TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי.סי.אל מדווחת על תוצאות מצוינות לרבעון השני של שנת 2021


רביב צולר, צילום נטלי כהן-קדוש
תוצאות שיא בחטיבות מוצרים תעשייתיים, פתרונות פוספט ופתרונות חדשניים לחקלאות, המשקפות את ההתמקדות הנמשכת במוצרים מיוחדים
תל אביב, ישראל, 28 ביולי 2021 – איי.סי.אל גרופ בע"מ (NYSE: ICL) (TASE: ICL), חברה גלובלית מובילה למינרלים מיוחדים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ביום 30 ביוני 2021. המכירות הסתכמו לסך של 1,617 מיליון דולר ברבעון, עלייה של 34% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי בסך של 243 מיליון דולר עלה בהשוואה להפסד תפעולי בסך 169 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח התפעולי המתואם עמד על 236 מיליון דולר, עלייה של 84% בהשוואה ל-128 מיליון דולר. הרווח הנקי בסך של 140 מיליון דולר עלה בהשוואה להפסד נקי של 168 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח הנקי המתואם עמד על 135 מיליון דולר, עלייה של קרוב ל-90% בהשוואה ל-72 מיליון דולר. ה- EBITDA המתואם בסך 351 מיליון דולר רשם עלייה של 43% בהשוואה ל-246 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
"איי.סי.אל מדווחת על רבעון נוסף עם תוצאות שיא בפעילויות המוצרים המיוחדים של החברה, יחד עם תרומה נוספת של עליית מחירי דשני הקומודיטי. הביצועים החזקים בכל החטיבות נתמכו על ידי ביקושים גבוהים למוצרי החברה ומחירים עולים במרבית השווקים. בנוסף, סמוך לאחר סוף הרבעון, החברה השלימה את רכישת פעילות הזנת הצמח של Compass Minerals, אשר ממצבת את איי.סי.אל כחברה המובילה בתחום המוצרים המיוחדים להזנת הצמח בברזיל – אחד משוקי החקלאות הצומחים בעולם."
"במהלך הרבעון, חטיבות המוצרים התעשייתיים, פתרונות הפוספט והפתרונות החדשניים לחקלאות הציגו כולן צמיחה דו ספרתית גבוהה ברווח התפעולי וב-EBITDA. היינו עדים להמשך ההתאוששות בשוקי-הקצה של חטיבת המוצרים התעשייתיים, עם שיאי מכירות לתרכובות ברום, למוצרים מבוססי-זרחן ולמוצרי מגנזיה. חטיבת פתרונות הפוספט הציגה תוצאות שיא, הן בפעילות המוצרים המיוחדים והן בפעילות הקומודיטי, וכך גם המיזם המשותף בסין YPH. בחטיבת הפתרונות החדשניים לחקלאות, כל קווי המוצר הציגו צמיחה במכירות, עם שיפור בשווקים קיימים ובשווקים חדשים גם יחד. אנו ממשיכים ליישם גישה ממוקדת של חדשנות בפיתוח מוצרים חדשים ומצוינות תפעולית בכל החטיבות," מסר רביב צולר, נשיא ומנכ"ל איי.סי.אל.
לאור התוצאות החזקות ברבעון ותנאי השוק המשופרים, החברה מעלה את ציפיותיה ביחס ל-EBITDA מתואם לשנת 2021 לטווח של 1,375-1,315 מיליון דולר. (1א)


מוצרים תעשייתיים
רבעון שני 2021
שיא מכירות של 410 מיליון דולר, עלייה של 125 מיליון דולר או 44%.
שיא רווח תפעולי של 114 מיליון דולר, עלייה של 44 מיליון דולר או 63%.
שיא EBITDA של 128 מיליון דולר, עלייה של 40 מיליון דולר או 45%.
על אף הצלחתה של החברה לקזז את הגידול בתעריפי ההובלה ומחירי חומרי הגלם, אשר המשיכו לעלות במהלך הרבעון, אתגרי זמינות של חומרי גלם הגבילו את כמויות הייצור.
