TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טרמינל X מדווחת על תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי


טרמינל X
מציגה המשך צמיחה גבוהה בהכנסות ובמדדים העיקריים
ניר הורוביץ, מנכ"ל X TERMINAL" :אנו שמחים לדווח על המשך צמיחה גבוהה של כ - %53 בהכנסות וצמיחה במדדים העיקריים בהשוואה לאשתקד. אנו ממשיכים במגמת הגידול במספר הלקוחות הפעילים, גידול בסל הממוצע וגידול במספר ההזמנות. כמו כן, בתכניות הפיתוח וההתרחבות שלנו ובבניית התשתיות לצמיחה עתידית שכוללת הקמת קטגוריות חדשות והתרחבות הפעילות בחו"ל. חווית האיקומרס הייחודית שלנו התעצמה ושודרגה עם כניסתם של כ-20 מותגים חדשים וההשקה של COLLABS TX,מותג אופנה מבית X TERMINAL של קולקציות במהדורות מוגבלות עם משפיענים, אמנים ויוצרים.

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ- 68.6 מיליון ש"ח לעומת כ- 44.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- %53 .גידול זה בא לידי ביטוי בעלייה במספר הביקורים באתר החברה (גידול של כ- %27) ,)מספר הלקוחות הפעילים (גידול של כ-%70)מספר ההזמנות (גידול של כ-%45) וגידול בסל הממוצע (גידול של כ-%11.)

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ- 30.5 מיליון ש" ח לעומת כ- 20 מיליון ש" ח ברבעון המקביל אשתקד, ושיעורו מסך ההכנסות הינו כ- %44.5 ,בדומה לאשתקד.
ההפסד התפעולי ברבעון השלישי, לפני תשלום מבוסס מניות והוצאות הנפקה, הסתכם בכ-2.3 מיליון ש" ח לעומת כ- 2.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, ושיעורו מסך ההכנסות השתפר לכ- %3.4 לעומת כ- %4.9 .
EBITDA Adjusted ברבעון השלישי הסתכם בכ - 5.2 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד בסך כ-
0.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הסתכם בכ-10.3 מיליון ₪ בהשוואה להפסד בסך של כ-2.7 מיליון ₪ ברבעון מקביל אשתקד. עיקר הגידול בהפסד נבע מהוצאות חד פעמיות ותשלום מבוסס מניות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il