TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נקסט ויז'ן מדווחת על תוצאות שיא למחצית הראשונה של 2021

ההכנסות הסתכמו ב-7.4 מיליון דולר; גידול של 147% ביחס לאשתקד, החברה צופה שמגמת הצמיחה תימשך עד לסוף השנה
צבר ההזמנות של החברה עומד על כ-11.2 מיליון דולר

לחברה פתרון מוגן פטנט המאפשר לה לייצר מצלמות מיוצבות בעלות יחס משקל/ביצועים הטוב ביותר שקיים בשוק

במהלך חודש יוני השלימה גיוס הון ראשון מהציבור בהיקף של כ-130 מיליון ₪ והיא החלה להסחר בבורסה לני"ע

רעננה ישראל, 30 באוגוסט, 2021 – נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות בע"מ (TASE: NXSN), הינה חברת טכנולוגיה המפתחת, מייצרת ומשווקת מצלמות יום ולילה מיוצבות לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם. מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה שהסתיימה ביום 30 ביוני 2021.
לדברי חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן: "אנו שבעי רצון מהביצועים שלנו, אשר עומדים בקנה אחד עם יעדי המכירות והתחזית אותה הגדרנו לשנת 2021, ואנו צופים כי קצב הצמיחה שהצגנו במחצית הראשונה של השנה, יימשך עד לסוף השנה. אנו ממשיכים במאמצי השיווק שלנו וגם השנה מתווספים לנו עוד לקוחות חדשים, זאת לצד מגמת הגידול בכמות הכלים הקטנים בשוק הזקוקים למערכות תצפיות מיוצבות. אנו שומרים על מובילות טכנולוגית באמצעות פיתוחים של מצלמות חדשות, כאשר לאחרונה הוצאנו מצלמת יום חדשה עם יכולות זום משופרת X80, ובכוונתו להוציא עוד השנה דגם נוסף בעל יכולות גבוהות הן בערוץ התרמי והן בערוץ היום . בנוסף, איתנותה הפיננסית הגבוהה של החברה מאפשרת לנו לעבוד בקצב מואץ ליישום תוכנית החברה להתרחבות בשוק האמריקאי, מנוע הצמיחה לשנים הקרובות."
ההכנסות במחצית הסתכמו ב-7.4 מיליון דולר, צמיחה של 147% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2020 סך מכירות החברה הסתכמו לכ-7.8 מיליון דולר.
צבר ההזמנות של החברה נכון ליום הדוח עומד על כ-11.2 מיליון דולר, וכולל הזמנה בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר שהתקבלה בחודש יוני. כבר בחודש יולי 2021 החלה החברה באספקה ללקוח.

לחברה כ-70 לקוחות נכון לתקופת הדוח, לעומת כ-43 לקוחות בתקופה המקבילה.

ההון העצמי של החברה עומד על כ-40 מיליון דולר נכון ל-30.6.2021, כ-92% מהמאזן. לחברה אין חוב פיננסי.
יתרת המזומנים ושווי המזומנים,נטו של החברה נכון ליום 30 ביוני 2021 הייתה כ-36.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-2.6 מיליון דולר ליום 31.12.2021. הגידול ביתרות המזומנים נובע מקבלת תמורת ההנפקה הראשונה של החברה בחודש יוני 2021.


אודות נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות בע"מ
נקסט ויז'ן הינה חברה טכנלוגית מובילה בשוק המצלמות המיוצבות לכלים קרקעיים ואוויריים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרון צילום מתקדם המבוסס על מגוון רחב של מצלמות,אביזרים נלווים ויכולות AI ליישומים מסחריים, תעשייתיים ואבטחתיים, המשלימות את צרכי לקוחותיה דבר שהופך אותה ל One stop shop. החברה פיתחה מנוע ייצוב תמונה מבוסס פטנט רשום, המאפשר לה לייצר מצלמות מיוצבות בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם. פיתרון זה מאפשר מתן תמונה יציבה גם בתנאי טיסה קשים. החברה משווקת את מוצריה בכל העולם עם גידול עקבי בבסיס הלקוחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il