TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת בזק מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2021


בזק
עלייה של כ-2.6% ב-EBITDA המתואם* לכ-938 מיליון שקל
הרווח הנקי המתואם* עלה בכ-1.7% לכ-295 מיליון שקל
התזרים החופשי עלה כ-32.3% לכ-377 מיליון שקל
ההשקעות הסתכמו בכ-445 מיליון שקל, המהווים כ-20.8% מההכנסות, עקב פריסה מסיבית של סיבים אופטיים
בזק מציגה את עיקרי האסטרטגיה, תוך מיקוד במנועי צמיחה משמעותיים
גיל שרון יו"ר בזק: "בזק תתמקד בפריסה מואצת של הסיבים האופטיים כמנוע צמיחה מרכזי של הקבוצה, שייתמך גם על ידי yesכזרוע להגברת הצמיחה באמצעות חבילות טריפל, שתציע לראשונה בעקבות המיזוג עם בזק בינ"ל. בתחום הסלולר, המעבר ל G5 יהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. בנוסף, אנו מקדמים את הקמת חברת שירותי המחשוב ואינטגרציה שתתמקד בתחומים הצומחים בשוק ה-IT בישראל

חולון, 30 בנובמבר 2021 – "בזק" החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (TASE: BEZQ), ספקית התקשורת המובילה בישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2021.

גיל שרון, יו"ר בזק: "קבוצת בזק ממשיכה להציג ביצועים עסקיים חזקים. בתשעת החודשים הראשונים של 2021, הכנסות הקבוצה הגיעו לכ-6.6 מיליארד שקל, וה-EBITDA המתואם צמח ב-1.0% ל-2.8 מיליארד שקל, מול התקופה המקבילה. הרווח הנקי המתואם עמד על 898 מיליון שקל, עלייה של 3.6% לעומת תשעת החודשים הראשונים של 2020".

עוד אמר שרון, "היום אנו מציגים את עיקרי האסטרטגיה של קבוצת בזק, המציגה את התוכניות והשאיפות של הקבוצה לטווח הבינוני, ועיקרה יצירת מנועי צמיחה משמעותיים. קבוצת בזק תמשיך להוביל ולקדם את המהפכה הדיגיטלית בישראל, באמצעות תשתית ושירותים מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי, תוך חתירה למצוינות תפעולית ולשיפור מתמיד בתוצאות העסקיות. בזק תתמקד בפריסה מואצת של הסיבים האופטיים כמנוע צמיחה מרכזי של הקבוצה, שייתמך גם על ידי yesכזרוע להגברת הצמיחה באמצעות חבילות טריפל, שתציע לראשונה בעקבות המיזוג הצפוי עם בזק בינלאומי. בתחום הסלולר, המעבר ל-G5 יהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. בנוסף, אנו מקדמים את הקמת חברת שירותי המחשוב והאינטגרציה שתתמקד בתחומים הצומחים בשוק ה-IT בישראל".

עוד הוסיף שרון כי, "הקבוצה פועלת לאיתור השקעות בתחומים משיקים ומשלימים לפעילות הקבוצה וליכולותיה התחרותיות, דבר שיאפשר הגדלת התשואה לבעלי המניות באמצעות כניסה לתחומי פעילות צומחים".

שרון סיכם, "אנו נעשה כל זאת, תוך שמירה על מבנה הון מאוזן, תוך שאיפה לחזור לחלוקת דיבידנד".