אירועים עיקריים
ברום אלמנטרי: עלייה במכירות במחירים גבוהים יותר, כאשר מחירי השוק בסין המשיכו לעלות עקב גידול בביקוש למעכבי בעירה והיצע מקומי מוגבל.
מעכבי בעירה מבוססי-ברום: עלייה במכירות תוך המשך הביקושים הגבוהים למוצרי צריכה אלקטרוניים, התחזקות בשוקי-הקצה בענף הרכב, ותוך המשך המעבר האסטרטגי לחוזים ארוכי טווח.
תמיסות צלולות: עלייה במכירות הודות לשיפור בביקושים באזורים מסוימים עקב העלייה במחירי הנפט. מגמות הביקוש הכולל לא חזרו לרמתן טרם פרוץ מגפת הקורונה, שכן פעילויות קידוחי הנפט והגז במפרץ מקסיקו ובים התיכון טרם התאוששו.
מעכבי בעירה מבוססי-זרחן: עלייה במכירות, עם ביקושים חזקים בענף הבנייה, בעיקר באירופה ובצפון אמריקה.
מינרלים מיוחדים: התוצאות הונעו על-ידי שיא מכירות למוצרים מבוססי-מגנזיה, מחירים גבוהים יותר, וביקוש גבוה בשוקי-הקצה לתוספים ופרמצבטיקה.

אשלג
רבעון שני 2021
מכירות של 412 מיליון דולר, עלייה של 72 מיליון דולר או 21%.
רווח תפעולי של 43 מיליון דולר, עלייה של 5 מיליון דולר או 13%.
EBITDA של 85 מיליון דולר, עלייה של 5 מיליון דולר או 6%.
עלייה במדד מחירי הדגנים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר מחירי התירס עלו ב-100.9%, פולי הסויה ב-53.8% והחיטה ב-42.5%, עקב ביקוש עולמי חזק, אשר תמך בעלייה במחירי האשלג.
המחיר הנגזר הממוצע לטון אשלג עמד על 281 דולר לטון, עלייה של כ-25% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר עליות המחירים בתקופה האחרונה צפויות להיות בעלות השפעה משמעותית במחצית השנייה של השנה.
פעילות בכושר ייצור מלא, על רקע המשך סביבה עסקית חיובית עם היצע מצומצם.

אירועים עיקריים
מפעלי ים המלח
כצפוי, היקף הייצור ירד בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עקב ההשבתה השנתית למשך שבוע צורכי תחזוקה, אשר בוצעה בהצלחה בתחילת אפריל.
איי.סי.אל איבריה
ירידה בייצור בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עקב ההשבתה לצורך הפעלת הרמפה המחברת בין מכרה Cabanasses לבין מפעל Súria, שהחלה בסוף חודש מרץ ונמשכה באפריל. הפרויקט צפוי להרחיב את כושר הייצור במכרה, וקצב הפעילות השנתי צפוי להגיע לכ-1 מיליון טון בתחילת שנת 2022.
איי.סי.אל Boulby
ייצור הפוליסולפט עלה ב-5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, להיקף של כ-193 אלף טון, בעודו כמויות המכירה עלו ב-40% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, להיקף של כ-183 אלף טון.

פתרונות פוספט
רבעון שני 2021
שיא מכירות של 623 מיליון דולר, עלייה של 184 מיליון דולר או 42%.
מוצרי פוספט מיוחדים: שיא מכירות של 328 מיליון דולר, עלייה של 55 מיליון דולר או 20%.
פוספט-קומודיטי: מכירות שיא של 295 מיליון דולר, עלייה של 129 מיליון דולר או 78%.
שיא רווח למגזר, בסך 77 מיליון דולר, עלייה של 69 מיליון דולר, עקב עלייה משמעותית במחירי השוק ובכמויות המכירה.
שיא EBITDA של 134 מיליון דולר, עלייה של 74 מיליון דולר, או למעלה מ-120%.
