TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שירותי הענן YouCC, מונתה לשותפה של Palo Alto Networks


YouCC
תתמקד בעיקר במכירת והטמעתPrisma Cloud, קו מוצרי אבטחת הענן הציבורי של Palo Alto Network'so. פאלו אלטו נטוורקס בחרה ב-YouCC בשל ניסיונה רב השנים בהובלת פרוייקטי ענן אסטרטגיים בארגונים ממגזרים מגוונים


תל אביב, ישראל, 11.1.2022, YouCC מובילה בשירותי ענן, טרנספורמציה דיגיטלית ואבטחת מידע, הודיעה היום כי הפכה להיות שותפה של חברת אבטחת הסייבר המובילה פאלו אלטו נטוורקס. במסגרת הסכם השותפות, סוכם ש- YouCC תתמקד בעיקר במכירת והטמעתPrisma Cloud, קו מוצרי אבטחת הענן הציבורי של Palo Alto Network'so. פאלו אלטו נטוורקס בחרה ב-YouCC בשל ניסיונה רב השנים בהובלת פרוייקטי ענן אסטרטגיים בארגונים ממגזרים מגוונים ויכולתה לספק מענה מקיף לכלל היבטי אבטחת המידע וחווית המשתמש, כמו גם בשל צוות המומחים האיכותי ברמה עולמית, המלווה את הלקוחות בכל שלבי תהליכי היישום וההטמעה עם זמינות מלאה.

רימון כהן, משנה למנכ"ל-YouCC, אמר: "Palo Alto Networks, חברת אבטחת הסייבר המובילה בהגנה על טכנולוגיות ענן, היא שותפה טבעית עבורנו, לאור העובדה ש-YouCC מתמחה בפרויקטים בעולם הענן. לחברה ניסיון מצטבר של למעלה מ- 11 שנים בביצוע פרוייקטי הגירה לענן, לרבות ענן ציבורי, ענן היברידי וענן מלא. חיפשנו את השותף המתאים ביותר שיספק את ההגנה הטובה ביותר לפעילות לקוחותינו בענן ובחרנו באופן טבעי ב-Palo Alto Networks. "

דודי אילן, מנהל הפעילות של פאלו אלטו נטוורקס ישראל, הוסיף: "פאלו אלטו נטוורקס רואה ב-YouCC שותף מקצועי המוביל במרחב הענן הציבורי. חי את עולמות הענן הציבורי ושולט בהם באופן מלא. אנו בטוחים כי שותפות זו תצליח לאור הגידול באיומים על הלקוחות בארץ ובעולם והעלייה המשמעותית בביקוש לפתרונות שיבטיחו עבודה בענן הציבורי".


אודות YouCC

YOUCC, מקבוצת Octally, נוסדה בשנת 2011 , מספקת שירותים מקצה בתחום הענן , מובילת תחום אבטחת הענן בישראל ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטאלית מאובטחת לענן עבור ארגונים.
מומחי החברה מלווים את לקוחותיה מקצה לקצה בכל שלבי תהליך המעבר תוך תכנון ארכיטקטורה מאובטחת המבוססת על פתרונות מיקרוסופט כמו גם פתרונות BEST OF BREAD אחרים אשר מאפשרים הגנה מלאה על משאבי ונתוני הארגון בענן.
בין השירותים שמציעה החברה אפשר למנות שירותים מנוהלים בעולמות הענן, פתרונות פיתוח ל- CRM Dynamics , מיקור חוץ ו- Professional Services לענן.
החברה היא שותפת זהב של מיקרוסופט ,משמשת גם כספקית ענן מורשית מטעם מיקרוסופט, ופועלת כשותפה של F5 ו- Palo Alto בתחום ההגנה על עננים.
למידע נוסף בקרו: https://www.youcc.co.il/


אודות פאלו אלטו

Palo Alto Networks, מובילת אבטחת הסייבר העולמית, מעצבת את העתיד הממוקד בענן עם טכנולוגיה שמשנה את הדרך שבה אנשים וארגונים פועלים. המשימה שלה היא להיות שותף אבטחת הסייבר המועדף להגנה על דרך החיים הדיגיטלית שלנו. החברה עוזרת לארגונים להתמודד עם אתגרי האבטחה הגדולים בעולם באמצעות חדשנות מתמשכת שמיישמת את פריצות הדרך האחרונות בתחום הבינה המלאכותית, הניתוח, האוטומציה והתזמור. על ידי אספקת פלטפורמה משולבת והעצמת מערכת אקולוגית צומחת של שותפים, אנו נמצאים בחזית ההגנה על עשרות אלפי ארגונים בעננים, רשתות ומכשירים ניידים. החזון שלנו הוא עולם שבו כל יום בטוח ובטוח יותר מקודמו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il