עיקרי התוכנית האסטרטגית:
הסיבים כמנוע צמיחה – תוך מספר שנים מרבית הבתים בישראל יהיו מחוברים לסיבים
yes כזרוע טריפל להאצת הצמיחה בסיבים – מיזוג הפעילות הפרטית של בזק בינלאומי ל-yes יאפשר שיווק ומכירה של באנדל טלוויזיה ואינטרנט, תוך מעבר מלא של yes ל-Full IP
5G כמנוע צמיחה בהכנסות – פלאפון מובילה את מהפיכת ה-5G בישראל, ותוך מספר שנים כמעט כל הלקוחות יעברו ל-5G, תוך הגדלת השימוש בדאטה ותרומה ל- ARPU
הקמת חברת ICT (אינטגרציה) מובילה – פעילות ה-ICT של בזק בינלאומי תהפוך לחברה עצמאית וממוקדת בתחומי הצמיחה של שוק ה-IT: מיגרציה של חברות לענן הציבורי ושירותי הגנת סייבר
גיוון של הפורטפוליו העסקי ליצירת מקורות צמיחה נוספים - הקבוצה תפעל לאתר הזדמנויות כניסה לפעילויות חדשות בתחומים הקרובים ליכולות הליבה
שמירה על מבנה הון מאוזן וחזרה לחלוקת דיבידנד - הקבוצה שואפת לחזור לחלוקת דיבידנד תוך שמירה על רמת מינוף אופטימלית ודירוג אשראי בקבוצת AA

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק, "פחות משנה להשקתה, רשת הסיבים של בזק מגיעה כבר למיליון משקי בית בישראל, קצב הפריסה המהיר ביותר בעולם. קצב הגלישה הממוצע בבזק עבר לראשונה את סף ה-100 מגה, תוך שהוא גדל בתוך שנה בלא פחות מ-46%. תוצאות הפעילות במגזר העסקי שוברות שיאים, תוך שהן נשענות על רמת שרות ללא פשרות, ועל העוצמה הטכנולוגית של בזק. בשנה הקרובה נמשיך לפרוס סיבים בקצב מהיר, כשהדגש כעת עובר מחוץ למרכזי הערים, ליישובים כפריים, לפריפריה ולבנייה צמודת קרקע".

עוד אמר מזרחי כי, "לאחרונה קיבלנו רישיון לאספקת חשמל, ובקרוב נעשה את צעדינו הראשונים בתחום, תוך שבמקביל אנחנו עוסקים בחיפוש ופיתוח מנועי צמיחה חדשים נוספים לחברה."

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes: "אנו מתקדמים עם התוכנית העסקית לשינוי המבני בחברות הבנות שעיקרו הקמת חברת אינטגרציה נפרדת ומיזוג פעילות בזק בינלאומי ל-yes, מהלך שיאפשר לנו להציע ערך משמעותי ללקוח, תוך הגברת התחרות בשוק התקשורת והבטחת חוזקן של החברות. לאחרונה נחתם הסכם עקרונות עם וועדי העובדים שמעגן את קידום התכנית."

עוד ציין גוראון, כי "אנחנו מסכמים רבעון חזק בשלוש החברות: בפלאפון וב- yes אנחנו רואים עלייה במדדים הפיננסיים, לצד עלייה מתמדת בכמות המנויים ובבזק בינלאומי אנחנו רואים צמיחה בשירותים העסקיים של החברה. זאת לצד התקדמות מהירה בפריסת הטכנולוגיות החדשות בחברות - טכנולוגיית דור 5 בפלאפון שבאה לידי ביטוי גם בגיוס של כחצי מיליון מנויי דור 5, מעבר לשירותי IP ב-yes עם כ-213 אלף לקוחות שעברו לשידורי טלוויזיה על גבי רשת האינטרנט, ובבזק בינלאומי עם החתימה על הסכם להקמת חוות השרתים השישית בישראל."

טובי פישביין, CFO קבוצת בזק, "ברבעון השלישי לשנת 2021 הצגנו תוצאות כספיות חזקות, המעידות על יציבות היסודות עליה בנויה הקבוצה. לצד זאת, קבוצת בזק ממשיכה לשפר את החוב, עם ירידה של מעל למיליארד שקל בחוב נטו בהשוואה לרבעון המקביל, כמו גם שיפור ביחס חוב נטו ל-EBITDA מתואם שירד מ-2.2 ברבעון המקביל ל-1.9 עתה. הקבוצה שמה לה למטרה לשמור על דירוג אשראי גבוה בקבוצת AA תוך התאמת עומס פירעונות החוב לכושר יצור המזומנים העצמי ושמירה על נזילות משמעותית, במקביל לחזרה לחלוקת דיבידנד לבעלי המניות. היכולת להגדיל השקעות לטובת פיתוח הקבוצה, לצמוח בתוצאות הכספיות לצד שיפור ביחס החוב מעידות על כוחה הפיננסי של בזק".

ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמו בכ-2.14 מיליארד שקל, ירידה של כ-1.7%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות בזק בינלאומי. ההכנסות בתשעה חודשים של 2021 הסתכמו בכ-6.56 מיליארד שקל, עלייה של 0.7% לעומת התקופה המקבילה.

הוצאות הפעלה הסתכמו בכ-742 מיליון שקל, ירידה של כ-6.1%, אשר נבעה בעיקר מירידה בעלויות ציוד קצה בפלאפון והוצאות קישוריות למפעילי תקשורת במקביל לירידה בהכנסות. הוצאות השכר הסתכמו בכ-468 מיליון שקל, ירידה של כ-1.3%, אשר נבעה מהמשך קיטון במספר המשרות בחברות הבנות כחלק מתכנית ההתייעלות.

מדדי הרווחיות הושפעו מירידת ערך בסך כ-282 מיליון שקל שנרשמה ברבעון המקביל.
ה-EBITDA הסתכם בכ-925 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 43.2%), עלייה של כ-41.7%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-938 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 43.8%), עלייה של כ-2.6%.

הרווח הנקי הסתכם בכ-284 מיליון שקל, לעומת 26 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-295 מיליון שקל, עלייה של כ-1.7%.

התזרים החופשי הסתכם בכ-377 מיליון שקל, עלייה של כ-32.3%, אשר נבעה בעיקר משינויים בהון חוזר.

החוב הפיננסי נטו של הקבוצה הסתכם בכ-6.23 מיליארד שקל נכון ליום 30.9.2021, בהשוואה לכ-7.26 מיליארד שקל נכון ליום 30.9.2020, ירידה של כ- 14.1%. ביום 30.9.2021 יחס החוב נטו ל-EBITDA מתואם עמד על כ-1.9 בהשוואה לכ-2.2 ביום 30.9.2020.

תוצאות הפעילות הקווית של בזק

פחות משנה להשקתה, רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כבר למיליון משקי בית בישראל

יציבות בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, בזכות גידול משמעותי בהכנסות משירותי תמסורת ותקשורת נתונים וענן ודיגיטל, ועל אף שחיקה בהכנסות הטלפוניה

יציבות בהכנסות משירותי אינטרנט בזכות גידול בהכנסות מאינטרנט קמעונאי, וזאת למרות הפחתה חדה בתעריפי השוק הסיטונאי

גידול נוסף בARPU למנוי אינטרנט שצמח לכ-107 שקל, והושפע מהשקת הסיבים והמשך יישום אסטרטגיית הבית של בזק, תוך הגברת חדירת נתבי Be ומשפרי הגלישה

צמיחה בכמות מנויי האינטרנט הקמעונאיים של החברה, רבעון שישי ברציפות

קצב הגלישה הממוצע בבזק עבר לראשונה את סף ה-100 מגה, תוך שהוא גדל בתוך שנה בלא פחות מ-46%

*התוצאות של הרבעון השלישי לשנת 2021 מוצגות בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד, אלא אם נאמר אחרת.


יציבות בהכנסות שהסתכמו בכ-1.04 מיליארד שקל, אשר נבעה בעיקר מעלייה בהכנסות משירותי תמסורת ותקשורת נתונים ומשירותי ענן ודיגיטל. העלייה קוזזה ע"י ירידה בהכנסות משירותי טלפוניה על רקע התמתנות השפעת מגפת הקורונה. ההכנסות בתשעת החודשים של 2021 עלו בכ-0.8% לעומת התקופה המקבילה.

הוצאות שכר הסתכמו בכ-237 מיליון שקל, עלייה של כ-5.3%, אשר נבעה, בין היתר, מקליטת עובדים ומהכרה בהוצאות תגמול מבוסס מניות ברבעון הנוכחי. הוצאות ההפעלה הסתכמו בכ-163 מיליון שקל, עלייה של כ-5.8%, אשר נבעה בעיקר מהכרה בהוצאה לקרן אוניברסלית לפריסת סיבים וכן מגידול בהוצאות קבלני משנה. הוצאות פחת הסתכמו בכ-239 מיליון שקל, עלייה של 7.7% אשר נבעה, בין היתר, מגידול בהשקעות.

