TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Square, Inc. משנה את שמה ל- Block


Block
השינוי מבדיל את המותג סקוור, שנבנה עבור עסקי המוכר, לבין הישות הארגונית
חברת Square, Inc (NYSE: SQ)הכריזה היום על שינוי שמה ל-Block. זה יהיה שם החברה כישות תאגידית. השם Squareהפך למקביל לעסק המכירה של החברה, אשר מספק אקוסיסטם משולב של פתרונות מסחר, תוכנות עסקיות ושירותי בנקאות למוכרים. מהלך זה יאשר לעסק המכירה לקבל בעלות על המותג Squareשלשמו הוא נבנה.

שינוי השם ל-Block מעיד על צמיחת החברה. מאז הקמתה בשנת 2009, החברה הוסיפה את Cash App, TIDAL ואת TBD54566975 כעסקים. חברת Block מהווה אקוסיסטם מקיף לעסקים רבים המאוחדים תחת מטרת ההעצמה הכלכלית, ומשרתת אנשים רבים – יחידים, אמנים, מעריצים, מפתחים ומוכרים.

"בנינו את המותג Square עבור העסק המוכר שלנו, לשם הוא שייך", אמר ג'ק דורסי, מייסד שותף ומנכ"ל Block. " Blockהוא שם חדש, אבל המטרה שלנו של העצמה כלכלית נשארת זהה. לא משנה איך נצמח או נשתנה, נמשיך לבנות כלים שיעזרו להגדיל את הגישה למשק".

שינוי השם ל- Block עושה את ההפרדה בין הישות התאגידית לבין עסקיה או אבני הבניין שלה. לא יחולו שינויים ארגוניים, והישויות Square , Cash App , TIDAL ו- TBD54566975 ימשיכו וישמרו כל אחת את המותגים שלה. כוח עבודה בסיסי, הכולל צוותים כגון ייעוץ, משאבי אנוש וכספים ימשיכו לסייע בהכוונת האקוסיסטם ברמת התאגיד. כתוצאה משינוי השם, Square Crypto, יוזמה נפרדת של החברה אשר נועדה לקדם את הביטקוין תחליף את שמה ל-Spiral.

לשם ישנן משמעויות רבות הקשורות אליו מבחינת החברה – אבני בניין, שיכונים בשכונה ועסקיה המקומיים, קהילות החוברות יחדיו במסיבות שכונתיות מלאות מוסיקה, בלוקצ'יין, חלק מצופן ומכשול, או מחסום, עליו יש להתגבר.

Square, Inc. מכונה "Block" בהודעה לעיתונות זו. השם המשפטי " "Square, Inc צפוי להשתנות באופן חוקי ל-"Block, Inc" ב- 10 בדצמבר 2021 או סמוך לתאריך זה, על סמך כל הדרישות המשפטיות החלות. סימול NYSE של החברה "SQ" לא ישתנה בשלב זה. כל שינוי בעתיד ייחשף בפומבי. אין צורך בפעולה מצד בעלי המניות הנוכחיים. המניה המשותפת מסוג A של החברה תמשיך להיסחר ב- NYSE וה- CUSIP לא ישתנה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.block.xyz או עקבו אחר חדשות החברה באמצעות הטוויטר @blocks ו- @blockIR. עבור נכסי מדיה, הכנסו לאתר אל www.block.xyz/mediakit. בכוונתנו להשתמש באתר קשרי המשקיעים שלBlock וכן בחשבונות הטוויטר @blocks ו-@blockIR כאמצעי לחשיפת מידע מהותי שאינו ציבורי ולעמידה בחובות הגילוי שלנו על פי תקנה FD.

אודות Block
חברת Block (NYSE: SQ) הינה חברת טכנולוגיה עולמית המתמקדת בשירותים פיננסיים, הבנויה מהחברות Square, Cash App, Spiral, TIDAL, ו-TBD54566975. אנו בונים כלים שיאפשרו לאנשים רבים יותר גישה לכלכלה. חברת Square עוזרת למוכרים לנהל ולהגדיל את עסקיהם באמצעות האקוסיסטם המשלב פתרונות מסחר, תוכנות עסקיות ושירותי בנקאות. באמצעות CashApp, כל אחד יכול בקלות להעביר, להוציא או להשקיע את כספו במניות או בביטקוין. חברת Spiral (לשעבר Square Crypto) בונה ומממנת פרויקטים חינמיים ובעלי קוד פתוח של ביטקוין. אומנים משתמשים ביישום TIDAL, אשר מסייע להצלחתם כיזמים ומעמיק את החיבור שלהם למעריצים. היישום TBD54566975 מקים פלטפורמת מפתחים פתוחה על מנת להקל על הגישה לביטקוין לטכנולוגיות בלוקצ'יין אחרות ללא הצורך לעבור דרך הממסד והביורוקרטיה.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il