TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'וניפר נטוורקס משיקה יכולות SD-WAN חדשות מבוססות AI


לגו'ניפר נטוורקס
ההופכות את תשתית הרשת לקלה יותר להטמעה, ניהול ואבטחה
מגוון היכולות של הניתוב החכם (Session Smart Routing) עובדות כעת עם הבינה המלאכותית והענן של Mist, בשילוב עם יכולות אבטחה משופרות ויכולות SSR נוספות הזמינות בציודים חדשים המותאמים לענן

תל אביב, ישראל, ה-18 בינואר, 2022 - ג'וניפר נטוורקס, מובילה עולמית ברשתות מאובטחות, המבוססות על בינה מלאכותית הודיעה היום כי לקוחותיה ושותפיה יכולים כעת להטמיע, להגדיר ולהפעיל את טכנולוגיית הניתוב החכם (Session Smart Routing) הייחודית של החברה בעזרת ענן ה- Mist ומנוע AI. הפיתוח מהווה שדרוג משמעותי לשירותים מבוססי ה- AI של ג'וניפר לארגונים בתשתית התקשורת הקווית, האלחוטית, וב-SD-WAN. בנוסף, ג'וניפר הרחיבה ושיפרה את יכולות האבטחה החזקות ממילא של פורטפוליו מוצרי ה- SSR שלה בעזרת יכולות סינון משופרות של IDS/IPS ו-URL filtering. בנוסף, ג'וניפר פישטה את הפעלת ה-SSR בעזרת Zero Touch Provisioning ,בציודים המותאמים לענן. בעזרת היכולות הללו של SD-WAN המבוססות בינה מלאכותית, ג'וניפר מעלה את הרף בכל מה שקשור לקלות ההטמעה, תפעול מאובטח, ופתרון בעיות בסביבות WAN.
"ג'וניפר פועלת להגשמת החזון לפיו תפעול המבוסס בינה מלאכותית מספקת את חווית המשתמש הטובה ביותר מהמשתמש עד הענן", אמר סודהיר מאטה, סמנכ"ל פיתוח המוצרים בג'וניפר נטוורקס. "הדבר חשוב במיוחד בסביבת ה-WAN, לכן ג'וניפר משקיעה מאמצים רבים בפיתוח פתרון ה-SD-WAN הראשון מסוגו, שנולד בענן המודרני ומבוסס באמת על בינה מלאכותית. ה-SSR הוא למעשה המפתח למשימה הזאת, כיוון שהוא מביא עימו פשטות, מדרגיות, אבטחה וביצועים ייחודים לתשתיות התקשורת (WAN edge). כשמשלבים את זה עם המוצרים זוכי הפרסים שלנו המונעים על ידי Mist AI לתקשורת קווית ואלחוטית, אנו יכולים לאפשר את חווית המשתמש הטובה ביותר מקצה לקצה".

המוצר המוביל SD-WAN המבוסס על בינה מלאכותית
זמן קצר לאחר רכישת 128 Technology , ג'וניפר השיקה שירות המבוסס בינה מלאכותית ל-SSR בדמות שירות הענן - Juniper Mist WAN Assurance. הדבר צמצם בעלויות של תפעול ה- Day2 ו- SD-WAN עם פונקציונליות עוצמתית מבוססת בינה מלאכותית כמו: מדדים לרמת שירות (SLEs), יצירת תובנות ותחזיות, אנומליות, ופתרון בעיות אוטומטי. בנוסף, עוזר הרשת הוירטואלית המופעל על ידי ג'וניפר, Marvis, הורחב לכיסוי SSR, ועוזר לצוותי IT לזהות ולתקן במהירות בעיות רשת באמצעות שאילתות בשפה טבעית, לעתים קרובות לפני שהמשתמשים בכלל יודעים שהן קיימות.
ג'וניפר משלימה כעת את חזון ה-SD-WAN מבוסס הבינה המלאכותית שלה, על ידי הוספה של פעולות SSR ב- Day 0 וב-Day 1, לענן ה- Mist. הדבר כולל רבים ממרכיבי התצורה שכבר נמצאים ב-Session Smart Conductor כמו: הגדרה ואכיפה של מדיניות הניתוב והאבטחה, הגדרת נתיבי ה- peer ועוד. על ידי שילוב של SSR עם מנוע ה-Mist Cloud ויכולות הבינה המלאכותית, ג'וניפר מעניקה ללקוחותיה ולשותפיה את הכלים הדרושים לניהול מחזור החיים המלא של פעילות הרשת בסניפים, ופעילויות ריכוזיות אחרות למיטוב ושיפור חווית המשתמש וגם - לצמצום בעלויות.

