TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינרום תעשיות בנייה מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת מלוא פעילות ה-SP מקיבוץ מצר, תמורת סך של 150 מיליון ש"ח


אינרום
פעילות ה-SP, הינה מובילה בתחומה וממוקדת בתחום הייצור, מכירה ושיווק של מערכות צנרת אינסטלציה ביתית ולמבנים שונים
רכישת פעילות ה-SP הינה חלק ממימוש התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, ליצירת מנועי צמיחה נוספים בתחומי פעילות חדשים, להמשך חיזוק והעמקת הנוכחות של אינרום ומובילותה בענפי הבנייה והשיפוצים בהם היא ממוקדת

אינרום תעשיות בנייה, קבוצת תעשיות מהגדולות והמובילות בתחומה בישראל, העוסקת בייצור, מכירה ושיווק של מגוון מוצרים ופתרונות לשווקי הבנייה והשיפוצים, לתשתיות ולשימושים אחרים, באמצעות החברות איטונג, כרמית מיסטר-פיקס ונירלט צבעים שבבעלותה המלאה, נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת פעילות ה- SPמקבוצת מצרפלס שבבעלות קיבוץ מצר, זאת בתמורה לסך של 150 מיליון ש"ח.

הצדדים פועלים להשלמת גיבוש וחתימת הסכם מחייב לביצוע העסקה, שיהיה כפוף בין היתר לקבלת אישור הרשות לתחרות ותנאים נוספים כפי שייקבעו במסגרתו. ביצוע העסקה צפוי להתבצע באמצעות חברת בת חדשה שתוקם על ידי אינרום לצורך כך ותקלוט את מלוא פעילות ה-SP לתוכה, כשבמועד השלמת העסקה לא תהיינה בפעילות ה-SP, התחייבויות כספיות כלפי בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים ולא יתרות מזומנים ושווי מזומנים ("Cash-Free Debt-Free").
פעילות ה- SP ("Super Pipe") הינה מובילה בתחומה וממוקדת מזה עשרות שנים בייצור, מכירה ושיווק של מערכות צנרת אינסטלציה ואביזרים נלווים, המיועדות להולכת מים חמים וקרים, בעיקר בתחום האינסטלציה הביתית ולמבנים ציבוריים, תעשייתיים ואחרים.
ציון גינת, יו"ר אינרום, מסר: "רכישת פעילות ה-SP שהינה פעילות מובילה ובעלת מוניטין מצויין בשווקי פעילותה, תהווה מימוש ישיר של התוכנית האסטרטגית של הקבוצה לצמיחה והתרחבות ולהוספת מנועי צמיחה בתחומי פעילויות חדשים, בדגש על פעילויות תעשייתיות המתכתבות עם פעילויות הליבה של הקבוצה ומיקודה בשווקי הבנייה והשיפוצים. הקבוצה תמשיך לשתף פעולה עם הנהלת מצרפלס וקיבוץ מצר אשר בנו בהצלחה רבה את מותג ה-SP ומהווים שחקן חשוב ודומיננטי בתחומי ההשקייה והתשתיות".

נועם שצ'לקה, מנכ"ל אינרום, מסר: "פעילות ה-SP תחזק ותעמיק את הנוכחות של אינרום ומובילותה בשווקי הליבה שלה ותגוון את סל המוצרים והפתרונות שאנו מציעים לקשת לקוחותינו. רכישה מתוכננת זו, הינה בהלימה מלאה לתוכניותינו להרחבת פעילויות הקבוצה והיא תעמיק את שרשרת הערך שאנו מציעים לשלבי הבנייה השונים ובכלל. בכוונתנו להוסיף ולפתח את פעילות ה-SP ולחזקה, כשזו תשתלב היטב בפעילויות הקבוצה ומפעליה. אינרום עם הפנים קדימה, ממוקדת וחדורת מטרה בהובלת שווקי פעילותה השונים, כקבוצה הגדולה והדומיננטית בתחומה."

אודות אינרום תעשיות בנייה – קבוצת אינרום תעשיות בנייה פועלת בשלושה תחומי פעילות, באמצעות שלוש חברות בנות שבשליטתה המלאה: איטונג בפתרונות הבנייה, כרמית מיסטר פיקס במוצרי גמר לבנייה ונירלט במוצרי הצבעים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il