TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטריאון החלה בהפעלת קו אוטובוס חשמלי ראשון, על-גבי תשתית הכביש החשמלי של החברה בשבדיה


אלקטריאון קו אוטובוס חשמלי ראשון
חברת אלקטריאון הישראלית, המפתחת פתרון מערכת לטעינה אלחוטית באופן סטטי ודינאמי, עבור רכבים חשמליים, הודיעה היום על השקה מוצלחת של האוטובוס התפעולי הראשון המשתמש בתשתית הטעינה האלחוטית של החברה בעיר ויסבי שבגוטלנד, שבדיה
פרויקט Smartroad Gotland, המקודם קונסורציום שותפים, החל לפעול בתחילת 2020 והוא אחד מארבעה פרויקטים להדגמת כביש חשמלי הממומנים כיום על ידי מנהל התחבורה השוודי, Trafikverket.

שוודיה היא חלוצה בקידום מחקר ופיתוח של פרויקטים של כבישים חשמליים ומקדמת את הנושא כבר למעלה מעשור במטרה לקדם פיילוטים מסחריים רחבי היקף שנועדו להפחית פליטות פחמן, לנצל את התשתיות הקיימות ולאפשר שיתוף פעולה בין רשויות ציבוריות, תעשייה, אקדמיה ולחסוך עלויות. האי גוטלנד הוא קרקע אידיאלית לבחינת מערכות תשתית טעינה חדשניות אלה בשל הרצון לקדם חדשנות ולשתף פעולה סביב פתרונות חדשניים אלו יחד עם שחקנים מרכזיים בפרויקטים, בשילוב םע בדיקות בתנאי מזג אוויר משתנים כמו קרח ושלג.
הפרויקט החל באמצע 2018, כאשר פריסת החלק הראשון של תשתית הכביש האלחוטי החלה בנובמבר 2019 והדגמת משאית נוסעת בתנאי שלג. , ב-2020 הושלמה הפריסה לאורך 1.6 ק"מ. מאז, ביצעה החברה ניסויים רבים עם משאית חשמלית כבדה, במשקל 40 טון על מקטע הכביש בין שדה התעופה למרכז העיר ויסבי, במהירות של עד 80 קמ"ש והספק ממוצע של 70 קילוואט.

פרויקט ההדגמה הטרום מסחרי בגוטלנד, יסתיים באביב 2022 ומהווה צעד קריטי בדרך למסחור מערכות כבישים חשמליים בקנה מידה גדול ברחבי שבדיה. צעד זה שם את שבדיה בדרך ליעד הלאומי שהציבה לעצמה - התקנת 2,000 ק"מ של כבישים חשמליים עד 2030 ולהשיג אפס פליטות עד 2045.

מרטין יאנג, מנהל המכירות של HIGER לשוק האירופי: " אנו שמחים מאוד להיות חלק מההשקעה העולמית הייחודית בפתרונות תחבורה ללא דלק מאובנים. הטכנולוגיה של אלקטריאון עובדת מצוין עם האוטובוסים החשמליים שלנו וכעת אנו מוכנים לייצור המוני של כלי-רכב מותאמים לטכנולוגיה החדשה. אנו מצפים להשתתף בהמשך פיתוח טעינה סטטית ודינמית."
אורן עזר, מנכ"ל ומייסד אלקטריאון: "הפרויקט שלנו בגוטלנד הוא אחת מהפריסות הראשונות של הטכנולוגיה של אלקטריאון בכביש ציבורי. מרגש לראות את הפרויקט מבשיל לכדי פרויקט מסחרי ראשון מסוגו. באמצעות המחשת האופן בו אוטובוס יכול להיטען בהצלחה בכביש חשמלי ציבורי, ניתן ללמוד כיצד טעינה אלחוטית יכולה לספק לערים דרך נוחה, חסכונית ובת קיימא להתקדם אל-עבר תחבורה ציבורית חשמלית. אנו מצפים להמשך את המומנטום הזה לקראת הטמעה רחבת היקף של הטכנולוגיה שלנו בכבישי שבדיה."
חברת אלקטריאון הינה חלוצה בפיתוח טכנולוגיית הכביש החשמלי. החברה מפתחת תשתית סלילים ייחודית המעבירה אנרגיה אלחוטית לטובת הנעה וטעינה של רכב חשמלי תוך כדי נסיעה ובכך מצמצמת את גודל מקור האנרגיה הנדרש ברכב, מפחיתה באופן ניכר את משקלו ועלותו, ומאפשרת טווח נסיעה כמעט בלתי מוגבל בנסיעה על התשתית של החברה. הטכנולוגיה מייתרת את הצורך בתשתית עמדות טעינה ותחנות דלק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il