ציודים חדשים הערוכים לענן
נתבי ה- Session Smart Routers ידועים בתעשייה כפתרונות מבוססי תוכנה שיכולים לפעול בכל פלטפורמה (לרבות סדרת ה- NFX של ג'וניפר למוצרי CPE אוניברסליים). על מנת לפשט עוד יותר את הליך הרכישה והקישור של סניפים, ג'וניפר משיקה סדרה חדשה של מוצרי SSR הפועלים באופן מלא מענן ה- Mist.
מוצרי החומרה מבוססי ה- SSR הללו מאפשרים רכישה קלה יותר וחיבור אוטומטי בעזרת שימוש בקוד. בעזרת אותו הליך רכישה כמו זה של מתגים קוויים ו-AP אלחוטיים, ג'וניפר מספקת פתרון קל להטמעה בסניפי "פופ-אפ".
סדרת מוצרי ה- SSR כוללת את SSR120 ואת SSR 130 המאפשרים פלטפורמות לסניפים קטנים ובינוניים עם מגוון אפשרויות קישור WAN, לרבות LTE, כמו גם את קו ה- SSR1000 הממוקם עבור head-end, מרכזי נתונים והטמעות ענן.

אבטחה משופרת
פתרון ה- SSR תמיד בלט במרחב ה-SD-WAN בגישת ה-zero-trust ברשתות, כלומר, לא תיתכן תעבורה אלא אם כן מתקיימת מדיניות (דו-כיוונית). לפתרון ה-SSR הרגיל, מוסיפה ג'וניפר את ה-Branch Security Pack החדש, תוסף לחבילת ה-SSR הבסיסית המוסיף מערכת סינון מתקדמת ומניעת חדירות (IDS/IPS). הדבר אינו מצריך ציודי אבטחה נוספים, וכך חוסך ללקוחות ולשותפי החברה משאבים כספיים, וגם עלות תפעולית.
ציטוטים:
"כאחד מהתחומים הצומחים ביותר בשוק תשתיות הרשת, SD-WAN נועד לשיפור חווית המשתמש תוך שימוש בקישוריות רציפה ומאובטחת. ה- SD-WAN של ג'וניפר המבוסס AI תוכנן לפשט את תפעול הסניף בעזרת שילוב עם נראות ה- WAN , יחד עם פלטפורמת אנליטיקה והשימוש בפיתרון האלחוטי הקיים של Juniper Mist ומוצרי Wired Assurance, העושים שימוש ביכולות עיבוד שפה אנושית בעזרת Marvis. חידושים מסוג זה ימשיכו לתמוך במעמדו של ה- SD-WAN כטכנולוגיה מובילה לארגונים המעוניינים לעשות טרנספורמציה דיגיטלית ב- 2022 ומעבר לכך", אמר ברנדון באטלר, מנהל מחקר ורשתות ארגוניות ב- IDC.

"כספקי שירותים עולמיים המשרתים 63 מדינות ברחבי אזור ה-MEA (המזרח התיכון), אנו יודעים ממקור ראשון כיצד מרחק עשוי להשפיע על הביצועים ועל מידת האמינות של הרשת. טכנולוגית ה-SD-WAN החדשנית של ג'וניפר המבוססת בינה מלאכותית מאפשרת הטמעה פשוטה וקלה של הפתרון המלא. לאחר תהליכי ההתקנה, המערכת יכולה לזהות בעיות ולהחליט בצורה אוטומטית על הפתרון הטוב והיעיל ביותר, כל זאת ללא התערבות ה-IT. אנו מאמינים כי התחכום המסופק בפתרון המלא הזה יקל עוד יותר על האפשרות שלנו לספק חווית משתמש מאובטחת ונהדרת למשתמשים ברחבי העולם", אמרה מריסה טריסולינו, מנכ"לית CMC Networks.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) הופכת את פעולת תפעול הרשתות לפשוטה הרבה יותר ומובילה חווית משתמש ללקוחות קצה. פתרונות החברה מספקים תובנות מובילות בתחומי התעשייה, האוטומציה, אבטחת המידע ובינה מלאכותית (AI) ומובילות להצלחה עסקית אמיתית. אנו מאמינים ששיפור יכולות התקשורת יוביל לקירוב בין חברות אנושיות, ויעזור לנו להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר, תוך קידום ערכים כמו קיימות שוויון ורווחה. מידע נוסף אודותינו ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו www.juniper.net וכן, אפשר לשמור איתנו על קשר דרך הטוויטר, הלינקדין או הפייסבוק שלנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il