליון דולר, ללא חוב.
• מעלה את תחזית ההכנסות השנתית מטווח של 42-45 מיליון דולר ל - 43-47 מיליון דולר.

אייל הררי, מנכ"ל רדקום, התייחס לתוצאות ולחוזים החדשים שנחתמו "אנחנו נרגשים שDISH בחרה ב RADCOM לנטר את רשת דור 5 החכמה הראשונה בארצות הברית. הזכייה הזו ממשיכה את המומנטום החיובי מאז תחילת שנת 2022, מדובר בזכייה שניה עבורנו בלקוח דור 5, המביאה אותנו לסך של 50 מיליון דולר בחוזים חדשים השנה".

"יחד עם הזכיות האחרונות שלנו וההתקשרויות מהמכירות המתמשכות, יש לנו נראות טובה יותר למחצית השנייה של 2022. כתוצאה מכך, אנחנו אופטימיים לגבי היכולת שלנו לצמוח השנה מעל התחזיות הראשוניות שסיפקנו בפברואר. לכן, אנו מעלים את תחזית ההכנסות לשנת 2022 מ 42 - 45 מיליון דולר ל43-47 מיליון דולר".

דגשים מהחוזים החדשים שנחתמו לאחרונה:

• DISH wirelessבחרה ברדקום לנטר את רשת דור 5 החכמה הראשונה בארה"ב. חוזה דור 5 חדש זה מספק ל-DISH את הפתרון החדשני ומבוסס הענן שלנו – RADCOM ACE – אשר מהווה הזמנה נוספת לדור 5 עצמאי (SA) והראשון שייפרס במלואו בענן ציבורי. DISH נדרשה למוביל שוק בתחום האבטחה, הפועל על שירותי הענן של אמזון (AWS) לסיוע בהשקת דור 5 בצורה חלקה ולנטר את איכות השירות ברחבי הפריסה הארצית.

• רדקום זכתה בחוזה רב שנתי דור 5 עם מפעיל סלולרי באירופה. בחוזה זה, הפתרון שלנו יספק ללקוח נראות רשת אובייקטיבית, מקצה לקצה, אשר עוזרת למהנדסי רשת לקבל החלטות בזמן אמת מבוססות מידע ולשפר באופן יזום את איכות השירות, תוך מיקוד שאין שני לו באיכות המועברת ללקוח.

• T&AT חידשה את חוזה אבטחת השירות הרב שנתי שלה עם רדקום. אנו ממשיכים לספק גרסאות תוכנה מתקדמות ולתמוך בהתפתחות הרשת שלהם לענן עם פתרון אבטחת שירות מבוסס הענן שלנו. פתרון שניתן להרחבה, יעיל בניטור ועוזר לייצר אופטימיזציה לחווית הלקוח ברחבי הרשת.

דגשים נוספים לתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של 2022

• היקף ההכנסות ברבעון הראשון הסתכם ב- 10.6 מיליון דולר, בהשוואה ל- 9.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.

• ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-0.6 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 1.7 מיליון דולר או 12סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של 2021.

• שיעור הרווחיות הגולמית על בסיס GAAP- Non ברבעון הראשון של 2022 עמד על 74% בהשוואה ל-75% ברבעון הראשון של 2021.

• הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP לרבעון עמד על 0.6 מיליון דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס Non-GAAP של 1 מיליון דולר או 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2021 .
• מזומנים: נכון ליום 31 במרץ 2022, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 70.9 מיליון דולר, ללא חוב.

פרטי שיחת הועידה:

הנהלת רדקום תקיים שיחת ועידה היום, ה-12 במאי 2022, בשעה 15:00 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות ותשיב לשאלות המשתתפים. על מנת להשתתף בשיחה יש לחייג 103-918-060 כ-5 דקות לפני מועד השיחה.
אם נבצר מכם מלהשתתף בשיחת הועידה, הקלטת השיחה תהיה זמינה לשידור חוזר באתר החברה בכתובת https://radcom.com/investor-relations/.

אודות רדקום:

רדקום (Nasdaq: RDCM) היא המומחית המובילה לפתרונות מבוססי ענן לתובנות רשת (Network Intelligence) חכמות עבור ספקיות תקשורת הנמצאות בתהליך מעבר ל-5G. הפתרונות של רדקום לתובנות ברשת כוללים את פתרון הנראות ברשת, פתרון הבטחת השירות, ופתרון רדקום לתובנות ברשת.

חבילת המוצרים של רדקום מספקת פתרונות חכמים ומבוססי קונטיינרים, על פי דרישה לניתוח רשת מה-RAN אל הבסיס במטרה להבטיח רשתות 5G. זאת תוך שימוש בפתרונות אוטומטיים ודינאמיים עם יכולת איסוף נתונים חכמה ומינימלית, טכניקות לפתרון בעיות לפי דרישה וטכנולוגיות חדישות המבוססות על למידת מכונה.


פתרונות אלה פועלים בהרמוניה במטרה לספק למפעילות תקשורת הבנה של חוויית הלקוח המלאה ולאפשר להן לפתור בעיות בביצועי הרשת מהרמה הגבוהה ביותר ועד רמת הפרטים, תוך הפחתת עלויות אחסון וניצול משאבי הענן.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.radcom.com, אשר אינו מהווה חלק מדיווח זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il