TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אירני סחר תחל לשווק את מותגי מזון הפרימיום ברשת רמי לוי


TOPSHAPE משקה ויטמינים צילום: גאיה פלד
בשלב הראשון ישווקו שני מותגים: משקה הויטמינים האירופאי TOPSHAPE ומשקה מאצ'ה הטבעי של המותג היפני Heapwell
חברת אירני סחר, ייבואנית מותגי מזון פרימיום, תשווק לראשונה את מוצריה ברשת המרכולים רמי לוי שיווק השקמה. בשלב הראשון ישווקו שני מותגים: משקה הויטמינים האירופאי TOPSHAPE ומשקה מאצ'ה הטבעי של המותג היפני Heapwell, ב – 50 סניפי רמי לוי בפריסה ארצית.

משקה הויטמינים TOPSHAPE הינו מותג בינלאומי מוביל בתחומו, שהושק לאחרונה בישראל ומשווק ברשתות המזון: רשת טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, am:pm ובפיצוציות ברחבי הארץ. המשקה, הנחשב לחדשני בתחומו, מכיל את הויטמינים החיוניים C ו-D בבקבוק אחד, ויטמינים נוספים כמו B6, B12 ואינו נושא את הסימון האדום. המשקה גם טעים וגם בריא, מכיל רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים. בקבוק מכיל 330 מ"ל ואינו מכיל חומרים משמרים.

משקה מאצ'ה הטבעי של המותג היפני Heapwell כבש בסערה את הטיקטוק הישראלי ונמכר בימים אלה בבתי הקפה: פקטורי 54, רוטשילדה, סימפל האפי מרקט וma jolie. תה המאצ'ה היפני, מבוסס על אבקת תה טבעית שנוצרה מצמחי תה טריים אשר עברו תהליך של טחינה עדינה ואיכותית. צמחי המאצ'ה עשירים בנוגדי חמצון ומכילים כלורופיל, חומצות אמינו ועוד ערכי מזון חשובים כמו וויטמינים ומינרליים. השימוש המסורתי של אבקת המאצ’ה הוא להכנת תה, אבל החלו לשלב את האבקה בגלידות, עוגיות, עוגות, שייקים, מרקים, תבילינים, ממרחים ועוד.

לאחרונה חתמה חברת אירני סחר גם הסכם עם רשת המרכולים am:pm ועם רשת המרכולים סופר יודה, במסגרת זו החלה לשווק את משקה הויטמינים TOPSHAPE ואת משקה מאצ'ה הטבעי של המותג היפני Heapwell.

לדברי יהונתן אירני, מבעלי חברת אירני סחר: "אנו רואים בכניסת שני המותגים לרשת רמי לוי עוד שלב משמעותי בהחדרתם בשוק הישראלי ובטוחים שניכנס בהמשך עם מותגים נוספים שנביא לארץ מאחר שחרטנו על דגלינו להביא מוצרים איכותיים עם ערך בריאותי".

רת רמי לוי שיווק השקמה נמצאת בבעלות איש העסקים רמי לוי. הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ ומהווה כ 7% מנתח השוק בישראל.

חברת אירני סחר, נימצאת בבעלות יהונתן אירני והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום לישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il