מוצרי פוספט מיוחדים: שיא EBITDA של 50 מיליון דולר, עלייה של 6 מיליון דולר או 14%.
פוספט-קומודיטי: שיא EBITDA של 84 מיליון דולר, עלייה של 68 מיליון דולר או 425%.
המיזם המשותף YPH הציג שיפור בתוצאות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עקב עלייה בכמויות המכירה, עלייה במחירי דשני הקומודיטי והמשך התייעלות.
השיפור במחירי דשני הקומודיטי נמשך במהלך הרבעון השני, לצד עליות במחירי חומרי הגלם – בעיקר גופרית – ועלייה במחירי ההובלה ואתגרים לוגיסטיים בשרשרת האספקה.
אירועים עיקריים
מלחי פוספט: עלייה משמעותית במכירות, הן של פוספטים באיכות מזון והן של מלחים לתעשייה.
פוספטים למזון: גידול בכמויות המכירה בצפון אמריקה, בשילוב עם עלייה גלובלית במחירים, הביאה לשיפור בתוצאות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. , התאוששות בענף שירותי המזון והביקוש בענף קמעונאות המזון שנותר חזק, יחד עם פיתוח מוצרים חדשניים ופתרונות פוספט משולבים, תרמו אף הם לשיפור בתוצאות.
מלחים לתעשייה: עלייה במכירות, עקב עלייה בביקושים במרבית האזורים, כמו גם בשוק-הקצה בענף הניקיון המוסדי שהחל להראות סימנים ראשונים לשיפור.
חומצה זרחתית לבנה: עלייה משמעותית במכירות, שנבעה מגידול בכמויות המכירה בכל האזורים, במיוחד בדרום אמריקה, ועליות מחירים בכל האזורים.
חלבוני חלב: עלייה במכירות, על אף צמיחה איטית יותר באזור אסיה-פסיפיק, עקב המשך ההתמקדות בשימור מעמדה הגלובלי המוביל של החברה בשוק הרכיבים האורגניים מחלב פרה ועזים.
דשני פוספט: עלייה במכירות כתוצאה מגידול בכמויות המכירה לצד המשך הזינוק במחירי דשני הפוספט – בעיקר בארה"ב ובברזיל – בעוד מחירי חומרי הגלם וההובלה עלו גם הם.


פתרונות חדשניים לחקלאות
רבעון שני 2021
מכירות של 237 מיליון דולר, עלייה של 41 מיליון דולר או 21%.
שיא רווח תפעולי למגזר של 20 מיליון דולר, עלייה של 5 מיליון דולר או 33%, על אף העלייה במחירי חומרי הגלם ותעריפי ההובלה.
שיא EBITDA של 27 מיליון דולר, עלייה של 5 מיליון דולר או 23%.
כל קווי המוצר של החטיבה הציגו צמיחה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עקב עלייה בכמויות המכירה ובמחירים והשפעה חיובית של שערי חליפין.
אירועים עיקריים
מוצרי חקלאות מיוחדים: צמיחה איתנה במכירות, עקב גידול בכמויות המכירה של דשנים ישירים (straight fertilizers), דשנים נוזליים ודשנים בשחרור מבוקר – בעיקר באירופה, סין, צפון אמריקה ודרום אמריקה.
מדשאות וגינון נוי: שיא מכירות, עם צמיחה בכל האזורים הגיאוגרפיים – במיוחד בשווקים חדשים. עלייה בכמויות ובמחירי המכירה, שתורגמה לגידול ברווח, על אף עלייה במחירי חומרי הגלם.
ביום 1 ביולי, הודיעה החברה כי השלימה את רכישת פעילות הזנת הצמח של Compass Minerals בדרום אמריקה, בתמורה לסך של כ-420 מיליון דולר. הרכישה צפויה למצב את איי.סי.אל כחברה המובילה בברזיל בתחום המוצרים המיוחדים להזנת הצמח, ולספק איזון בעונתיות הקיימת בין חציו הצפוני של כדור הארץ לחציו הדרומי.



