TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פסיפיק גרין תקבל מימון חוב


פסיפיק גרין
לפיתוח אגירת אנרגייה של הסוללה הראשונה שלה בפארק האנרגיה ריצ'בורו
דובר, דלאוור, 21 בספטמבר 2021, (ACCESSWIRE) :
Pacific Green Technologies, Inc. ("החברה" או "PGTK", (OTCQB:PGTK)) מודיעה כי חתמה על מכתב הצעה מ- Close Leasing Limited ("CLL"),במסגרתו CLL תספק מימון חוב של 23 מיליון ליש"ט (31.6 מיליון דולר ארה"ב) לבניית מערכת אגירת אנרגיה לסוללה בהספק של 99.8 מגוואט ("BESS") שהחברה מפתחת בקנט, אנגליה.

פיתוח BESS, הממוקם בפארק האנרגיה ריצ'בורו, יפותח באמצעות חברת הבת בבעלות מלאה של החברה, פסיפיק גרין אחסון אנרגיה (בריטניה) בע"מ. המימון, הכפוף לבדיקת נאותות סופית, צפוי להגיע למימון הכספים ברבעון הרביעי של 2021. אגירת האנרגיה בפארק האנרגיה עומדת בלוח הזמנים לשנת 2022.

סקוט פולטר, מנכ"ל PGTK ציין: "אנו גאים מאוד לעבוד עם Close Brothers, בעקבות הצעות רבות של בעלי הון תחרותיים מאוד, החלטתנו התבססה על שילוב הגמישות של Close Brothers יחד עם ניסיונם הקודם במימון פרויקטים של אנרגיה מתחדשת בגודל דומה. אנו נרגשים לעבוד עם Close Brothers על הפרויקט הראשון בצנרת שלנו של1.1GW ומצפים להתקדם בפרויקט הראשוני הזה לשלב הבנייה והתפעול".

ג'יימס סאטקליף, מנכ"ל צוות האנרגיה של Close Brothers Leasing ציין: "מגזר אחסון הסוללות חווה צמיחה משמעותית והוא ממלא תפקיד חשוב באסטרטגיה שלנו להרחיב את תיק האנרגיה המתחדשת שלנו. אנו שמחים להיות מעורבים בפרויקט זה ומצפים מאוד לעבוד עם פסיפיק גרין בשלבים השונים עד להשלמתם".

CLL היא מובילת שוק במתן פתרונות מימון מובנים ומומחים הנעים בשווי של בין 250,000 ליש"ט ל -50 מיליון ליש"ט, במיוחד בעבודה עם שותפים נבחרים ואסטרטגיים להציע פתרונות פיננסיים בתחום האנרגיה המתחדשת. CLL הוא חלק מקבוצת Close Brothers Group plc ("CBG").

אודות Pacific Green Technologies, Inc.
פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com

אודות CBG

CBG היא קבוצת בנקאות סוחרים מובילה בבריטניה, המספקת הלוואות, לקיחת פיקדונות, שירותי ניהול כספים ומסחר בניירות ערך. CBG מעסיקה מעל 3,700 עובדים, בעיקר בבריטניה. CBG נסחרת בבורסת לונדון (LON: CBG) וחברה ב- FTSE 250.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il