TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורביט מדווחת על אספקת מערכת MPT 30WGX Airborne Satcom


אורביט
ראשונה להדגמה ובדיקה ברשת Global Xpress של חברת INMARSAT
אורביט טכנולוג'יס )ת"א: ארביט) מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית, Government INMARSAT , הספק המוביל של תקשורת לוויינית גלובלית מאובטחת לממשלת ארה"ב ו Boeing שרותי לוויין מסחרי, הודיעו כי הסתיים בהצלחה השלב הראשון של הדגמת ובדיקת מערכת MPT 30WGX עם נציגי ממשלת ארה"ב למערכת תקשורת לוויינית מוטסת רב תכליתית (Multi-Purpose Terminal – MPT30) ברשת (GX) Global Xpress של INMARSAT כמו גם Inmarsat HCX mil-Ka אשר הינה הרשת הצבאית של INMARSAT. מערכות MPT46 WGX נמצאות בייצור סדרתי עוד משנת 2020 וכבר בשימוש מגוון לקוחות.

GX הינו שירות גלובלי של פס רחב לכלים ניידים, הראשון והיחיד בעולם הזמין גלובלית. בשירות ממשלת ארה"ב מאז יולי 2014, Global Xpress ביססה את עצמה לתקשורת אמינה לתחומי היבשה, הים והאוויר לקישוריות מאובטחת לכלים ניידים. ניהול הרשת המאובטחת של INMARSAT על ידי Boeing מספקים ניצול רשת מקסימלי לממשלת ארה"ב.

מערכת לתקשורת לוויינית MPT 30WGX הינה מודולרית, רב תכליתית הפועלת בתדרי Ka מסחריים וצבאיים באמצעות אנטנה בגודל 30 ס"מ (12 אינץ'). המערכת משולבת במלואה עם מודם ותוכנה מתאימה על מנת להבטיח פעילות אמינה ותקשורת רציפה במהלך כל שלבי הטיסה ברחבי העולם. המערכת מאפשרת מגוון רחב של יכולות תקשורת למגוון מטוסי עסקים, מטוסים צבאיים וכלי טיס בלתי מאוישים (מל"טים).

עיצובה פורץ הדרך של ה-MPT 30WGX הופך את המערכת לקומפקטית ביותר (קטן מ -30 ס"מ), לבעלת משקל האנטנה הנמוך ביותר (פחות מ - 10 ק"ג) ובעלת צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר מכל מערכת תקשורת לוויינית 30 ס"מ מוטסת בשוק כיום. ביצועי ה RF הופכים את המערכת לבעלת הביצועים הטובים ביותר מסוגה. המערכת הקומפקטית וקלת המשקל מאפשרת קישוריות גלובלית ותומכת במגוון מלא של התדרים בתחום ה-ka. המערכת עונה לדרישות מערך ה- Wideband Global SATCOM (WGS) מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור משימות מודיעין ומעקב עבור גורמי ממשל. המערכת המודולרית הרב שימושית עברה התאמה ואופטימיזציה לצרכיה של INMARSAT ולשימוש עבור שירותי תקשורת לוויינית רחבת הפס שלה לפיכך, המערכת מאפשרת קצב העברת נתונים גבוה מאוד מהמטוס, מה שמחזק את הבחירה בה למשימות בהן העברת כמות מידע רב מהמטוס הינה קריטית.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אורביט מציעה מגוון של מערכות תקשורת לווייניות מוטסות הממקסמות את הגמישות המבצעית. אנו גאים מאוד להציג מערכת תעופתית רב תכליתית MPT 30WGX שהינה בעלת ביצועים יוצאי דופן ובעלת יתרון ניכר על פני הפתרונות הקיימים בשוק. ה- MPT 30WGX נבנתה על מנת לענות על דרישות החיבוריות 'בכל עת' של המשתמשים הצבאיים והמסחריים כאחד, ומספקת את הביצועים הטובים ביותר בתנאי סביבה מחמירים".

סטיב גיזינסקי, נשיא התחום הממשלתי ב-INMARSAT, מסר: "השותפות שלנו עם אורביט מאפשרת ל- INMARSAT לתת מענה מהיר לצרכי השוק באמצעות מערכות תקשורת לוויניות אמינות ביותר בעלי יכולת העברת קצבים גבוהים. אנו מצפים לכך שמערכת MPT 30WGX שהינה בעלת ביצועים, משקל, גודל וצריכת חשמל הכי טובים, תצטרף למערכות שאנו מציעים. ה- MPT 30WGX מאפשרת לנו להציע את הפתרונות בשווקים חדשים לגורמי ממשל בארה"ב. מערכת זאת משנה את כללי המשחק עבור אלה שדורשים את הטוב ביותר בקישוריות אווירית".