סעיפים פיננסיים
הוצאות מימון, נטו
הוצאות המימון, נטו, ברבעון השני של שנת 2021 הסתכמו לסך של 30 מיליון דולר, בדומה לסך של 31 מיליון דולר שנרשם ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות מסים
הוצאות המס ברבעון השני של שנת 2021 הסתכמו לסך של 64 מיליון דולר, ומשקפות שיעור מס אפקטיבי של 30%, בהשוואה להכנסות מס בסך 33 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור המס האפקטיבי הגבוה מהממוצע של החברה נבע בעיקר מהתחזקות השקל ביחס לדולר במהלך הרבעון, שינויים ביתרות המס הנדחות עקב רווחיות גבוהה יותר, כמו גם - אם כי במידה פחותה יותר - משיעור המס בברזיל, שהינו גבוה מהממוצע בחברה.
נזילות ומקורות הון
לחברה מסגרות אשראי לטווח ארוך של כ-1,100 מיליון דולר, מהן כ-273 מיליון דולר נוצלו נכון ליום 30 ביוני 2021.
התחייבויות פיננסיות, נטו
נכון ליום 30 ביוני 2021, ההתחייבויות הפיננסיות נטו של החברה עמדו על סך של 2,432 מיליון דולר, עלייה של 14 מיליון דולר בהשוואה ליום 31 בדצמבר 2020.
חלוקת דיבידנד
בגין תוצאות הרבעון השני של שנת 2021, דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 5.26 סנט למניה, או סך של כ-68 מיליון דולר, אשר ישולם ביום 1 בספטמבר 2021, לבעלי מניות רשומים בתאריך הקובע, שהינו ה-18 באוגוסט 2021.

אודות החברה
איי.סי.אל גרופ בע"מ (ICL GROUP LTD) הינה חברה גלובלית מובילה של מינרלים מיוחדים, הנהנית גם ממגמות חיוביות בשוקי הקומודיטי. החברה מייצרת פתרונות המספקים מענה לאתגרי הקיימוּת הניצבים בפני האנושות בשוקי המזון, החקלאות והתעשייה הגלובליים. איי.סי.אל ממנפת את משאבי הברום, האשלג והפוספט הייחודיים שלה, את צוות עובדיה המיומן והמסור ואת המיקוד שלה במו"פ ובחדשנות טכנולוגית, על מנת להניע צמיחה בכל שוקי הקצה שבהם היא פועלת. מניות החברה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול בבורסת ניו יורק - NYSE ובבורסת תל אביב - TASE: ‏ICL). החברה מעסיקה מעל 12,000 עובדים ברחבי העולם, והכנסותיה לשנת 2020 הסתכמו בכ-5.0 מיליארד דולר.
למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.icl-group.com
כדי לגשת לדו"ח האחריות התאגידית האינטראקטיבי של החברה, הקליקו כאן
תוכלו ללמוד עוד על ICL ב- Facebook ,LinkedIn וב-Instagram

הצהרה לגבי מדדים שאינם בהתאם לכללי החשבונאות המקובלים (Non-GAAP)
(1א) החברה מפרסמת תחזית על בסיס non-GAAP בלבד. החברה אינה מפרסמת התאמה של ה-EBITDA המתואם הצופה פני עתיד (non-GAAP) לרווח הנקי (הפסד) על בסיס GAAP, בשל הקושי הגלום בחיזוי ובכימות סכומים מסוימים אשר נחוצים להתאמה שכזו, במיוחד מאחר וסעיפים מיוחדים כגון ארגון מחדש, הוצאות משפטיות ונושאים אחרים המשמשים לחישוב הרווח הנקי (הפסד) הצפוי, משתנים באופן משמעותי מהאירועים בפועל, החברה אינה מסוגלת לחזות על בסיס GAAP בוודאות סבירה את כל הניכויים הנדרשים על מנת לספק חישוב על בסיס GAAP של הרווח הנקי (הפסד) החזוי בשלב זה. הסכומים של ניכויים אלה עשויים להיות מהותיים, ולכן עלולים לגרום לרווח הנקי (הפסד) על בסיס GAAP להיות נמוך משמעותית מה-EBITDA המתואם החזוי (non-GAAP). התחזית מתייחסת רק לתאריך הפרסום. אנו לא מתחייבים לעדכן את המידע צופה פני עתיד אשר ישקף אירועים או נסיבות לאחר תאריך הודעה זו או לשקף תוצאות בפועל, אלא אם נדרש על-פי חוק.
