TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אר.אס.אל - כניסה ראשונה עם מערכת ניטור בריאות לחיל הים הישראלי‎‎


אר.אס.אל אלקטרוניקה
חיל הים מאמץ את תפיסת האחזקה החזויה, מתקין מערכת ניטור בריאות חדשה בספינת חיל הים הישראלי
החברה מתכבדת להודיע כי היא השלימה בהצלחה התקנה ראשונה של מערכת ניטור בריאות חדשנית בספינת חיל הים הישראלי שתאפשר לחיל הים לעבור למדיניות של אחזקה חזויה, לשפר בכך את זמינות כלי השיט ולהביא להורדת הוצאות התחזוקה של כלי השיט. התקנה ראשונה זו בכלי שיט מצביעה על יכולות החברה להתאים טכנולוגיות ומערכות שפותחו והותקנו בהצלחה בפלטפורמות מוטסות והוסבו לפלטפורמות ימיות. אימוץ מדיניות חדשנית של אחזקה חזויה בכלי השיט של חיל הים יביא לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה ולשיפור חשוב בזמינות כלי השיט לצורך ביצוע משימותיהם.
המערכת החדשנית של חברת אר.אס.אל ממגדל העמק שהותקנה על ספינת חיל הים תאפשר מעבר מתחזוקת שבר ו/או תחזוקה מונעת לאחזקה חזויה המביאה בחשבון לא רק את המצב הנוכחי של המערך המנוטר, אלא מסוגלת לזהות את תהליך ההידרדרות העלול לגרום לתקלה או ירידה בביצועים, את הזמן שנותר למערך המנוטר לפעול עם ביצועים נומינליים, ולהמליץ על המועד לביצוע תחזוקה חזויה מיטבית שתזמונה ישתלב באופן אופטימלי עם הצרכים המבצעיים השוטפים של כלי השיט.
המערכת של חברת אר.אס.אל שכבר הוכיחה את היתרונות הנובעים מיכולותיה הפרוגנוסטיות ומתן המלצות לאחזקה חזויה במסוקים הותקנה על ספינה ראשונה במטרה להשתמש בטכנולוגיות החדשניות הכלולות במערכת של חברת אר.אס.אל המאפשרות אימוץ אמין ומוכח של שיטות אחזקה חזויה. המערכת של חברת אר.אס.אל משלבת מגוון של טכנולוגיות כולל שימוש באלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית, המנתחים מידע רב מחיישנים קיימים וחדשים ומידע רב נוסף הנאגר באופן שוטף בכלי השיט. בכוונת חיל הים, כאמור, לאמץ את הניסיון שיצטבר מניתוח המידע שתפיק המערכת שהותקנה על הספינה הראשונה להנהגת מדיניות אחזקה חזויה בכלי שיט נוספים.
זאב דגני, מנכ"ל החברה מוסיף: "המעבר לאחזקה חזויה בהתבסס על הידע של חברת אר.אס.אל מהווה חלק ממגמת זרוע הים ליישם מודלים של חדשנות ולאמץ טכנולוגיות קצה אשר יעלו את ביצועי המערכות ומצד שני יובילו לחיסכון במשאבים. הידע והניסיון של חברת אר.אס.אל המספקת מזה כ- 20 שנה מערכות ניטור בריאות לכלי טיס ולתחום האנרגיה הירוקה מבטיח שהעברת טכנולוגיות אלו לתחום כלי השיט תיושם בזריזות וברמת אמינות גבוהה".
אודות אר.אס.אל אלקטרוניקה
החברה עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של מערכות בקרה, ניטור בריאות ואחזקה חזויה המשלבות אלגוריתמים מתקדמים של בינה מלאכותית לשוק התעופה האזרחי והצבאי וכן בשיווק מוצרים לתחום טורבינות רוח לייצור חשמל. מערכות החברה משמשות לבקרה וניטור בריאות למנועי כלי טייס ולמערכות שרת במטוסים הכוללים מטוסי כנף קבועה, מסוקים וכלי טיס לא מאוישים. החברה הינה יצרן מוביל בקנה מידה עולמי של מדי מהירות לוע לתותחים (מדמ"ל) (על לקוחות החברה נמנים: צהל, צבא ארה"ב, וצבאות כגון: צבא ארה"ב, הודו, דרום קוריאה, הולנד טורקיה ועוד) המהווים תוספת חיונית לכל תותח לאור השיפור המשמעותי בדיוק הירי שמקטין דרסטית את כמות התחמושת הנדרשת ליצירת נזק למטרה המטווחת. משרדי החברה נמצאים במגדל העמק. לחברה משרד תמיכה בשווק ושרות לקוחות במדינת ניו יורק בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il