TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רציו פטרוליום מדווחת הבוקר על כניסה למרוקו


איתי רפאל, מנכל רציו פטרוליום
מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בתחום האנרגיה בין שותפות ישראלית וממשלת מרוקו
שותפות רציו פטרוליום מדווחת הבוקר על כניסה אסטרטגית לפעילות אקספלורציה במרוקו וחתימה על הסכם עם משרד האנרגיה המרוקאי לבלוק הימי דאח'לה אטלנטיק (Dakhla Atlantique), הממוקם בצד המערבי של שולי האוקיאנוס האטלנטי.
מדובר במהלך אסטרטגי של כניסה לשטח בעל פוטנציאל גיאולוגי רב ובעלות נמוכה, ומתיישב עם ראייה גיאולוגית קודמת של הצוות הטכני בזיהוי אגנים בעלי פוטנציאל משמעותי. כניסת רציו פטרוליום למרוקו התאפשרה הודות להסכמי אברהם והיא מסמלת שיתוף פעולה עסקי ראשון מסוגו בתחום האנרגיה בין שותפות ישראלית וממשלת מרוקו.
בלוק דאח'לה אטלנטיק ממוקם לאורך חופי האוקיינוס האטלנטי ושטחו הכולל של הבלוק הוא עצום, מעל 109,000 קמ"ר (שווה ערך ליותר מ- 270 רישיונות חיפוש בים בישראל), בעומקי מים שנעים ממים רדודים ועד למעל 3,000 מטר. בתקופת ההסכם הנוכחי, רציו פטרוליום תחזיק 100% מהזכויות בבלוק ותשמש כמפעילה.
לרציו פטרוליום פעילות אקספלורציה באגן גיאנה-סורינאם ובפיליפינים ולאחרונה אף דיווחה על כוונתה להשקיע באנרגיות מתחדשות.
איתן אייזנברג, ממייסדי רציו פטרוליום וגיאולוג ראשי: "אני גאה לקחת חלק בחיפושי הנפט של מרוקו ומקווה שפעילותנו בדרום המדינה תקדם את כלכלתה. אני מאמין כי בלוק זה הינו בעל פוטנציאל רב לתגליות של נפט וגז בעתיד ואני רואה בו תוספת משמעותית וחשובה מאוד לפורטפוליו הנכסים של רציו פטרוליום בעולם".
איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום: "הכניסה למרוקו היא יישום נוסף לאסטרטגיית האקספלורציה של רציו פטרוליום – איתור אגנים גיאולוגים בעלי פוטנציאל משמעותי מאוד הנמצאים עדיין מתחת לראדר, בדומה לנוכחות שלנו באגן גיאנה סורינאם ו- East Palawan שבפיליפינים. בנוסף אנו גם מאוד שמחים כאזרחים ישראלים על שיתוף הפעולה החדש של תאגיד ישראלי עם ממשלת מרוקו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il