החברה כוללת בהודעה זו גם מדדים פיננסיים שאינם בהתאם לכללי החשבונאות IFRS, כגון רווח תפעולי מתואם, רווח נקי מתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, רווח מתואם מדולל למניה ו-EBITDA מתואם. הנהלת החברה משתמשת ברווח תפעולי מתואם, רווח נקי מתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, רווח מתואם מדולל למניה ו-EBITDA מתואם לצורך השוואה של התוצאות התפעוליות בין התקופות. החברה מחשבת את הרווח התפעולי המתואם על-ידי ביצוע התאמות לרווח התפעולי כמפורט בטבלת "התאמות לרווח התפעולי והנקי המדווח (Non-GAAP)". התאמות מסוימות עשויות להישנות. החברה מחשבת את הרווח הנקי המתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה על-ידי ביצוע התאמות לרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה, כמפורט בטבלת "התאמות לרווח התפעולי והנקי המדווח (Non-GAAP)", בנטרול השפעת המס של ההתאמות הללו. החברה מחשבת את הרווח המתואם המדולל למניה על ידי חילוק הרווח הנקי המתואם בממוצע המשוקלל של מספר המניות הרגילות המדוללות. החברה מחשבת את ה-EBITDA המתואם על ידי החזרתם של הוצאות פחת והפחתות, הוצאות מימון, נטו, מיסים על הכנסה וכן סעיפים מסוימים המפורטים בטבלאות המציגות את חישוב ה-EBITDA המתואם והרווח המתואם המדולל למניה לתקופות הפעילות (על בסיס (non-GAAP אשר הותאמו לצורך חישוב רווח תפעולי מתואם ורווח נקי מתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, חזרה לרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה. ייתכן כי מדדים פיננסיים שאינם בהתאם לכללי החשבונאות IFRS בעלי שמות דומים מחושבים בחברות אחרות באופן שונה מאופן חישובם בחברה.
אין לראות ברווח התפעולי המתואם, ברווח הנקי המתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, ברווח המתואם המדולל למניה או ב-EBITDA המתואם כתחליף לרווח התפעולי או לרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה שנערכו בהתאם ל-IFRS, וכמו כן, ייתכן כי ההגדרות של החברה לרווח התפעולי המתואם, לרווח הנקי המתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, לרווח המתואם המדולל למניה ול-EBITDA המתואם, שונות מאלה המשמשות בחברות אחרות. בנוסף, חברות אחרות עשויות להשתמש במדדים אחרים לצורך הערכת ביצועיהן, ובכך להפחית את יכולת ההשוואתיות של המדדים של החברה שאינם בהתאם לכללי החשבונאות IFRS. למרות זאת, החברה מאמינה שהרווח התפעולי המתואם, הרווח הנקי המתואם המיוחס לבעלי המניות של החברה, הרווח המתואם המדולל למניה וה-EBITDA המתואם מספקים מידע שימושי להנהלה ולמשקיעים באמצעות נטרול סעיפים מסוימים שההנהלה מאמינה שאינם מהווים אינדיקציה לפעילות המתמשכת של החברה. הנהלת החברה עושה שימוש במדדים אלו, שאינם בהתאם לכללי החשבונאות IFRS, על מנת להעריך את האסטרטגיות העסקיות של החברה ואת הביצועים של ההנהלה. החברה מאמינה כי מדדים אלו, שאינם בהתאם לכללי החשבונאות IFRS, מספקים מידע שימושי למשקיעים מכיוון שהם משפרים את יכולת ההשוואתיות של התוצאות הכספיות בין תקופות ומאפשרים שקיפות גדולה יותר של מדדים מרכזיים המשמשים להערכת הביצועים של החברה.
