TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבוקר (7.6.21) פתחה הנהלת חברת ביונ תלת מימד (BEYON3D) את המסחר לרגל ההנפקה בבורסה לניירות ערך.


לוגו הבורסה
ביונ תלת מימד הינה אחת מ- 51 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה בתל אביב מתחילת 2021 אשר גייסו יחד כ-5.9 מיליארד שקל, מתוכן 33 חברות הייטק על מגוון תחומיה

החברה נכללת בתת הענף "רובוטיקה ותלת מימד", אשר הושק בבורסה ב-1 ביוני, 2021. תת הענף החדש כולל 9 חברות העוסקות בפיתוח, שיווק וייצור מערכות רובוטיות, מערכות אוטומציה או מדפסות תלת מימד.

ביונ תלת מימד שהוקמה ב- 2011 עוסקת בפיתוח מערכת רובוטית מתקדמת הכוללת רכיבי חומרה, תוכנה וחומרים ייעודיים אשר מיועדים לייצור המוני של מוצרי בטון לענף הבניה. טכנולוגית החברה מאפשרת הוזלה משמעותית של עלויות הבניה ביחס לשיטות מסורתיות הנהוגות כיום.

החברה נמצאת בתהליך הקמת מיזם משותף עם חברת סימנט, חברה בת של מספנות ישראל שהינה יצרן וספק מוצרי מלט מוביל בישראל, להקמת מפעל ראשון בנמל בחיפה אשר יתבסס על טכנולוגיית החברה. ההסכם בין החברה לסימנט כולל גם הקמה של לפחות 25 מפעלים משותפים נוספים למוצרי בניה מבטון בארץ ובחו"ל עד שנת 2028. לחברה פטנט המאושר במספר מדינות במזרח הרחוק ונמצא בהליכי בחינה גם בארה"ב וקנדה.

החברה הנפיקה לגופים המוסדיים בדרך של הצעה לא אחידה ובדרך של הצעה אחידה לציבור הרחב יחידות שכללו מניות ו-2 סדרות של כתבי אופציה וגייסה כ-41 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ- 216 מיליון שקל.



מניית החברה צפויה להיכנס בתום יום המסחר של ה- 5 באוגוסט, 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק, ת"א-טכנולוגיה ות"א-תעשיה וזאת במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות.

רן ברמן, מנכ"ל ביונ תלת מימד (BEYON3D) אמר: "אנו מודים על האמון שקבלנו משוק ההון בהנפקת החברה. היום עשתה החברה צעד משמעותי למימוש חזונה לשינוי ענף הבניה והדרך שבה אנו בונים. בשנים הקרובות תוביל החברה טרנספורמציה של תהליכי ייצור מסורתיים באמצעות מעבר לייצור רובוטי פורץ דרך."

ליאור נבון, מנהל יחידת המכירות ופיתוח שווקים בבורסה לני"ע אמר: " אנחנו שמחים שביונ תלת מימד בחרה להנפיק בבורסה בתל אביב. רישום של חברות ישראליות כדוגמת החברה בבורסה בישראל מספק מצד אחד ערוץ מימון משמעותי לחברות הישראליות ומצד שני מאפשר לציבור הישראלי ליהנות מההצלחה של תעשיית ההייטק בישראל. תעשיית ההייטק מוכיחה לכולנו כי היא מייצרת פתרונות טכנולוגיים וחדשנות אשר הם אלה שיובילו את הכלכלה הישראלית ואנחנו רואים כבר חברות הייטק רבות נוספות שהגישו טיוטות תשקיפים ויצטרפו לבורסה בתל אביב בזמן הקרוב. אני מאחל להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה רבה, הן לטובת ציבור המשקיעים והן לטובת המשק הישראלי כולו."


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il