ה-EBITDA הסתכם בכ-629 מיליון שקל, ירידה של כ- 5.8%. ה-EBITDA בתשעת החודשים של 2021 עלה בכ-4.1% לעומת התקופה המקבילה.

הרווח הנקי הסתכם בכ-219 מיליון שקל, ירידה של כ-27.0%. הירידה ברווח הנקי נבעה מהשינויים בהכנסות והוצאות כאמור ועלייה בהוצאות מימון בכ-20.9% בעיקר כתוצאה מעמלת פירעון מוקדם של חוב ברבעון הנוכחי.
הרווח הנקי בתשעת החודשים של 2021 עלה בכ-4.0% לעומת התקופה המקבילה.

התזרים החופשי הסתכם בכ-226 מיליון שקל, ירידה של כ-14.4%, אשר נבעה בעיקר מהגידול בהשקעות בשל פריסת הסיבים.

תוצאות פלאפון

המשך צמיחה במנויים - ברבעון השלישי צורפו כ-26 אלף מנויים ומתחילת השנה כ- 105 אלף מצטרפים חדשים. שנה חמישית ברציפות של צמיחה עקבית במנויים.
עליה בהכנסות משירותים –סך ההכנסות משירותים ברבעון שלישי של שנת 2021 הסתכמו לסך של כ-417 מיליון שקל, עליה של כ-5.3% מול רבעון מקביל אשתקד. זאת כתוצאה מהתאוששות מסוימת ממשבר הקורונה, חזרה חלקית של הטיסות לחו"ל ושירותי הרומינג ומצמיחה במצבת מנויי הפוסט פייד לרבות כחצי מיליון מנויים בחבילות דור 5. עלייה מתמדת בהכנסות מתחילת השנה.
עלייה במדדי הרווחיות- הרווח הנקי הסתכם בכ-23 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם בכ-22 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-27 מיליון שקל ברבעון המקביל.
עלייה ב- EBITDA – ה-EBITDA הסתכם בכ-166 מיליון שקל, עליה של כ-4.4% לעומת רבעון קודם, ועליה של כ-38.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מגמת עלייה מתמדת מתחילת השנה.
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU): עומדת ברבעון השלישי של שנת 2021 על 55 שקלים, עלייה של 1 שקל לעומת הרבעון הקודם

ההכנסות משירותים ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמו בכ-417 מיליון שקל, לעומת כ-396 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-5.3% אשר נבעה בעיקר מהתאוששות מסוימת מהשפעת משבר הקורונה אשר באה לידי ביטוי בעלייה חלקית בהכנסות הרומינג על אף שלא הגיעו עדיין לערכים מ-2019, וקוזזה חלקית על ידי ירידה בהכנסות מזמן אוויר נכנס. בנוסף קיימת צמיחה במצבת מנויי הפוסט פייד, לרבות מנויים בחבילות דור 5.

הכנסות מציוד קצה הסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2021 בכ-124 מיליון שקל, בהשוואה לכ-167 מיליון שקל ברבעון הקודם, ירידה של כ-25.7% , ולעומת כ-149 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ- 16.8%. הירידה במכירות ציוד קצה ברבעון נבעה בעקבות משבר השבבים העולמי והעיכובים באספקה.

סך הכנסות החברה הסתכמו ברבעון שלישי של שנת 2021 בכ-541 מיליון שקל, בהשוואה לכ-576 מיליון שקל ברבעון הקודם, ירידה של כ-6.1%, ולעומת כ-545 שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-0.7%.

התייעלות תפעולית - ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמו ההוצאות התפעוליות בכ-519 מיליון שקל, לעומת 572 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 9.3%.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-22 מיליון שקל לעומת הפסד של כ- 27 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-166 מיליון שקל (שיעור EBITDA – 30.7%), ברבעון הקודם הסתכם ה-EBITDA בכ-159 מיליון ש"ח (שיעור EBITDA – 27.6%) ולעומת כ-120 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (שיעור EBITDA – 22%).



רווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-23 מיליון שקל לעומת הפסד של כ- 12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במגמת עלייה מתמדת מאז הרבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ- 185 מיליון שקל, לעומת כ-143 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-29.4%. תזרים המזומנים החופשי ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכם בכ-65 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי של כ-24 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

המשך צמיחה במנויים - ברבעון שלישי של שנת 2021 צורפו כ- 26 אלף מנויים. מצבת המנויים של פלאפון עומדת נכון ל-30.09.2021 על כ-2,547 מיליון מנויים, מתוכם כחצי מיליון מנויי דור 5.
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עומדת ברבעון שלישי של שנת 2021 על 55 שקל, עלייה של 1 שקל מהרבעון האחרון.


תוצאות yes

עלייה בהכנסות החברה - הסתכמו ברבעון השלישי בכ-318 מיליון שקל, גידול של כ-1.6% לעומת הרבעון המקביל
המשך שיפור משמעותי במדדי הרווחיות- הרווח התפעולי הסתכם בכ-30 מיליון שקל, עלייה של כ- 66.7%, ה-EBITDA עלה ב- 10.3% והרווח הנקי עלה בכ- 81.3%.
יציבות מתמשכת בצמיחת במנויים – מתחילת השנה צורפו כ-3,100 מנויים, לצד גידול בשיעור מנויי IP שעומד על כ-38% מסך מנויי החברה, כ-213 אלף לקוחות.
גידול בתזרים המזומנים החופשי – מתחילת השנה התזרים החיובי הסתכם בכ-49 מיליון שקל, לעומת תזרים חיובי של כ-14 מיליון שקל בתקופה המקבילה
גידול בהכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) - עומדת ברבעון השלישי על כ-188 עלייה של 2 שקלים לעומת רבעון קודם.

גידול בהכנסות החברה שהסתכמו ברבעון השלישי בכ-318 מיליון שקל לעומת כ-313 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-1.6%. העלייה נובעת בעיקר ממכירת תכני הספורט, לאור עצירת אירועי ספורט בתקופה המקבילה עקב משבר הקורונה.
ההוצאות התפעוליות הסתכמו ברבעון השלישי בכ-288 מיליון שקל לעומת כ-295 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של כ-7 מיליון שקל. הירידה נבעה בעיקר בשל ירידה בהוצאות שכר והוצאות פחת הפחתות וירידות ערך נמוכות מהרבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי בכ-30 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-22 מיליון שקל ברבעון הקודם ולעומת רווח של כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה הנובעת מירידה בהוצאות שכר, פחת וירידות ערך.

מדד ה-EBITDA הסתכם ברבעון השלישי בכ-75 מיליון שקל (שיעור EBITDA – 23.6%), לעומתEBITDA של כ-68 מיליון שקל (שיעור EBITDA– 21.7%) ברבעון המקביל, עליה של כ-10.3%. מאז תחילת השנה ישנה עלייה מתמדת ב- EBITDA.

הרווח הנקי הסתכם ברבעון השלישי בכ-29 מיליון שקל, לעומת כ-16 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 81.3%.

גידול בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת שהסתכם ברבעון השלישי בכ-73 מיליון שקל לעומת כ-69 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-5.8%. עלייה בתזרים המזומנים החופשי שהסתכם ברבעון השלישי בכ-29 מיליון שקל, לעומת תזרים חופשי של כ-25 מיליון שקל ברבעון המקביל.

עליה בהכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) - עומדת ברבעון הנוכחי על 188 שקל, עלייה של 2 שקלים מרבעון קודם.

צמיחה במנויים – יציבות בצמיחת מנויים גם ברבעון זה, מתחילת השנה צורפו כ-3,100 לקוחות חדשים. מצבת המנויים של החברה לסוף הרבעון השלישי של 2021 עומדת על כ-560 אלף מנויים, מתוכם כ-213 אלף מנויים על גבי רשת האינטרנט.

