TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קפיטל נייצ׳ר (הון הטבע) חברת השקעות מובילה בישראל באנרגיות מתחדשות וטכנולוגיות סביבה מודיעה על הנפקתה בבורסת תל אביב


קפיטל נייצ׳ר (הון הטבע)
תיק ההשקעות של החברה כולל 9 חברות פרטיות וציבוריות, ובניהן סיפורי הצלחה כגון אוגווינד, צ׳קראטק, טראקנט, בלייד ריינגר ואלקטריאון
קפיטל נייצר השקיעה בחברות ציבוריות אלו סכום של 13.9 מיליון ש״ח אשר שווים היום במנוחי שוק 535 מיליון ש״ח

לדברי המנכ"ל אופיר גומא, ״קפיטל נייצ׳ר הצליחה לבסס את מעמדה כחברת השקעות מובילה בישראל בתחומי האנרגיה המתחדשת וטכנולוגיות הקיימות, ובתוך כך, להביא להשאת ערך אדירה לבעלי המניות ולהצמיח בשנים האחרונות תיק השקעות הכולל 9 חברות מתוכן 5 חברות ציבוריות בשווי שוק כולל של כ- 5 מיליארד ש״ח.

הפיכת החברה לציבורית והכסף שנגייס יאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בחברות מרתקות עם טכנולוגיה פורצת דרך. החברה הוכיחה בצורה עקבית כי היא יודעת לאתר ולבחור חברות כאלו, להשקיע בשלבים מוקדמים ולתרום להן אסטרטגית וניהולית באמצעות אקוסיסטם רחב של שותפים אסטרטגיים, יועצים ומקורות מימון.

ברצוני להודות לדירקטוריון החברה ועובדיה המוכשרים בהווה ובעבר על הדרך שעברנו ועל זו שעוד נעבור, אין לי ספק כי יחד ובשיתוף בעלי המניות נחזק את סיפור ההצלחה של קפיטל נייצ׳ר כחברה ישראלית וגלובלית וכעת גם ציבורית.״

ישראל, תל אביב, 1 ליוני 2021: חברת ההשקעות קפיטל נייצ׳ר הודיעה היום כי תצא להנפקה בבורסת תל אביב.

לקפיטל נייצ׳ר ניסיון עשיר ומוכח ותיק ההשקעות מרשים הכולל בין היתר 5 חברות ציבוריות – אוגווינד, צ׳קראטק, טראקנט, בלייד ריינגר ואלקטריאון; כאשר באלקטריאון השקיעה החברה 712,000 ש״ח ששווים בשוק כיום עומד על 242 מיליון ש״ח המהווים 11.28% מהחברה; באווגווינד השקיעה החברה 3 מיליון ש״ח ששווים בשוק כיום עומד על 199 מיליון ש״ח, המהווים 14.1% מהחברה; בחברת צ׳קראטק השקיעה החברה 5.3 מיליון ש״ח ששווים בשוק כיום עומד על 24.7 מיליון ש״ח, המהווים 18.9% מהחברה; בחברת בלייד ריינג׳ר, השקיעה קפיטל נייצ׳ר 413,000 ש״ח ששווים בשוק כיום עומד על 29.8 מיליון ש״ח המהווים 21.7% מהחברה ובחברת טראקנט שהונפקה לאחרונה, השקיעה החברה 4.4 מיליון ש״ח, ששווים בשוק כיום 29.6 מיליון ש״ח המהווים כ-34% מהחברה.

אורית מרום אלבק, יו"ר משותפת בקפיטל נייצ'ר: "אנו שמחים לבשר על ההנפקה הצפוייה, אבן דרך משמעותית המגיעה עשור לאחר הקמת "קפיטל נייצ'ר". בתחילת הדרך תחום האנרגיה הנקייה והירוקה היה מאתגר הרבה יותר ואנו שמחים לראות את הפירות שהבשילו בשנים האחרונות כאשר מהלך משמעותי זה מצטרף אליהם".

דני וינטראוב, מנכ"ל פרוסיד ויו"ר משותף בקפיטל נייצ'ר: "קפיטל נייצ'ר, בנוסף לרוח היזמית, הצליחה לרתום שחקנים איכותיים ומשמעותיים כרפאל, אלביט, Oriella (מקבוצת קונצנזוס הבריטית), רשויות באילת ובערבה ועוד לאורך הדרך ואנו גאים בכך מאוד".



לינק לאתר החברה
אודות קפיטל נייצ׳ר:
קפיטל נייצ׳ר, הינה חברת השקעות המשקיעה בחברות הזנק (סטארט אפ) בעלות טכנולוגיות פורצות דרך להתמודדות עם האתגרים הגלובליים של המאה ה 21 בנושא משבר האקלים עם דגש על תחומי אנרגיה מתחדשת על גזרותיה (אנרגיה מתחדשת, התייעלות אנרגטית, קצירת אנרגיה, אגירת אנרגיה וניהול אנרגיה), תחבורה חכמה, ערים חכמות, מחזור פסולת, מפסולת לאנרגיה, תכנון ותשתיות, פתרונות ניהול מים, רשת חשמל חכמה, חקלאות מדייקת, טכנולוגיות מימן, כלכלה מעגלית, סייבר עם דגש על Dual Use Technologies, טכנולוגיות איכות אוויר, ופליטות גזי חממה (סחר, איסוף מידע והפחתה).
עם בעלי המניות של קפיטל נייצ׳ר, נמנים אלביט, רפאל, קבוצת ביטוח ישיר, קבוצת קונצנזוס הבריטית וקרן פרו -סיד, החולקים את הידע הרב שלהם ואת מערך הקשרים עם חברות הפורטפוליו.
תיק ההשקעות של קפיטל נייצ׳ר, כולל תשע חברות הנמצאות בשלבים שונים של בגרות. כל החברות, שגדלו תחת הקרן משלב הסיד, חתרו לפיתוח טכנולוגיות, מוצרים ושירותים חדשניים במטרה לפתור אתגרים משמעותיים בשווקים הגלובליים.
קפיטל נייצ׳ר מלווה ומספקת לחברות הפורטפוליו שלה תמיכה עסקית, פיננסית ותפעולית. בתום תקופת טיפוח מואצת בת 18-24 חודשים, קפיטל נייצ׳ר ממשיכה לתמוך, ללוות ולבצע גיוסי המשך באמצעותה ובאמצעות משקיעים חדשים בחברות הפורטפוליו. כמו כן, לחברה שטחי עבודה והיא מספקת לחברות הפורטפוליו שטחי ניסיונות באזור אילות בדרום הארץ.
צוות קפיטל נייצ׳ר, הכולל אנשי מקצוע בתחומי המדע, ההנדסה, התעשייה, התפעול והפיננסים, מעניק מגוון רחב של שירותים וייעוץ ממומחים ויועצים מובילים בתחומם. החברה נמצאת בתהליך של הנפקה בבורסה בת"א.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il