TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שגריר מדווחת על השלמת רכישת 70% מחברת א.צ.מ הפועלת בתחום אבזור הרכב למוגבלים בניידות בתמורה ל-91 מיליון ש"ח


שגריר
א.צ.מ הינה בין מובילות תחום אבזור הרכבים למוגבלים בניידות בישראל. עם השלמת הרכישה מפרסמת שגריר נתונים פיננסיים אודות א.צ.מ
חולון, ישראל – 26 ביולי 2021, קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית מובילה במתן שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, מדווחת היום על השלמת רכישת 70% מחברת א.צ.מ איבזור וציוד מכוניות בתמורה ל-91 מיליון ש"ח וכניסה לתחום אבזור הרכב למוגבלים בניידות. א.צ.מ הינה בין השחקניות המרכזיות בשוק ההתאמה ואבזור הרכבים לבעלי צרכים מיוחדים, עם כ-5,000 לקוחות ושיעור לקוחות חוזרים של יותר מ-90%.
עם השלמת הרכישה פירסמה שגריר את תוצאותיה של א.צ.מ לשנת 2020: הכנסות של 82.8 מיליון ש"ח; רווח תפעולי של 20.8 מיליון ש"ח ורווח נקי של 16.4 מיליון ש"ח.
בהתאם להסכם בין החברות נקבע כי שגריר תשלם לא.צ.מ סך של 91 מיליון ש"ח המשקף שווי חברה של כ-130 מיליון ש"ח. כמו כן נקבע כי המוכרים יהיו זכאים לתמורה נוספת על בסיס ביצועי החברה במהלך 3 שנים ממועד השלמת העסקה. בנוסף נקבע כי לשגריר תינתן האפשרות לרכישת יתרת מניות א.צ.מ (30%) מהמוכרים ולמוכרים תינתן האופציה למכור את יתרת מניותיהם לשגריר. תוצאותיה העסקיות של א.צ.מ יאוחדו בדוחות הכספיים של שגריר החל מהרבעון השלישי.
דוד מיכאל, מנכ"ל קבוצת שגריר מסר: "השלמת רכישת א.צ.מ תתרום לרווחיות הקבוצה באופן מיידי והינה רכישה סינרגטית לפעילויות הקיימות שלנו. כלל הרכישות שביצענו ובהן רכישת שנפ ורכישת פעילות האיתור של טרפילוג יסייעו לנו בחיזוק מעמדנו כשחקן מוביל בשוק שירותי הרכב בישראל".
אייל מלמן מנכ"ל חברת א.צ.מ. מסר: "קבוצת אצמ הוקמה לפני 27 שנים ומאז גדלה ומתפתחת ללא הפסקה. לאצמ עובדים מקצועיים ונאמנים ושותפים שמלווים את החברה שנים ארוכות בנאמנות ואחריות והיו חלק בלתי נפרד מההתפתחות שלה. השותפות עם קבוצת שגריר היא סינרגטית ותאפשר לחברות לגדול ולצמוח ולהציע ללקוחותינו בעלי הצרכים המיוחדים שירות מקיף יותר והמשך מתן פתרונות ייחודיים, זאת כשאנחנו שומרים על ההרגשה המשפחתית המיוחדת לאצמ שאנו מפורסמים בה לאורך שנים. המיזוג עם קבוצת שגריר בניהולו של דוד מיכאל הוא ללא ספק הפתרון המושלם שחיפשנו בכדי לאפשר לאצמ שירות מהיר ואיכותי בפריסה ארצית רחבה יותר, ניידת וקבועה.
עם כניסתה של שגריר להשקעה באצמ, יוכל הצוות המנוסה והמקצועי של אצמ להמשיך ולעסוק במה שאנו טובים בו במתן פתרונות טכנולוגיים איכותיים, מקצועיים והבטוחים ביותר, וכן להרחיב את הפתרונות לתחומים חדשים של מימון, טרייד אין, השכרה, בקרה ועוד, בזמן ששגריר שמהותה הוא שירות ושירותי דרך תסייע בשירות ותמיכה במהלך שנות נסיעת הרכב תחת אחריותנו".
היועצים המשפטיים שטיפלו בעיסקה מטעמה של שגריר הינם עוה"ד אתי קורן וליאת סידרנסקי - יוכפז ממשרד קורן גרודברג ושות' עורכי דין ומטעמה של א.צ.מ הינם עוה"ד שרית מולכו וארנון מיינפלד ממשרד ש. פרידמן ושות' ועו"ד סער פלינר. אורית הימל שימשה כבנקאית השקעות בעיסקה.

אודות שגריר שירותי רכב:
קבוצת שגריר שירותי רכב (בורסת ת"א: שגרר) הינה החברה המובילה בארץ בתחום השירותים לחברות הביטוח. שגריר מספקת משנת 1984 שירותים שונים לחברות הביטוח הכוללים שירותי דרך, הפעלת מרכזי שירות לרכב ושירותים נוספים ולאחרונה גם מעניקה שירותי איתור ומיגון לרכב. בנוסף, מעניקה החברה שירותי שיתוף והשכרת רכבים באמצעות החברה הכלולה, גוטו (לשעבר קאר2גו) ללקוחות מהציבור הרחב לפרקי זמן קצרים. ביוני 2016 חולקה שגריר כדיבידנד בעין לבעלי מניות פוינטר והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

אודות א.צ.מ איבזור וציוד מכוניות:
חברת א.צ.מ. הוקמה ב 1994 כחברה למתן פתרונות לרכב לאנשים בעלי מוגבלויות. מאז היווסדה החברה התפתחה מסניף קטן בחולון לארבעה סניפים, מהם 3 סניפי ייצור שירות והתקנה במודיעין, נשר ובאר שבע וכן סניף שירות בירושלים. לחברה פתרונות ייחודיים הכוללים מתן אפשרות לבעלי מוגבלויות לנסוע ברכב מונגש וכן נהיגה באמצעות טכנולוגיות הנגשת נהיגה מובילות בתחום זה בארץ ובעולם. א.צ.מ. הינה יבואנית מובילה של מוצרים איכותיים בעולם אבזור הרכב לנכים כגון BRAUN ABILITY, RICON, EZ-LOCK, TRIPOD, EMC, וכן יבואנית ויצרנית מושבים לרכבים. א.צ.מ הינה חברה בארגון האירופאי EMG, ובפורום מאבזרי רכב לבעלי מוגבלויות בלשכת המסחר. בנוסף א.צ.מ. מתמחה באבזור רכבים לתחבורה ציבורית נגישה, ומוצרים לגיל השלישי באמצעות חברת הבת We-Hope. החברה מתכננת להרחיב את שירותיה בתחום הניידות והגיל השלישי, וכן לייצא את המוצרים שפותחו בחברה למדינות נוספות בעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il