TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עלייתה של טכנולוגיית Dual Miners החדשה


Dualminers מתרגשת להכריז על ההשקה הרשמית של שלוש פלטפורמות כרייה להן יש פוטנציאל לשנות את תעשיית הקריפטוגרפיה העולמית.

הלסינקי, פינלנד, 8 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

(Dualminers (www.dualminers.com  מתרגשת להכריז על ההשקה הרשמית של שלוש פלטפורמות כרייה להן יש פוטנציאל לשנות את תעשיית הקריפטוגרפיה העולמית. Dualminers השתמשה בטכנולוגיית שבב ASIC כדי ליצור שלושה פתרונות מוגדרים מראש שמציעים קלות שימוש ומבטיחים החזר על ההשקעה תוך חודש אחד בלבד, בהובלת כמה מהמומחים המנוסים ביותר בתעשיית כריית המטבעות הקריפטוגרפים.

DualPro, DualPro Max וה-DualPremium העדכניים ביותר הם המוצרים הנוכחיים של החברה, התומכים בפעילות רווחית בבלוקצ'יין המועדף. בקרו בכתובת https://dualminers.com/products לקבלת מידע נוסף.

צוות Dual Miner מורכב מאנשי מקצוע מנוסים בתעשייה.

Dual Miners היא חברת תכנון וייצור שבבים שהוקמה בלונדון, עם משרדים בפינלנד, דרום קוריאה ואוסטרליה. יש לה מספר צוותים בעלי הבנה מעמיקה, בין היתר, בטכנולוגיית בלוקצ'יין ובעיצוב טכנולוגי. החברה מספקת יחידות עיבוד גרפיות לצרכנים בנוסף לאספקת שירותי פיתוח ארנק קריפטוגרפי. לחברה משרדים בשלוש יבשות. בשל הניסיון הרב שלה בשוק, Dual Miners רכשה שם איתן בתעשיית הבלוקצ'יין.
בעת ביצוע רכישה, תמחור וזמינות הם מרכיבים קריטיים שיש לקחת בחשבון.

כתוצאה מכך, Dual Miners תכסה את דמי המשלוח ומדי הייבוא כאחד, וכך תאפשר לצרכנים להוציא לא יותר מהעלות של ההתקן ולקבל את כל מה שהם צריכים כדי להתחיל מבלי שייגרמו להם עמלות נוספות. המתחרים שלנו הובסו בשווקים שלהם, והצרכנים מודעים לכך כעת. היכולת שלהם להשתמש בחשמל שלנו או ליהנות ממחירי החשמל הנמוכים להפליא שלנו נבלמה.

למרות גודלנו הקטן, יש לנו כוח כרייה רב; בממוצע, ה-DualPremium מייצר יכול כרייה של 60 TH/s עבור ביטקוין ו-2.1 GH/s עבור Litecoin. "זהו מצב של ניצחון לכולם", אומר מייקל סקוט, הדירקטור התפעולי של Dual Miners ומנהל התפעול הראשי.

אודות Dual Miners
Dual Miners Inc הוקמה ב-2015 במטרה להמציא ולמכור את הכורים הכפולים המובילים הראשונים בעולם עבור מטבעות קריפטוגרפים המשתמשים בטכנולוגיית SHA-256 או Scrypt, בהתאמה. יצאנו לדרך עם DualPro כדי לספק יותר כוח בעלות נמוכה יותר מאשר בעבר. המטה של Dual Miners נמצא בלונדון, בריטניה, ולחברה יש משרדים בכל רחבי העולם. באתר www.dualminers.com, תמצאו פרטים נוספים על החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il