TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הביוטכנולוגיה מטריסלף מצטרפת לבורסה בתל-אביב


shutterstock
החברה השלימה בהצלחה גיוס של כ-24 מיליון ש"ח; שווי החברה אחרי הגיוס הוא כ-70 מיליון ש"ח
חברת מטריסלף העוסקת בתחום הרפואה הרגנרטיבית והנדסת הרקמות השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO).

מטריסלף מפתחת פלטפורמה טכנולוגית בהנדסת רקמות המאפשרת ייצור כל סוג של רקמה אנושית אשר מקורה בביופסיה שנלקחת מהמטופל (שתל אוטולוגי).

החברה גייסה, בהובלת רוסאריו קפיטל ובליווי של רו"ח טל נאור ורו"ח גיא פרמינגר מ- PwC ועו"ד יוני ליאון ועו"ד ויקטור תשובה 24 מיליון ש"ח ברוטו תמורת מניות ואופציות, לפי שווי של כ-70 מיליון ש"ח אחרי הגיוס.

מטריסלף מתמקדת בפיתוח שתלים אוטולוגים לבנייה מחדש של רקמות פגועות על ידי שימוש במרכיב תאי ומרכיב חוץ תאי. הכנת השתלים נעשית בטכנולוגיה המשלבת הידרוג'ל המיוצר בהליך ייחודי הכולל עיבוד פיסה של רקמת שומן תוך בטני הנלקחת מהמטופל עצמו ותאי גזע פלוריפוטנטיים אשר מיוצרים מתאים בוגרים הנלקחים גם הם מהמטופל עצמו.
הטכנולוגיה פותחה בעשור האחרון במעבדתו של פרופ' טל דביר מאוניברסיטת תל אביב ובאמצעותה הודפס לפני כשנתיים הלב האנושי הראשון בהיסטוריה.
בתחילה מתכוונת מטריסלף להתמקד בהתוויה של טיפול במשותקים עקב פגיעה טראומתית בחוט השדרה.
עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם סובלים מידי שנה מפגיעות בחוט השדרה אשר מובילות בדרך כלל לפגיעה בלתי הפיכה בפעולות התנועתיות, התחושתיות והאוטונומיות.
עלות הטיפולים בפצועים אלו היא גבוהה ביותר ונכון להיום לא קיימת חלופה טיפולית לחולים בעלי פציעות בחוט השדרה.
מטריסלף מאמינה כי העובדה שאין חלופה טיפולית לנושא תאפשר לחברה לקבל, מצד הרשויות הרגולטוריות, הקלות אשר יכולות לחסוך לחברה זמן ומשאבים רבים, וכן להאיץ את פיתוח המוצר.
שוק הרפואה הרגנרטיבית הוא שוק צומח וגודל השוק הצפוי בשנים הקרובות מוערך בעשרות ביליוני דולרים. הבידול המשמעותי של מטריסלף ביחס לחברות האחרות הפועלות בתחום הנדסת הרקמות הוא השימוש בהשתלה אוטולוגית (מהמטופל עצמו) אשר ככלל הינה בעלת סיכון נמוך יותר לגרום לתגובות חיסוניות לאחר ההשתלה, בניגוד להשתלה אלוגנאית בה הגוף מזהה את התאים המושתלים כרקמות זרות.

החברה מונה כעת 8 עובדים ופועלת מנס ציונה.
יו"ר דירקטוריון החברה הוא מר דורון בירגר אשר שימש בעבר כמנכ"ל אלרון ויו"ר גיוון אימיגינג.

במועצה המדעית המייעצת חברים ד"ר אקהרד פון קוץ שהיה עד לאחרונה סגן נשיא חברת באייר העולמית ופרופ' ניקולאס תיאודור, פרופ' לנוירוכירורגיה, אשר מנהל את יחידת עמוד השדרה בבית החולים גונס הופקינס במרילנד ארה"ב.
ד"ר אסף טוקר, מנכ"ל מטריסלף, מסר: "אנחנו נרגשים מאוד מהצלחת ההנפקה שהסתיימה עם ביקושי יתר גדולים ושמחים להביא בשורה של חדשנות ותקווה למשותקים עם פגיעה בחוט השדרה. צוות החברה ממוקד במטרה לאפשר לאנשים משותקים לחזור לתפקוד באמצעות השתלים שאנו מפתחים. אנו מודים למשקיעים על האמון הרב בחברה. תמורת ההנפקה תשמש אותנו להאיץ את פעילות המחקר והפיתוח של החברה ולהתקדם לקראת ניסוי בטיחות קליני שלב I/IIa לטיפול בשתל נוירונלי אוטולוגי בבני אדם עם פגיעה טראומתית בחוט השדרה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il