TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנאקסיה מודיעה על קבלת היתר יצוא לתמציות קנאביס לשאיפה לגרמניה


ד"ר דדי סגל מנכ"ל פנאקסיה: חן גלילי
פנאקסיה היא החברה היחידה בעולם בעלת היתר לשיווק תמציות קנאביס רפואי לשאיפה בגרמניה, שוק הקנאביס הרפואי הגדול והצומח באירופה
יצוא מסחרי ראשון צפוי בשבועות הקרובים

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל: "קבלת היתר היצוא ממשרד הבריאות מהווה אבן דרך היסטורית עבור פנאקסיה, כחברה הראשונה והיחידה באירופה שתשווק תמציות קנאביס רפואי לשאיפה. מוצר זה מהווה מהפכה של ממש בצריכת קנאביס רפואי ופותח את שוק הקנאביס למיליוני חולים שעד היום נמנעו מסיבות רפואיות ואחרות מצריכת קנאביס רפואי בעישון ובשיטות מתן מסורתיות אחרות. זאת, תוך חיזוק הלגיטימציה בקרב רופאים רבים להמליץ על טיפול מוסדר בקנאביס רפואי, בשל היותו מוצר נקי מגובה קלינית, המכיל חומרים פעילים בלבד, ללא חומרי לוואי ותוצרי בעירה מזיקים הנלווים לשימוש במוצרי עישון."
"תמציות השאיפה שלנו מהוות מנוע צמיחה ורווחיות חזק עבור פנאקסיה, ואנו מעריכים כי יתרון הראשוניות שלנו יאפשר תפיסת נתח שוק משמעותי בגרמניה, עם צפי לגידול של עשרות אחוזים מידי שנה בדומה לשווקים בוגרים כצפון אמריקה, שם נתח השוק של המוצר מהווה כ- 30% מהשוק וממשיך לגדול. אנו נערכים להתחיל בייצוא מסחרי בשבועות הקרובים, כשהמוצרים עצמם כבר מוכנים לייצוא, וזוכים לביקושים ועניין בקרב רופאים ומטופלים בגרמניה המצפים להגעת המוצר לשוק. בנוסף, אנו מצפים להנגיש את תמציות השאיפה האיכותיות שלנו גם למטופלים במדינות נוספות באירופה ופועלים לרישומן במסלולים הרגולטורים המתאימים."

לוד, 10 באוקטובר 2021 – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית הודיעה היום על קבלת היתר יצוא מסחרי לגרמניה ממשרד הבריאות עבור תמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה שלה שתימכר תחת המותג Naxiva-Panaxol, המשותף לה ולענקית הפארמה האירופאית Neuraxpharm. זאת בהמשך וכפועל יוצא מהחלטת ממשלת ישראל בדבר אישור יישום פרק ייצוא הקנאביס הרפואי במסגרת תקציב המדינה לשנים 2021-2022.
בכך, הופכת פנאקסיה לחברה הראשונה והיחידה אשר תייצא ותשווק באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, מוצר מתקדם מסוג זה. זאת, בנוסף להיותה החברה הראשונה והיחידה באירופה אשר לה היתר רגולטורי להפצת טבליות קנאביס רפואי בצרפת במסגרת התוכנית הממשלתית של רשות התרופות הצרפתית, ה- ANSM. כמו כן, שמני הפרימיום של החברה משווקים באופן סדיר בגרמניה, צרפת וקפריסין.

החברה מעריכה כי יצוא מסחרי ראשון של התמציות יחל בשבועות הקרובים. התמציות, המיוצרות על ידי פנאקסיה בתקן EU-GMP בסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים עפ"י ידע ושיטות קליניות שפותחו בחברה, ישווקו בגרמניה על ידי Neuraxpharm לרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במגוון רחב של התוויות רפואיות, כגון: כאב כרוני, ספסטיות, אנורקסיה, דכאון, ADHD ועוד ויופצו לבתי מרקחת ברחבי גרמניה.

על פי פרסומים ומחקרי שוק, נתח השוק הכולל של תמציות קנאביס לשאיפה בצפון אמריקה עמד על 27% בשנת 2020 לעומת כ- 20% בשנת 2018. זאת, לעומת קיטון בנתח השוק של תפרחות בתקופות אלה. היקף מכירות תמציות קנאביס לשאיפה ב- 9 המדינות הגדולות המתירות שימוש בקנאביס בארה"ב וקנדה עמד על למעלה מחצי מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2021, ומשקף קצב מכירות שנתי של מעל ל- 2 מיליארד דולר, עם צמיחה של עשרות ומאות אחוזים ביחס ל- 2020. זאת, בזכות יתרונן המובהק של תמציות הקנאביס לשאיפה כמוצר קנאביס נקי יותר המכיל חומרים פעילים בלבד, ללא שעוות וכלורופיל הקיימים בתפרחות לעישון. תהליך האידוי של תמציות לשאיפה ידוע כתהליך בריא יותר מעישון, שאינו מצריך בעירה ואינו מפיק עשן, וככזה אינו כרוך בשחרור ושאיפה לריאות של חומרים מזיקים הנוצרים בתהליכי הבעירה.

החברה רואה בתמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה שלה כמנוע צמיחה ורווחיות חזק וצופה שמוצרי שאיפה יתפסו נתח שוק משמעותי בגרמניה בשנים הבאות, כפי שתפסו בצפון אמריקה.

כמו כן, בנוסף לסדרת המוצרים שאושרו כעת לשיווק, במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Neuraxpharm יוגשו בהמשך בקשות לרישום ולשיווק של מוצרים מתקדמים נוספים שפיתחה פנאקסיה, כולל קפסולות ומוצרים נוספים.

אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית ויצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל. כמו כן, פנאקסיה הינה החברה הראשונה והיחידה בישראל אשר קיבלה תקן ייצור אירופאי EU-GMP מרשות בריאות באיחוד האירופאי ,הדרוש לייצור ויצוא מסחרי של קנאביס רפואי ומוצריו לאירופה. פנאקסיה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מורכבים ומתקדמים מצמח הקנאביס, המתבססים על מידע קליני ועל בסיס נתונים רחב של עשרות אלפי מטופלים.
פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות אשר הוקמה בשנת 2010 על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת "סגל פארמה" הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ארה"ב (חברה אחות של פנאקסיה ישראל) מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות.
בקבוצת פנאקסיה מועסקים למעלה מ- 150 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il