החברה מציגה ניתוח בשינויים בין תקופה לתקופה בהתבסס על הגורמים המרכזיים שהשפיעו על תוצאות החברה. ניתוח זה מתבסס בחלקו על הערכות ההנהלה באשר להשפעות של המגמות המרכזיות על עסקיה. ניתוח תוצאות הפעילות מבוסס על הדוחות הכספיים של החברה. יש לקרוא את ניתוח התוצאות ביחד עם הדוחות הכספיים של החברה.



הצהרה בנוגע למידע צופה פני עתיד
הודעה זו כוללת אמירות צופות פני עתיד. אמירות אלו עושות על פי רוב שימוש בביטויים כגון "צופה", "מאמינה", "עשוי", "מצפה", "ייתכן", "מתכננת", "מתכוונת", "מעריכה", "שואפת", "חזוי", "יעדים", "פוטנציאל", וכד'.
אמירות צופות פני עתיד מופיעות במספר מקומות בהודעה זו וכוללות, בין היתר, טווח תחזית EBITDA מתואם לשנת 2021, אמירות ביחס לכוונותיה של החברה, הערכותיה או ציפיותיה הנוכחיות. אמירות צופות פני עתיד מתבססות על הערכות והנחות של ההנהלה ועל המידע הזמין העומד בפני הנהלת החברה נכון למועד הדיווח. אמירות אלו כרוכות בסיכוני מימוש ואי ודאויות, והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלו המבוטאות או המשתמעות באמירות צופות פני העתיד בשל גורמים שונים, לרבות, אך לא רק:
שינויים בשערי החליפין או במחירים בהשוואה לאלו הנוכחיים; אובדן או פגיעה ברישיונות עסקיים, היתרים או זיכיונות להפקת מחצבים; תנודתיות של היצע וביקוש והשפעה של תחרות; פערים בין עתודות החברה בפועל לאומדן העתודות שלה; אסונות טבע; אי-הצלחה ב"קצירת" המלח, אשר עשויה להביא להצטברות מלח בקרקעית בריכת אידוי מס' 5 בים המלח; הקמת תחנת שאיבה חדשה; תקלות במתקני השילוח של החברה בנמלי הים או הגבלות רגולטוריות המשפיעות על יכולתנו לייצא את מוצרינו לחו"ל; תנאי שוק גלובליים והתנאים המדיניים והכלכליים במדינות שבהן אנו פועלים; עליות מחירים או מחסור בחומרי הגלם העיקריים שלנו; עיכובים בהשלמת פרויקטים גדולים על-ידי קבלני משנה ו/או ביטול הסכמים עם קבלני משנה ו/או התחייבויות של גופים ממשלתיים; הזרמת כמויות גדולות של מים לים המלח עשויה להשפיע לרעה על הייצור במפעלינו; סכסוכי עבודה, עיצומים ושביתות שבהם מעורבים עובדינו; התחייבויות לפנסיה וביטוחי בריאות; מגפת הקורונה המתמשכת (COVID-19), אשר השפיעה, ועשויה להמשיך להשפיע, על מכירות החברה, תוצאות פעילותה ופעילויותיה העסקיות בכך שתשבש את יכולתנו לרכוש חומרי גלם, תשפיע לרעה על הביקוש ורמות המחיר של חלק ממוצרינו, תשבש את יכולתנו למכור ו/או להפיץ מוצרים, תשפיע על יכולתם של לקוחות לשלם לנו עבור רכישות עבר ורכישות עתידיות ו/או תגרום לסגירה זמנית של מתקנינו או מתקנים של ספקינו או לקוחותינו וקבלני הייצור שלהם, תגביל את יכולתנו לנסוע ולתמוך במתקני החברה ובמתקני לקוחותינו ברחבי העולם; שינויים בתכניות תמריצים ממשלתיות או הטבות מס, כניסתם לתוקף של חוקי מס או חיובים פיסקאליים חדשים; שינויים בהערכות ואומדני החברה המשמשים בסיס להכרה ואופן המדידה של