TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלילאו טק מדווחת על הסכם למיזוג חברת סונרקס טכנולוגיות

אשר פיתחה מערכת טכנולוגית לתקשורת באמצעות גלי קול. במסגרת ההסכם יוקצו 100% ממניות סונרקס בתמורה למניות בשיעור של עד 1.75% מהון המניות של גלילאו טק או 1% ממניות גלילאו ו-0.75% ממניות חברת גפן
בסונרקס הושקעו במהלך ה-5 שנים האחרונות כ-4 מיליון דולר במחקר ופיתוח והיא הוכרה כחברת מחקר ופיתוח ע"י הרשות לחדשנות ב-2015

בני ברק, 25 באוגוסט 2021, גלילאו טק בע"מ, המפתחת וממסחרת פתרונות לניהול ערים חכמות ופתרונות בתחום הפינטק, מדווחת על הסכם למיזוג מלא של פעילות חברת סונרקרס טכנולוגיות בע"מ (SONARAX) בתמורה למניות חברת גלילאו טק בשיעור של 1% מהון המניות של החברה על פי שוויין במועד הקובע. כמו כן, יוקצו לבעלי המניות של סונרקס 0.75% מהון המניות של חברת גפן הציבורית ככל שיושלם מיזוג פעילות Traffiex AI (בבעלות חברת גלילאו) בחברת גפן. במידה והמיזוג לא יושלם יוקצו לבעלי מניות סונרקס 0.75% נוספים מהון המניות של גלילאו טק. במסגרת ההסכם, תישא גלילאו טק בחובות חברת סונרקס המוערכים בכ-400 אלף ₪.
חברת סונרקס פיתחה מערכת המהווה סטנדרט חדש בתחום התקשורת הדיגיטלית המכונה Data-Over, שהנה מערכת תקשורת בין מכשירים באמצעות גלי קול (אולטרסאונד). המערכת מאפשרת לבצע קישורים בין מכשירים ללא צורך ב–WiFi, בלוטות' או NFC (טכנולוגיה להעברת מידע מטווח קצר), אלא באמצעות חומרת רמקולים ומיקרופונים בלבד. המערכת מספקת שירותי מיקום, שירותי תשלום ושליחת הודעות במבנים סגורים, במקומות שבהם לא קיימת תקשורת רשת, בלוטות' או NFC.
למערכת סונרקס קישוריות העברת מידע מאובטחת, מנקודת קצה לנקודת קצה, המאפשרת פתרונות ייחודים של שירותים מבוססי מיקום וניווט משתמשים דרך כל מכשיר סלולארי או כל מכשיר המכיל מיקרופון ורמקול. הפרוטוקול של סונרקס רותם את כוח גלי הקול ומאפשר העברת נתונים וניווט דרך קירות, תקרות, רצפות מרתפים, חניונים תת קרקעים, מנהרות, קניונים, מבנים סגורים או הומי אדם, מתחת לאדמה, בפארקים, במטוסים ובספינות שבהן מערכת ה–GPS הקיימת בטלפון הנייד אינה מסייעת לאיתור יעדים, ללא תלות ברשת קיימת בעוד מערכות התקשורת הופכות ללא יעילות.
כמו כן, המערכת של סונרקס מאפשרת ביצוע עסקאות, דוגמת העברת תשלומים בין סמארטפונים, תקשורת בין העסק לבין הלקוח ואימות זהות באמצעות גלי קול. באמצעות השירות ניתן לבצע, בין היתר, תשלומים בקופה, במכונות אוטומטיות או בכספומט, וכן אימות הזהות של המשלם באמצעות המכשיר הנייד נעשים באמצעות גלי קול.
בסונרקס הושקעו במהלך ה-5 שנים האחרונות כ-4 מיליון דולר במחקר ופיתוח, מסחור הטכנולוגיה וקידום פיילוטים. כמו כן, סונרקס הוכרה כחברת מחקר ופיתוח ע"י הרשות לחדשנות מאז שנת 2015. לחברה 5 פטנטים רשומים בארה"ב ובאירופה, בתחום הניווט, הסאונד, אימות צלילים, מדידת מרחק מבוסס סאונד, ניווט פנימי ועוד (חלק מהיישומים בשלבי פיתוח).
בעל השליטה ומנכ"ל חברת גלילאו טק, שלומי טופז: "אנו שמחים על ההסכם עם חברת סונרקס אשר פיתחה פרוטוקול חדשני ופורץ דרך למכשירים ניידים, המאפשר קישוריות למספר פונקציות בסיסיות גם ללא רשת סלולרית, כמו במקומות ללא קליטה או מקומות מרוחקים. מדובר בטכנולוגיה משלימה וסינרגטית נוספת לפלטפורמה העיקרית של גלילאו טק בתחום הערים החכמות וכן למערכת טראפיקס לניהול רמזורים חכמים אשר מיועדת למיזוג לחברת גפן, אשר תאפשר בין היתר ניווט, שליחת הודעות ואפשור שירותי תשלום גם בהעדר קליטה סלולרית ע"י תקשורת עם נקודות הקצה של מערכת הקורל ריף ומערכת הטראפיקס המפותחת על ידי גלילאו טק."
הסכם המיזוג יושלם בתוך 30 יום מחתימתו, לאחר השלמת בדיקת נאותות כלכלית, משפטית וטכנולוגית של גלילאו ביחס לסונרקס ולאחר 45 ימים מיום חתימת הסכם זה במהלכם תשלים סונרקס את הדו"ח הכספיים בהתאם לתקני חשבונאות בינלאומיים (IFRS).

אודות גלילאו טק
החברה מפתחת, ממסחרת ומשווקת תשתית טכנולוגית חדשנית לניהול "עיר חכמה" באמצעות פלטפורמת ה-Coral Reef, פלטפורמה פתוחה המאפשרת ניהול עיר באמצעות סביבה חכמה ומשותפת לאנשים, רכבים אוטונומיים ומכשירים הפועלים במרחב העירוני, המתמקדת בחיסכון באנרגיה ובניהול המרחב העירוני. הניהול ותפעול הטכנולוגיה נעשה באמצעות אפליקציות ושירותים מתקדמים לרשויות, לתושבים ולחברות הפועלות בתחומי העיר, תוך שיפור הקישוריות בין יחידות מחשוב וחיישנים וחיבורם למערכת איסוף וניתוח נתונים מרכזית. יחידות הקצה מאפשרות לעבד נתונים בזמן אמת תוך מתן תגובה מהירה ואיכותית לאפליקציות חיוניות כגון: תקשורת מאובטחת לארנקים דיגיטליים, חישוב עומסי תנועה, מציאת מקומות חניה, העברת תמונות וידאו ממרכזי העיר, טיפול בפסולת עירונית, שליטה ובקרה על תאורה עירונית, אבטחת הסדר הציבורי, ניטור זיהום אוויר, חיזוי מזג אויר וכו'.
בנוסף, גלילאו טק מפתחת ומשווקת פעילות סינגרטית הניתנת להטמעה בפלטפורמת הקורל ריף בתחום הפינטק לבניית ארנקים דיגיטליים ממותגים לתשלומים בבתי עסק הכוללת מועדון לקוחות לצד פיתוח אפליקציות פיננסיות מורכבות, המאפשרות תשלומים צרכניים, הוראות קבע, העברות בין משתמשים לצד העברות לבנקים, הלוואות, חיבור הארנק לחשבונות הבנק של המשתמשים לצד חיבור לכרטיס אשראי וכן שירותים פיננסיים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il