תוצאות בזק בינלאומי
הכנסות החברה - הסתכמו ברבעון השלישי בכ-287 מיליון שקל, קיטון של כ-8.9% לעומת רבעון מקביל.
שיפור ברווח התפעולי - הרווח התפעולי הסתכם בכ-13 מיליון שקל לעומת כ-7 מיליון ברבעון המקביל (בנטרול הפסד מירידת ערך שנרשם ברבעון המקביל)
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת - הסתכם בכ-96 מיליון שקל לעומת כ-47 מיליון שקל ברבעון המקביל.

ההכנסות הסתכמו ברבעון השלישי בכ-287 מיליון שקל, לעומת כ-315 מיליון שקל ברבעון המקביל, קיטון של כ-8.9%. הירידה לעומת הרבעון המקביל נבעה בעיקר מקיטון בהכנסות ממכירת ציוד ורישוי לעסקים כתוצאה מהעיצומים שחלו במהלך הרבעון השלישי של 2021, וכן מקיטון בהכנסות אינטרנט.

רווח תפעולי – הסתכם ברבעון השלישי בכ-13 מיליון שקל לעומת כ-7 מיליון שקל ברבעון המקביל (בנטרול הפסד מירידת ערך שנרשם ברבעון המקביל).

מדד ה-EBITDA – הסתכם ברבעון השלישי בכ-51 מיליון שקל (שיעור EBITDA – 17.8%) לעומת כ-62 מיליון שקל (שיעור EBITDA – 20.0%) ברבעון הקודם, קיטון של כ-17.7%, ולעומת כ-49 מיליון שקל ברבעון המקביל (בנטרול הפסד מירידת ערך שנרשם ברבעון המקביל).

הרווח הנקי – הסתכם ברבעון השלישי בכ-10 מיליון שקל, לעומת כ-11 מיליון ברבעון הקודם, ולעומת הפסד נקי של כ-23 מיליון שקל ברבעון המקביל (בנטרול הפסד מירידת ערך שנרשם ברבעון המקביל).

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הסתכם בכ-96 מיליון שקל לעומת כ-47 מיליון שקל ברבעון המקביל, בשל שינויים בהון חוזר. תזרים המזומנים החופשי הסתכם ברבעון השלישי בכ-60 מיליון שקל, לעומת תזרים של כ-12 מיליון שקל ברבעון המקביל.


מידע על שיחת ועידה למשקיעים ושידור אינטרנט
ביום שלישי, ה-30.11.2021 תקיים החברה שיחת ועידה טלפוניות באנגלית, בנושא הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השלישי 2021, להלן פרטי ההתקשרות:

שיחת ועידה טלפונית:
בשעה 17:00, מספר הטלפון להצטרפות לשיחת הוועידה: 03-918-0685 (אין קוד גישה).

הדוחות הכספיים של החברה יפורסמו לפני קיום שיחות הוועידה באתר הבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ (www.maya.tase.co.il) ובאתר ההפצה של רשות ניירות ערך (www.magna.isa.gov.il).

הקלטה של שיחת הוועידה באנגלית תעלה לאתר קשרי המשקיעים של החברה תוך יום עסקים אחד מסיום השיחה בכתובת http://ir.bezeq.co.il.

אודות בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

בזק היא ספקית שירותי התקשורת המובילה בישראל. החברה, שנוסדה ב- 1984, הובילה את ישראל לעידן חדש של תקשורת, המבוסס על הטכנולוגיות והשירותים המתקדמים ביותר. בזק והחברות הבנות שלה מציעות מגוון שלם של שירותי תקשורת, הכוללים שירותי טלפוניה מקומית, שיחות בינלאומיות ושירותי סלולר; שירותי אינטרנט פס רחב, תקשורת נתונים, ענן ודיגיטל; טלוויזיה רב-ערוצית בלוויין ובאינטרנט; ורשתות תקשורת ארגוניות. למידע נוסף על בזק אנא גשו לאתר התאגיד בכתובת http://ir.bezeq.co.il.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il