נכסים והתחייבויות; התחייבויות למס גבוהות יותר; אי הצלחה בשילובן או מימושן של הסינרגיות ממיזוגים ומרכישות של עסקים, שינויים מבניים ו/או עסקאות משותפות; תנודות בשערי חליפין; עלייה בשיעורי הריבית; בדיקות או חקירות ממשלתיות; שיבוש מערכות המידע שלנו או של ספקי השירות שלנו, או פריצות למערכות המידע שלנו או של ספקי השירות שלנו; אי-יכולת לגייס ו/או לשמר אנשי מפתח; חוסר יכולת לממש הטבות צפויות מתוכניות התייעלות על-פי לוחות הזמנים הצפויים; חוסר יכולת לפעול בשווקים הפיננסיים בתנאים נוחים; מחזוריות הפעילות של החברה; שינויים בביקוש לדשנים בעקבות ירידה במחירי התוצרת החקלאית, מחסור באשראי זמין, תנאי מזג אוויר, מדיניות ממשלתית או גורמים אחרים שאינם בשליטתנו; מכירות מוצרי המגנזיום של החברה עשויות להיות נתונות להשפעת גורמים שונים שאינם בשליטת החברה; יכולתנו להשיג היתרים ואישורים מן הרשויות בישראל להמשך פעילות כריית הפוספטים של החברה ברותם; תנודתיות או משברים בשווקים הפיננסיים; אי-ודאויות הקשורות לעזיבתה המתוכננת של בריטניה את האיחוד האירופי; סיכונים הטבועים בפעילות כרייה וייצור כימי; חוסר יכולת להבטיח את בטיחותם של עובדי החברה ותהליכים בחברה; עלות ציות לחקיקת רגולציה סביבתית ומגבלות רישוי; חוקים ותקנות, כמו גם השפעות פיזיות, הקשורים לשינוי האקלים ופליטות גזי חממה; הליכים משפטיים, בוררויות ורגולציה; חשיפה לאחריות צד ג' ולחבות מוצר; השבות מוצרים (recalls) או תביעות חבות אחרות כתוצאה מחששות בעניין בטיחות מזון או מחלות הנישאות במזון; כיסוי ביטוחי שאינו מספק; השלמת עסקאות, רכישות ומיזוגים; מלחמה ו/או פעולות טרור ו/או אי-יציבות פוליטית, כלכלית וביטחונית בישראל ובאזור; הגשת תביעות ייצוגיות ותביעות נגזרות כנגד החברה, מנהליה וחברי הדירקטוריון; החברה חשופה לסיכונים הקשורים לפעילותה הנוכחית ולפעילות עתידית בשווקים מתעוררים; וכן גורמי סיכון אחרים המפורטים ב"סעיף 3 - מידע עיקרי– ד. גורמי סיכון" בדוחות הכספיים השנתיים של החברה, 20-F, אשר הוגשו לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) ביום 2 במרס 2021.
אמירות צופות פני עתיד נכונות רק למועד בו נאמרו, והחברה אינה מתחייבת לעדכנן לאורו של מידע חדש או התפתחויות עתידיות, או לפרסם כל עדכון פומבי ביחס לאמירות אלה על מנת לשקף אירועים או נסיבות מאוחרים יותר או לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי-צפויים.

יש לקרוא הודעה זו לרבעון השני של שנת 2021 ביחד עם הדוח השנתי שפרסמה החברה במסגרת טופס ה 20-F-ליום ולשנה שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2020 (להלן: "הדוח השנתי") ועם הדוח לרבעון הראשון של 2021 (להלן: "הדוח הרבעוני הקודם") שפרסמה החברה, ובכלל זה תיאור האירועים שהתרחשו לאחר תאריך הדוח על המצב הכספי, כפי שהוגשו לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il