TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בליץ טכנולוגיות חתמה על הסכם בשווי של כ-2 מיליון ש״ח


בליץ
עם רשת Sushi Shop, חברת בת של AmRest הציבורית
תוך שבוע מדווחת בליץ על שתי עסקאות חדשות ומשמעותיות באירופה וממשיכה בהרחבת הפריסה הבינלאומי

AmRest הינה זכיינית אירופאית בינלאומית של המותגים המובילים: KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King ו-Sushi Shop הנסחרת בבורסת פולין בשווי של 1.5 מיליארד יורו

• הצדדים יפעלו להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה ביניהם, עם פוטנציאל להזמנת המשך מינימאלית בשווי של עד 24 מיליון ש״ח בשנת 2022.

• לדברי דיוויד מרטנס, מנכ"ל סושי שופ בלגיה - קבוצת AmRest, ״אנו מחויבים לצמצום פליטת CO2 שלנו ברחבי העולם״.

לדברי רפאל מוזינסקי, מנכ״ל BLITZ, ״בתום POC מוצלח אנחנו שמחים לדווח על חתימה של הסכם עם רשת הסעדה מובילה בבלגיה – Sushi Shop, חברת בת של קבוצת זכיינות המזון המובילה, AmRest. ההסכם מהווה עבורינו הצלחה אסטרטגית בחדירה למותגים מובילים באירופה ובסיס איתן להתרחבות בקבוצה כשלב נוסף באסטרטגיה שלנו - להפיץ את הבשורה של בליץ ולהרחבת הפעילות באירופה.


המודל העיסקי שפיתחנו המשלב בין קטנועי החברה, מעטפת השירותים והמידע מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. על בסיסו בליץ מאפשרת ללקוחות החברה חסכון משמעותי בעלויות התפעול השוטפות, הורדה מהותית בתאונות דרכים המקנה סביבת עבודה בטוחה וירוקה לרוכב וללקוח בכללותו.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למר דיווד מרטנס, מנכ״ל סושי שופ וחבר הנהלה באמרסט על האמון.״


12 לאוקטובר 2021, ישראל, תל אביב (ת״א:בליץ): חברת בליץ טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של קטנועים חשמליים ומתן פתרונות טכנולוגיים לשיפור השירות ולאופטימיזציה של ה- Last Mile delivery מעדכנת היום על השלמת עסקה עם חברת AmRest הציבורית (WSE: EAT) המפעילה מעל 2,000 מסעדות שבין לקוחותיה נמנים מותגי המזון המובילים בעולם כדוגמת KFC, פיצה האט, בורגר קינג, Starbucks, Sushi Shop ועוד.

ההזמנה, בשווי כולל של 2 מיליון ש״ח כוללת אספקת קטנועים חשמליים ושירותים נלווים שיתפרשו באופן לינארי על פני 3 שנים. העסקה נחתמה עם חברת הבת Shushi shop, רשת סושי מוכרת מבלגיה מקבוצת AmRest ובעלת היקף הסניפים הגדול בקבוצה.

בהמשך להזמנה ראשונית זו, הצדדים הסכימו לפעול במשותף להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה ביניהם בשנת 2022, עם פוטנציאל להזמנת המשך מינימאלית בשווי של עד 24 מיליון ש״ח בשנת 2022.

כחלק מהעסקה יסופקו ללקוח קטנועים מהדגם החדש, BLITZ 3000X, המתוכננים לנסיעה רציפה ללא צורך בטעינה זאת בזכות הסוללות המתחלפות. בנוסף תספק בליץ שירות לאחר מכירה הכולל תמיכה, תפעול, תחזוקה, תיקונים ושירותי דרך שוטפים 24/7 בבית הלקוח, שירותי Data, ניטור ואיסוף מידע.
החברה ממשיכה בימים אלו לקיים פרויקטים של הוכחת היתכנות (POC) עם לקוחות פוטנציאליים נוספים וממשיכה בהרחבת הפריסה הבינלאומית.

לדברי דיוויד מרטנס, מנכ"ל סושי שופ בלגיה - קבוצת AmRest, "בעקבות POC מוצלח בסניפינו בבריסל, אנו שמחים לאשר את ההזמנה הראשונה הזו לקראת השינוי באופן שבו מבוצעים משלוחי מזון והמעבר לשיטה ירוקה יחד עם בליץ מוטורס, אנו מחויבים לצמצום פליטת CO2 שלנו ברחבי העולם."

AmRest שנוסדה ב-1993, הינה מפעילת המסעדות העצמאית הגדולה ביותר במרכז ובמזרח אירופה עם נוכחות בינלאומית הולכת וגדלה. לקבוצה פורטפוליו של זכיינויות מותגים מוכרים ביניהם ניתן למנות את KFC, פיצה האט, בורגר קינג, סטארבקס וסושי שופ. אמרסט מפעילה כיום 2,367 מסעדות הפזורות ב-25 מדינות. החברה נסחרת בבורסת פולין בשווי של 1.5 מיליארד יורו (WSE: EAT) .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il