TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופל בלאנס מדווחת על הכנסות שיא לרבעון הראשון של 2022‎‎


קרדיט: יח"צ
הכנסות שיא של כ-20.1 מיליון ש"ח ברבעון, גידול של כ-39.6% בהשוואה לאשתקד
מתקדמת לעבר היעד להעמדת משכנתאות בהיקף כולל של 80 מיליון ש"ח בשנת 2022: נכון למועד פרסום הדוח העמידה הקבוצה ללקוחותיה משכנתאות בהיקף כולל של 45 מיליון ש"ח ברוטו;
מחלקת דיבידנד בפעם ה-21 ברציפות, היקף הדיבידנד – 3.85 מיליון ש"ח;

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה ולספק מענה פיננסי מקצועי ומקיף למגזר העסקים הקטנים והבינוניים."

אופל בלאנס השקעות, חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, מדווחת היום על הכנסות שיא לרבעון הראשון לשנת 2022.

בעקבות משבר וירוס הקורונה פעלה אופל בלאנס לטיוב תיק לקוחות החברה תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה, ומתוך כוונה להבטיח ככל הניתן את יציבות החברה. החברה הגדילה באופן עקבי מרבעון לרבעון את תיק הלקוחות, לצד שמירה על יציבות הפסדי האשראי. תיק הלקוחות של החברה כמעט והוכפל ביחס לאשתקד, מסך של כ-277 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2021, לכ-473 מיליון ש"ח בסוף הרבעון הראשון של 2022.

היקף הפסדי האשראי של אופל בלאנס לרבעון הסתכם בכ-1.3 מיליון ש"ח, כ-0.22% מסך עסקאות הניכיון של החברה. הגידול המבוקר בהפסדי האשראי נובע כתוצאה מהרחבת פעילות הקבוצה והגדלת תיק הלקוחות.

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו מסכמים רבעון צמיחה נוסף עם הכנסות שיא. אסטרטגיית הצמיחה האחראית של אופל הוכיחה את עצמה והצלחנו לצמוח גם במהלך משבר הקורונה. אנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה ולספק מענה פיננסי מקצועי ומקיף למגזר העסקים הקטנים והבינוניים.

כמו כן, אנו שמחים לדווח על גידול נאה בחטיבת המשכנתאות לכל מטרה המהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. החברה מתקדמת אל עבר היעד להעמדת משכנתאות בהיקף כולל של 80 מיליון ש"ח עד סוף השנה, ואנו סמוכים ובטוחים כי פעילות המשכנתאות הצומחת, לצד פעילות הליבה של הקבוצה, תסייע לנו להמשיך ולהשיא ערך למשקיעים ולדבוק במדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה."

ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-20.1 מיליון ש"ח, גידול של כ-39.6% ביחס להכנסות של כ-14.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות הפסדי אשראי ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-17.0 מיליון ש"ח (84.5% מההכנסות), גידול של כ-30.5% בהשוואה ל-13 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-7.7 מיליון ש"ח, גידול של כ-26.6% בהשוואה לרווח נקי של כ-6.1 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2021. הגידול ברווח הנקי מקורו בעיקר בגידול בהכנסות עקב עליה בהיקף הפעילות של הקבוצה.

תיק הלקוחות של אופל לרבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם לשיא של כ-473 מיליון ש"ח, גידול של כ-70.6% לעומת תיק לקוחות בהיקף של כ-277 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

סך עסקאות הניכיון ברבעון הסתכם בכ-598 מיליון ש"ח, גידול של כ-46.9% לעומת כ-407 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

החברה מודיעה על חלוקה נוספת של דיבידנד, כמדי רבעון ובפעם העשרים ואחת בסה"כ, בסכום של 3.85 מיליון ש"ח.

אודות אופל בלאנס השקעות:

קבוצת אופל בלאנס (בורסת ת"א: אופל) עוסקת משנת 1996 במגוון פתרונות פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ בנקאי. אופל בלאנס מתמחה
במגוון צורות מימון: כנגד ממסרים דחויים לעסקים ושכירים, כנגד המחאת זכות, כנגד בטוחות נדל"ן והשלמת הון עצמי (מזנין). לחברה רישיון מורחב למתן שרותי אשראי ומתן שירותים בנכס פיננסי מרשות שוק ההון והיא משמשת כחשבון מאגד ומספקת ללקוחותיה שרותי סליקה וניכיון שוברי אשראי. תיק הלקוחות של החברה, נכון ל-31.3.2022 נאמד בכ-473 מיליון ש"ח.

לקבוצת אופל שישה סניפים בפריסה ארצית: אשדוד, ראשון לציון, חולון, באר שבע, חיפה ונתיבות.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il