TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

i2c משתפת פעולה עם יוניקורן הפינטק PingPong


i2c משתפת פעולה עם יוניקורן הפינטק PingPong כדי להעצים את הצמיחה המהירה של הצעות אשראי של מאסטרקארד לשוק ה-B2B

רדווד סיטי, קליפורניה, 6 באפריל 2022, (BUSINESS WIRE):
i2c Inc, ספקית מובילה של טכנולוגיית תשלומים דיגיטליים ובנקאות, הודיעה על חתימת הסכם שותפות עם יוניקורן הפינטק PingPong מהאנגזהו, סין, המספק לבעלי עסקים פתרונות תשלום מודרניים חוצי גבולות עבור מסחר אלקטרוני.

באמצעות מינוף פלטפורמת התוכנה כשירות הזריזה של i2c, PingPong תרחיב את היצע האשראי המסחרי הקיים שלה לאזורים חדשים, במיוחד הונג קונג ואירופה. המוצר מאפשר לסוחרים לגשת לתשלומים מיידיים, כמו גם לעמלות עסקה נמוכות עד 1%, לעומת העמלות של 5% שנגבו בעבר מהסוחרים הבינלאומיים הללו.

"אנחנו נרגשים לעבוד עם פלטפורמה חדשנית כזו שמגדירה מחדש את המסחר האלקטרוני העולמי למוכרים", אמר אורנגזייב חאן, מנכ"ל i2c – אזור MEA. "על ידי מתן פתרון תשלומים All-in-One לשוק B2B מסיבי, עם מבדלים מרכזיים כמו עסקאות בזמן אמת ועמלות עסקה נמוכות משמעותית, PingPong שוברת חסמים עסקיים בינלאומיים ומציבה את צרכי המוכרים בחזית".

"בחרנו לעבוד עם i2c בגלל טביעת הרגל הגלובלית העמוקה והניסיון שאין שני לו בתשלומים דיגיטליים", אמר יו צ'ן, מייסד ומנכ"ל PingPong. "השותפות מספקת שירות משולב מהשורה הראשונה לפורטפוליו ההולך וגדל שלנו, ובאמצעות הרחבה משותפת זו נוכל כעת לחזק את המשימה של PingPong להגדיר מחדש את חווית התשלום הדיגיטלית עבור מוכרים, יזמים ובעלי עסקים ברחבי העולם".

שותפות זו תאפשר ל-PingPong להשתמש באישורי Visa ו-Mastercard של i2c להנפקה ולעיבוד כרטיסים בשתי רשתות כרטיסי השותפים בהונג קונג, ובאישור Visa של i2c להנפקה ועיבוד באירופה. כרטיס האשראי PingPong מציע עסקאות ב-15 מטבעות, ומציג העברות ישירות בזמן אמת לספקים, עובדים ויצרנים, תוך שהוא מתגאה בעמלות מט"ח אפסיות בתוך הארנק הווירטואלי של PingPong.
אודות PingPong

PingPong, שנוסדה ב-2015, היא חברת טכנולוגיה מובילה הבנויה על החזון הגלובלי שמאפשר למסחר דיגיטלי חוצה גבולות לצמוח. אנחנו אחד מספקי פתרונות התשלומים והמסחר הדיגיטלי הגדולים ביותר המשרתים כמיליון עסקים גלובליים, יחידים, ארגונים גדולים ומוסדות פיננסיים. הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת שלנו מאפשרת לעשות עסקים בכל שוק ובכל מטבע ברחבי העולם.


חבילת המוצרים תואמת הרגולציות המקיפה שלנו, כוללת תשלומי מסחר אלקטרוני, תשלום סחר B2B, שירות רכישה, הנפקת כרטיסים, ניהול FX, מימון שרשרת אספקה, שירותי מע"מ, פתרונות ארגוניים, תוכנות בינה עסקית ועוד.

כיום, PingPong כבר צברה זרימות עסקיות מיותר מ-170 מדינות/אזורים ושילבה לקוחות מקומיים מ-43 מהם. התשתית הגלובלית הבדוקה והמוכחת שלנו עיבדה מעל 70 מיליארד דולר נפח עסקאות ומחברת למעלה מ-100 שווקי מסחר אלקטרוני בינלאומיים ושותפים באקו סיסטם, כמו גם למעלה מ-100 מוסדות פיננסיים בינלאומיים כולל 8 מתוך 10 הבנקים המסחריים הגדולים בעולם.

PingPong הקימה יותר מ -20 משרדים גלובליים ומחזיקה ברישיונות והיתרי תשלום, מט"ח, מימון ותפעול אינטרנט רלוונטיים בכלכלות הגדולות בעולם, כולל ארה"ב, אירופה, סין רבתי, יפן והודו.

אודות i2c Inc

i2c היא ספקית גלובלית של פתרונות תשלומים ובנקאות שמאוד ניתנים להגדרה. באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של "אבני בניין" של i2c, הלקוחות יכולים בקלות ליצור ולנהל קבוצה מקיפה של פתרונות לאשראי, חיוב, תשלום מראש, הלוואות ועוד במהירות ובאופן משתלם. i2c מספקת גמישות, זריזות, אבטחה ואמינות ללא מקבילים מפלטפורמת תוכנה כשירות גלובלית אחת. טכנולוגיית הדור הבא של i2c, שהוקמה ב-2001 והמטה שלה בעמק הסיליקון, תומכת במיליוני משתמשים ביותר מ-200 מדינות/ טריטוריות ובכל אזורי הזמן. למידע נוסף בקרו באתר www.i2cinc.com ותעקבו אחרינו בכתובת @i2cinc.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il