ג'וף מקאליסטר, סגן נשיא Boeing שרותי לוויין מסחרי, מסר: יכולת המערכת של אורביט יחד עם רשת (GX) Global Xpress של INMARSAT כמו גם Inmarsat HCX mil-Ka בשילוב שירותי הרשת המנוהלת ומערכת הפיקוד המאובטחת של Boeing יספקו למשתמשי ממשלת ארה"ב יכולת ייעודית ותפוקה מעולה. שילוב זה מספק גמישות משימתית גלובלית ייחודית עם קצב העברת נתונים כפול מזה שמוכר היום".


אודות INMARSAT
Inmarsat הינה מובילה עולמית בתקשורת לוויינית גלובלית. היא מחזיקה ומפעילה את הפורטפוליו העולמי המגוון ביותר של רשתות לוויין טלקומוניקציה ניידות, ומחזיקה בתיק עולמי רב שכבתי המגוון ביותר עם כיסוי של רצועות L, kaו-S, המאפשרות רוחב ומגוון שאין שני שלו בפתרונות שהוא מספק.
רשת ההפצה העולמית הוותיקה של Inmarsat כוללת לא רק את שותפי ההפצה המובילים בעולם, אלא גם יכולות קמעונאיות ישירות חזקות משלה, המאפשרת הבטחת שירות לקוחות מקצה לקצה.
לחברה יש ניסיון ללא תחרות בהפעלת רשתות הטלקומוניקציה הניידות העולמיות האמינות ביותר בעולם, תוך שמירה על יישומי בטיחות ותפעול חיוניים למשימה במשך יותר מ -40 שנה. ממשלת ארה"ב משתמשת ברשת האמינה של Inmarsat מאז 1979. החברה מספקת את שירותי התקשורת המתקדמים בעולם להגנה, מודיעין, ביטחון פנים, בטחון הציבור וסוכנויות אזרחיות.
החברה הינה גם כוח מניע עיקרי מאחורי חדשנות טכנולוגית בתקשורת לוויינית ניידת, שומרת על מובילותה באמצעות השקעה משמעותית ורשת עוצמתית של שותפי טכנולוגיה וייצור.
Inmarsat פועלת בתיק מגוון של מגזרים עם משאבים פיננסיים למימון האסטרטגיה העסקית שלה ומחזיקה בעמדות מובילות בשווקים בתחום הימי, הממשלתי, התעופתי והסאטקום ופועלת באופן עקבי כשותף מהימן, מגיב ואיכותי ללקוחותיה ברחבי העולם.

אודות Boeing שרותי לוויין מסחרי
Boeing שרותי לוויין מסחרי מספקת שירות רשת מנוהל המאפשר ללקוחותיה למקסם את היכולות הלוויניות בכל מקום בעולם – בים, באוויר וביבשה. השירות מספק פתרון מאובטח, גמיש, לצרכים צבאיים משימתיים משתנים.
היתרונות של שרותי החברה למשתמשי ממשלת ארה"ב הינם תגובה מהירה לשינויים, הגדלת הקיבולת ללוויני Wideband Global SATCOM (WGS) ותאימות מלאה עם מסופים המתאימים למחלקת ההגנה של ארה"ב.
אודות אורביט טכנולוג'יס
אורביט הינה מובילה עולמית בתחומי מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות ביטחוניות חיוניות (Mission-Critical) ומסחריות, מערכות שמע תלת-ממד, עם מערכות תקש"ל מוטסות למגוון רחב של פלטפורמות אוויריות מאויישות ושאינן מאויישות. הפתרונות של אורביט כוללים תקשורת לוויינים לפלטפורמות ימיות צבאיות ואזרחיות. פתרונות החברה מותאמים לשווקים אזרחיים וביטחוניים. מגוון מוצרי החברה כוללים מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה, מערכות לניהול תקשורת ומערכות לתצפיות מהחלל - המוטמעים באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות בעולם.
לקוחות החברה כוללים יצרני מטוסים גדולים, חילות אויר ומעל ל - 25 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים וחברות כדוגמת: Airbus, Boeing, Lockheed Martin, Northrop Grumman, Collins; ספקי שירותי תקשורת כגון: Inmarsat, Leonardo,,Telespazio ,Eutelsat ,SES Gilat, L3Harris, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות וארגונים ביטחוניים וממשלתיים אחרים.
אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשליטתה של קרן ההשקעות פימי. פעילות החברה פרוסה באופן גלובלי ולה מערכי ייצור, שיווק, מכירות ושירות לרבות נוכחות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק.
לפרטים נוספים: http://orbit-cs.com/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il