TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלוט מפרסמת דוח איומי סייבר למחצית השנייה של 2021 החושף עלייה של יותר מ-500% באיומי סייבר

עלייה במתקפות בעיקר עקב הופעת "חוטף דפדפן" omnatuor.com והתקפות פישינג במחצית השנייה של 2021
הוד השרון, ישראל, 11 בינואר, 2021 - אלוט בע"מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מפרסמת היום מטעמה את דוח איומי הסייבר למחצית השנייה של 2021 - המהדורה האירופית.
הדוח מצא שבמהלך המחצית השנייה של 2021 פתרון Allot NetworkSecure חסם סך של 2.97 מיליארד איומי סייבר עבור צרכנים המנויים לשירותי אבטחת סייבר המבוססים על פתרונות של אלוט והמוצעים על ידי ספקיות שירותי תקשורת אירופיות. סך זה מייצג עלייה של יותר מ-500% בהשוואה מחצית הראשונה של 2021. שני סוגי האיומים שנחסמו ביותר היו כתובות Flubot C&C ו- omnatuor.com, הדבקה אגרסיבית מאוד באמצעות תוכנת פרסום.
בנוסף, הדוח מצא מספר מגמות שהתפתחו במחצית השנייה של 2021:
למרות שווירוסים, סוסים טרויאנים ותוכנות זדוניות אחרות נחסמו, 74% מכלל החסימות היו תוכנות פרסום, מה שהופך אותן לאיום העיקרי על צרכנים.
בחודש ספטמבר לבדו, חלה עלייה של 200% מסך החסימות עקב התפשטותו של omnatuor.com, אשר הופיע לראשונה במחצית השנייה של 2021.
Flubot עדיין פעיל, עם 422 מיליון איומים שנחסמו במהלך המחצית השנייה של 2021. Flubot היה רווחי מאוד עבור פושעי סייבר, אשר הטמיעו אותו על מנת לגנוב מידע אישי ופיננסי.
פושעי סייבר השתמשו בבלאק פריידי, חג המולד והגרלות הלוטו כפיתיון על מנת להערים על הקורבנות. פתרון Allot NetworkSecure חסם מיליוני ניסיונות של התקפות פישינג במהלך תקופת הדיווח.
"תוכנת פרסום אינה רק מטרד. היא יכולה לשתול תוכנות ריגול, ניסיונות פישינג או איומים זדוניים אחרים. ההתפשטות המהירה של omnatuor.com מהווה הוכחה לכך שפושעי סייבר מוצאים כל העת דרכים חדשות להפוך אנשים לקורבנות" ציינה ורד צור, סגנית נשיא לשיווק ומכירות באלוט. "למרבה המזל, אלוט הצליחה להגן על אנשים מיליארדי פעמים באמצעות הפתרונות המוטמעים על ידי ספקיות השירות".
להורדת הדוח המלא – לחצו כאן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il