TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפקון תחבורה חשמלית ורשת רשת מתחמי התדלוק והקמעונאות Ten משתפות פעולה במיזם פרישת עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים


צילום יחצ אפקון תחבורה חשמלית
השלימה פרישה של 9 עמדות טעינה לטעינת רכבים חשמליים במתחמי התדלוק והקמעונאות של רשת Ten ברחבי הארץ - אילת, דימונה, אשקלון דרום, אשדוד עורף הנמל, ראשון לציון מערב, כפר סבא מזרח, פרדס חנה, בית שאן ותל חנן
אפקון תחבורה חשמלית השלימה פרישה של 9 עמדות טעינה לטעינת רכבים חשמליים במתחמי התדלוק והקמעונאות של רשת Ten ברחבי הארץ לאורך צירי תנועה, אשר יאפשרו למשתמשי הרכב החשמלי לטעון את רכבם - אילת, דימונה, אשקלון דרום, אשדוד עורף הנמל, ראשון לציון מערב, כפר סבא מזרח, פרדס חנה, בית שאן ותל חנן
כבר היום, אפקון מחזיקה ומתפעלת רשת טעינה ציבורית בפרישה ארצית מאילת ועד קריית שמונה עם מאות עמדות ציבוריות ועמדות מהירות ואולטרה מהירות ביניהם- עמדות הסופרצ'אג'ר של טסלה ובהספק של עד 350KW.
במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten פועלות 9 עמדות טעינה במתחמי התדלוק של Ten, והצפי הוא להכפיל את עצמה במהלך השנתיים הקרובות לאורך צירי התנועה.

עמדות הטעינה המהירות אותן פורסת הרשת מאפשרות טעינה מהירה ובטוחה לרכב. מהירות הטעינה היא פי 3 מטעינת AC ביתית. הטעינה נעשית באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש AFCONEV אשר מאפשרת בפעולה פשוטה להפעיל את עמדת הטעינה ולקבל אינדיקציה על מצב הסוללה והטעינה.
מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית, אודי אליהו, "המשך פריסת רשת הטעינה לרכבים חשמלים במתחמי התדלוק והקמעונאות של Ten הינה חלק מאסטרטגית החברה להנגשת התשתיות לטובת חדירת רכבים חשמליים ולנוחות הנהג הישראלי. בשנים הקרובות, עם גידול במסירות הרכב החשמלי לישראל, תמשיך אפקון להשקיע עשרות מיליוני שקלים בהמשך פרישת מטענים ברחבי הארץ ובהעצמת הרשת המתקדמת והגדולה בישראל".

מנכ"ל Ten, משה סרוסי: "Ten ממשיכה במגמת התרחבות עם מתחמי תדלוק וקמעונאות חדשים, פועלת ביצירתיות ובמהירות, ודוגלת בתהליכי פיתוח וחדשנות על מנת לספק ללקוחותיה חוויה יוצאת דופן לכלל לקוחותיה. ראייה רחבה של ענף הרכב והאנרגיה הובילה להחלטה על יצירת שיתוף הפעולה עם אפקון, החברה הגדולה בישראל בתחום טעינת רכבים חשמליים, על מנת לייצר את התשתיות הנכונות, ואנו יוצאים לדרך עם Tenergy - רשת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפרישת ארצית מצפון ועד הדרום במתחמי התדלוק שלנו. Ten מחוללת תחרות בסביבה העסקית תוך ניצול חוזקותיה וממשיכה להביא את בשורת המחיר והשירות, ועכשיו גם בעולם טעינה חשמלית לרכבים."



אודות אפקון תחבורה חשמלית
החברה מפעילה ברחבי ישראל רשת טעינה שהינה הגדולה והמשמעותית בישראל. עמדות הטעינה פרושות מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון, לאורך צירי התנועה המרכזיים, תחנות דלק ומרכזי קניות.
אפקון תחבורה חשמלית מספקת עמדות טעינה למרבית לקוחות יבואני הרכב הרוכשים כלי רכב חשמליים, לחניונים פרטיים וציבוריים, בנייני מגורים ומשרדים. אפקון תחבורה חשמלית זכתה עד היום במספר הגדול של פרוייקטים מוניצפליים ,חברות נדלן ודלק מובילות ומתחמי אוטובוסים.
אפקון תחבורה חשמלית משווקת עמדות טעינה של יצרנים מובילים לכלי רכב פרטיים ואוטובוסים. השירותים שהיא מעמידה ללקוחותיה כוללים ניהול חכם של מתחמי טעינה על ידי מערכת ניהול מתקדמת. לאחרונה השיקה אפקון כלי מתקדם לטעינת רכבים באמצעות PLUG&CHARGE המאפשר טעינה מהירה ומאובטחת בזיהוי הרכב בדומה לדלקן.
אודות Ten
רשת מתחמי תדלוק וקמעונאותTen הינה ה-5 בגודלה בישראל, המונה כיום כ-70 מתחמים בפרישת ארצית מדן ועד אילת, ועוסקת בייזום, הקמה ותפעול של תחנות דלק ומתחמי קמעונאות הממוקמים בסמוך לאזורי עסקים, מסחר ותעשיה, ובאספקת דלקים בשיווק ישיר ללקוחות עסקיים.
Ten הינה מחוללת התחרות משמעותית בשוק ודוגלת במתן הצעת ערך ללקוחות פרטיים ועסקיים, תוך שילוב מחיר תחרותי, שירות מעולה, אמינות וחדשנות.
כיום קבוצת Ten מאפשרת פתרון מלא ללקוחותיה, הן במתחמי התדלוק והקמעונאות בפרישת ארצית והן בתדלוקי שטח באמצעות חברת בת "תדלוקים", אשר נוסדה מתוך הצורך החיוני של חברות בניה ותשתיות לייעל את העבודה באתרים השונים, בדגש על מניעת אובדן זמן והכנסה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il