TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קוויק סופר אונליין ממשיכה במגמת הצמיחה


אבירם גנות מנכל קוויק. צילום-רפי דלויה
גידול של כ-61% בהכנסות בחציון הראשון של 2021 לכ-85 מיליון שקל, לצד שיפור בעלויות המכר
אבירם גנות, מנכ"ל קוויק סופר אונליין: "אנחנו מציגים היום את תוצאות המחצית הראשונה של 2021 כאשר החברה עומדת בתוכניות העסקיות שלה וממשיכה לצמוח בהכנסות ובנתחי השוק, תוך הקטנת עלויות התפעול והמכר וייעול הפעילות מחודש לחודש. אנו פועלים כיום במספר גזרות להרחבה מואצת של היקפי הפעילות של החברה, תוך השקעה בחיזוק המותג, במטרה להפוך לחברה גדולה ורווחית בשנים הקרובות. חשוב להבין שלמרות שהיציאה מהקורונה התרחשה ברבעון הראשון, היציאה מהחל״ת החלה רק בסוף החציון ועדיין סימניה ניכרים בשוק. אני מעריך כי יכולנו לסיים חציון הרבה יותר חזק ורווחי אם היינו יכולים להעסיק יותר ידיים עובדות. בתחילת הרבעון השלישי אנחנו רואים כבר שיפור בשוק התעסוקה וכולי תקווה שהעניין ימשיך להתייצב ולהשתפר. אבל גם כיום הביקוש עולה על ההיצע, להערכתי בהיקף של עשרות אחוזים שאנחנו לא מצליחים לספק בשל מחסור בעובדים״

קמעונאית האונליין קוויק סופר אונליין דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לסיכום החציון של שנת 2021, המלמדות על המשך צמיחה בהכנסות ושיפור במדדי התפעול של החברה.

עיקרי התוצאות הכספיות
הכנסות החברה בחציון הראשון של שנת 2021 צמחו בכ-61% לכ-85 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-52.8 מיליון שקל בחציון הראשון של 2020. הגידול בהכנסות החברה בתקופת הדוח אל מול התקופה המקבילה אשתקד נובע מגידול בפעילות החברה ונתחי השוק בהם היא מחזיקה, הן מגידול המכירות בחנויות זהות והן מפתיחת חנויות חדשות. בסך הכל מפעילה כיום החברה 31 נקודות אספקה מבאר שבע ועד קרית שמונה.

לצד הגידול בהכנסות, החברה שיפרה בחציון את עלות המכר ביחס להכנסה כתוצאה משיפור בהסכמי סחר, התייעלות תפעולית וכן הגידול בהכנסות. השיפור ברווח הגולמי הינו בהיקף של כ-3.9 מיליון שקל בחציון המהווים שיפור של 7.4% ביחס להכנסות. בהתאם לכך, החברה צמצמה בחציון את ההפסד הגולמי לסך של כ-161 אלף שקל, לעומת הפסד גולמי בסך כ-4 מיליון שקל בחציון המקביל ב-2020. יצוין, כי ברבעון הרביעי של 2020 וברבעון הראשון של 2021 הציגה החברה רווח גולמי, כאשר הרווח הגולמי במחצית נשחק בעיקר עקב מצוקת כח אדם (כחלק מהשפעות מגפת הקורונה), שהובילה לגידול בעלויות כח האדם באופן נקודתי. בהקשר זה, יצויין, כי להבדיל מחברות קמעונאיות אחרות, עלות המכר של קוויק כוללת בתוכה את כלל העלויות התפעוליות עד בית הלקוח, לרבות עלויות ליקוט, אריזה ושילוח, בנוסף לעלויות רכש המוצרים.

ההוצאות התפעוליות (הוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות, בתוספת הוצאות הפיתוח) הסתכמו בחציון הראשון של 2021 לכ-21.9 מיליון שקל, לעומת כ-15 מיליון שקל בחציון הראשון של 2020. הגידול נובע בעיקר מקמפיין שיווקי בסך של כ 5 מיליון שקל במהלך יוני 2021 לצד המשך השקעה בפיתוח התשתית הטכנולוגית והתפעולית של החברה.

בשורה התחתונה סיימה החברה את החציון הראשון של 2021 עם הפסד נקי של כ-22.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-19.4 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. בניטרול הוצאות הקמפיין השיווקי, נרשם קיטון בהפסד התפעולי של החברה בחציון הראשון של 2021 לכ-17.1 מיליון שקל.

ברבעון השני של 2021 רשמה החברה גידול של כ-35% בהכנסות לכ-40.4 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-30 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד ברבעון הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-9.2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020. יצוין, כי הרבעון השני של 2021 כלל הוצאות בהיקף של כ-5 מיליון שקל בגין קמפיין שיווקי נרחב שבוצע בחלקו האחרון של הרבעון השני. בניטרול הוצאות הקמפיין, נרשם קיטון בהפסד הנקי הרבעוני לכ-8.3 מיליון שקל.

נכון לסוף החציון הראשון של 2021 לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-87.3 מיליון שקל וסה"כ הון עצמי של כ-108.7 מיליון שקל.

בחודש מרץ 2021 השלימה החברה גיוס של כ-88 מיליון שקל בהנפקת מניות ראשונה לציבור.

קמעונאית האונליין קוויק, בניהולו של אבירם גנות, עוסקת בשיווק קמעונאי אונליין של מזון. החברה הוקמה בשנת 2017 והנה כיום השחקן השלישי בגודלו בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל, עם עשרות אלפי הזמנות בחודש. קוויק פועלת במודל ייחודי וראשון מסוגו של קמעונאות באונליין, ללא צורך בהשקעה בנכסים פיזיים או אחזקה של מלאי כאשר עובדת עם קמעונאים איכותיים קיימים הפזורים ברחבי הארץ, והנה חלק ממגמה עולמית של חברות שמשנות את הקטגוריה שבה הן פועלות (מכונות Last Mile Retailers). בין היתרונות המרכזיים של קוויק: אספקה מהירה מהיום להיום ובתוך 4 שעות, ממשק משתמש אינטואיטיבי וידידותי, שירות איסוף מתקדם, תוכנית נאמנות ללקוח ומחירים תחרותיים. לקוחות קוויק מבצעים את תהליך הרכישה באמצעות אתר האינטרנט המתקדם של החברה, המציע עבור מבצע ההזמנה את מגוון המוצרים הרחב הקיים בסניף הקרוב ביותר שאיתו יש לקוויק שיתוף פעולה. צוות הסניף מבצע כבר באותו היום תהליך מסודר של הכנת ההזמנה ללקוח והיא נארזת לצורך איסוף עצמי או משלוח, על פי בחירת הלקוח. כך ניתן לבצע הזמנה ומשלוח מהיום להיום ולקבל את הסחורה טרייה. נכון למועד הדו"ח החברה מספקת שירותים ביותר מ-270 ישובים ברחבי הארץ באמצעות פעילות 31 נקודות אספקה מבאר שבע ועד ראש פינה, מתוכן 29 נקודות מספקות שירות של איסוף עצמי מבלי לצאת מהרכב. בעלי המניות המרכזיים בקוויק הם סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות קלים וקבוצת יוניון (יבואנית טויוטה והזכיינית של רשת H&M בישראל).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il