TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוגווינד קיבלה הזמנה נוספת מישקר


אוגווינד
להתקנת מערכת ה-AirSmart למטרות התייעלות אנרגטית
לדברי ד״ר אור יוגב, מנכ״ל ומייסד החברה: ״לאור הצלחתה של מערכת ה-AirSmart שהותקנה בשנה שעברה, החליטה ישקר, להרחיב את פעילותה מול אוגווינד ולהתקין מערכות נוספות.
זוהי התקשרות אסטרטגית עבורינו שכן ישקר נמנית על אחת מ-3 קבוצות החברות הגדולות והמצליחות בעולם בתחום ייצור ושיווק כלים ופתרונות מתקדמים לעיבוד שבבי וידועה כמובילה ומחויבת לחדשנות של פיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. בנוסף, לישקר פריסה גלובלית הכוללת כ-60 סניפים וחברות קשורות הפועלים כזרוע השיווקית של החברה בעולם.
אנו רואים בהזמנה זו הצלחה גדולה והבעת אמון בערך הרב שיש למערכת ה-AirSmart להציע למפעלי הייצור של ישקר".

ישראל, יקום, 2 לספטמבר 2020 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד הודיעה היום כי קיבלה הזמנה נוספת להתקנת מוצרי ה-AirSmart למטרות התייעלות אנרגטית בהיקף כספי של כ-1.6 מיליון ש"ח במפעלה של חברת ישקר שבתפן וזאת בהמשך להתקנה מוצלחת של מוצר זה בישקר, בהיקף כספי של כ-2.5 מיליון ש"ח, שבוצעה במהלך שנת 2020.
במסגרת ההזמנה הנוספת, תספק אוגווינד לישקר את מוצרי ה-AirSmart במודל מכירה קפיטלי (CapEx), אשר יכללו מספר מכלי אגירה, שיותקנו בשני אתרים במפעל. מועד ההתקנה הצפוי הינו במהלך החודשים הקרובים.
ישקר הינה חברה גלובאלית הפועלת בתחום ייצור ושיווק כלים ופתרונות מתקדמים לעיבוד שבבי, המחזיקה במספר מפעלים בישראל ובחו"ל, הפריסה הגיאוגרפית הבינלאומית שלה כוללת כ-60 סניפים וחברות קשורות הפועלים כזרוע השיווקית של החברה בעולם. קבלת ההזמנה הנוספת מישקר מהווה הבעת אמון משמעותית ביכולותיו של מוצר ה-AirSmart לשיפור נצילות מערכות דיחוס האויר באופן המביא להתייעלות אנרגטית של מערכות אלו, שיפור זמינות ואמינות מערכות דיחוס האוויר כמו גם להפחתת העלויות התפעוליות הנלוות.
החברה מעריכה שהתקנתם המוצלחת של מוצרי ה-AirSmart במסגרת ההזמנה הנוספת עשוי להוביל לקבלת הזמנות נוספות להתקנת מוצרי החברה במפעלי ישקר, כמו גם במפעלים נוספים בתעשיות דומות, הן בישראל והן בחו"ל.
לינק לאתר החברה: https://ir.aug-wind.com

אודות ישקר:
ישקר הינה חברה גלובלית שמרכזה בישראל. היא נמנית על אחת מ-3 קבוצות החברות הגדולות והמצליחות בעולם בתחום ייצור ושיווק כלים ופתרונות מתקדמים לעיבוד שבבי וידועה כמובילה ומחויבת לחדשנות של פיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. הפריסה הגיאוגרפית הבינלאומית של ישקר כוללת כ-60 סניפים וחברות קשורות הפועלים כזרוע השיווקית של החברה בעולם. בין לקוחותיה העיקריים נמנים לקוחות מתעשיית הרכב והתעופה, יצרני מכונות ותבניות, לקוחות מתעשיית האנרגיה וכן רבים אחרים בהן משולבים תהליכים של עיבוד שבבי בתהליך ייצור המוצרים. מרכז הפעילות של החברה נמצא בתפן שבגליל והוא כולל את ההנהלה של החברה, מרכזי המחקר והפיתוח ומערך הייצור.

אודות אוגווינד:
אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד ((AirBattery.
אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק,, NILIT כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il