TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלמור מתקדמת בתוכנית האסטרטגית


אל-מור חשמל
אלמור מתרחבת לתחום ייזום פרויקטי אנרגיה מתחדשת מעבר לים: חתמה על הסכם לפעילות משותפת עם דוראל בפולין - ותשמש לראשונה כיזם של פרויקטים
אלמור תרכוש 27% מחברת דוראל אנרגיה פולין, העוסקת בייזום פרויקטי אנרגיה מתחדשת בפולין בהיקף של כ-400 מגה-וואט; בתמורה תקצה אלמור לקבוצת דוראל 4.99% ממניות החברה
אלמור, דוראל ושותף מקומי יקימו יחדיו חברת EPC, שתקבל עדיפות בביצוע שירותי הקמה, תפעול ואחזקה לפרויקטי דוראל אנרגיה פולין, בהיקף נוכחי צפוי של 1 מיליארד שקל, וכמו כן תיתן שירותי EPC ליזמים אחרים בפולין.
מאיר סרוסי, מנכ"ל אלמור: "אלמור מבצעת צעד טבעי ליזמות בתחום האנרגיות המתחדשות, וכבוד גדול הוא לנו לשתף פעולה עם קבוצת דוראל, מהחברות המובילות בתחום"
אלמור חשמל, שבשליטת רפק תקשרת ותשתיות והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, נכנסת לראשונה לתחום ייזום פרויקטים של אנרגיה מתחדשת בחו"ל. אלמור חתמה עם קבוצת דוראל על הסכם לפעילות משותפת בפולין, במסגרתו תרכוש אלמור 27% (בדילול מלא) מהון המניות של Doral Energy Poland, חברה בשליטתה של קבוצת דוראל, העוסקת בייזום פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בפולין.
הרכישה נעשית כחלק מהתוכנית האסטרטגית של אלמור להעמקת פעילותה בתחום האנרגיות המתחדשות ולהתרחב גם לפעילות ייזום מעבר לים, במקביל לפעילות ההקמה (EPC) שבה היא מתמחה היום. תמורת המניות ב-Doral Energy Poland תקצה אלמור לקבוצת דוראל 4.99% מהון המניות המונפק של אלמור.
Doral Energy Poland עוסקת בפיתוח, הקמה, מימון, תפעול, תחזוקה של מתקני אנרגיה מתחדשת, ומכירה של חשמל המיוצר במתקנים אלו. החברה נמצאת בשלבי פיתוח שונים של מתקני אנרגיה מתחדשת בהספק של כ-400 מגה-וואטים, מתוכם 20 מגה-וואט כבר זכו במכרז תעריפי של משרד האנרגיה הפולני ויוקמו כבר בחודשים הקרובים. בכוונת הצדדים להמשיך את פעילותה של החברה הנרכשת בפולין, תוך הגדלת חלקה בשוק האנרגיה המתחדשת בפולין, וכן לבחון הרחבה של הפעילות גם למדינות נוספות.
במקביל לרכישת המניות הוסכם כי אלמור ו- Doral Energy Polandיקימו תאגיד משותף (EPC) להקמה, תפעול ואחזקה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת בפולין. לתאגיד ההקמה תינתן עדיפות (right of first offer) בהקמת ובתפעול פרויקטים אותם יוזמת Doral Energy Poland, וזאת בתנאי השוק המקובלים. לעת הזו, מעריכה אלמור את היקף העבודות שמקורן ביזמות הקיימת בכ-1 מיליארד שקל. כמו כן, יפעל תאגיד ההקמה להעניק שירותי הקמה, תפעול ותחזוקה לצדדים שלישיים בפולין.
השלמת העסקה כפופה, בין היתר, להתקיימותם של מספר תנאים מתלים עד למועד ההשלמה, כמקובל, כפי שמפורט בדיווח המיידי לבורסה.
קבוצת אלמור היא מובילת שוק בתחום ההקמה והתפעול של מתקני אנרגיות מתחדשות בישראל. העסקה עם דוראל תאפשר לחברה להעמיק את פעילותה בתחום האנרגיות המתחדשות – לראשונה, כיזם של פרויקטי אנרגיה מתחדשת, ולא רק כקבלן EPC. באלמור ממשיכים לראות בתחום האנרגיות המתחדשות, שמתאפיין בתנופה אדירה ברחבי העולם, כמנוע צמיחה מרכזי לשנים הבאות. החברה פועלת להמשיך ולמנף את יכולותיה לשם חדירה לשווקים חדשים ולשילוב טכנולוגיות קיימות ועתידיות בפרויקטים השונים.


אודות אלמור
אלמור חשמל מתמחה בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות ביבשת אפריקה דוגמת קניה, אנגולה וגאנה.

הקבוצה, באמצעות אלמור אנרגיות מתחדשות, מתמחה ונחשבת למובילת שוק בתכנון והקמת מתקני אנרגיה סולארית פוטו-וולטאית גדולים - הן קרקעיים והן על גגות. נכון לאמצע 2021, הקימה אלמור אנרגיות מתחדשות כ-600 מגה-וואט של מתקני אנרגיה סולאריים, מתוכם כ-140 מגה-וואט נמצאים בשלבי הקמה שונים. בנוסף, תחת פעילות זו, אלמור מעניקה שירותי O&M (תפעול ואחזקה) לניטור ותחזוקה שוטפת במתקני האנרגיה, הנחשבים לגדולים או בינוניים בהיקפי פעילותם.

לקבוצה פעילויות נוספות, במסגרתם היא מעניקה שירותי אחזקה של תחנות כוח סולאריות; התייעלות אנרגטית עם דגש על חיסכון בתאורה בטכנולוגיית לד ומערכות "עיר חכמה"; פיתוח וייצור מתקני ביו-גז לשם הפיכת פסולת אורגנית לאנרגיה, הנדסת קירור, תכנון, התקנת מערכות מיזוג אוויר, ייצור והקמה של עמודי תאורה תכנון והקמת תחנות קו-גנרציה קטנות מבוססות גז טבעי וכן פיקוד ובקרה תעשייתית וייצור לוחות חשמל התומכים בפעילות זו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il