TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פארמוקן מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021


פארמוקן
ההכנסות הסתכמו בכ-8 מיליון שקל, גידול של 76% לעומת הרבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי המתואם – כ-0.4 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 0.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד
גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן: "הרבעון ראשון השנה הסתכם בגידול נאה במכירות וברווח הגולמי לצד ירידה בשיעור הרווחיות, שנבעה ממבנה חלוקת הרווחים של ההסכם המשולש עם חוות עין חצבה ומפעל בזלת וכמו כן מהתאמת תהליכי העיבוד והאריזה לתמורות המשתנות בשוק ועמידה בסטדנרט איכות גבוה אשר פארמוקן דוגלת בו. בעקבות יציאתה של האחרונה מההסכם והחתימה שלנו על הסכם חדש עם חוות עין חצבה אנו צופים חזרה לשיעורי הרווחיות הגולמית האופייניים לחברה בהמשך השנה."
"אנו נערכים לפתיחת שני בתי מרקחת למטופלי החברה בעפולה ובאילת אשר יאפשרו לנו לתת מענה למטופלים בפריסה ארצית רחבה וכן נוכל לנו להקים נקודת מכירה באילת ככל שיחל בעיר פיילוט לקידום לגליזציה. אנו ממשיכים להיערך לשלבי השיווק והמכירות בחו"ל במחצית השנייה של השנה, לאחר שהשלמנו בשבוע שעבר את רכישת הפלטפורמה של קנזון באמצעותה נתחיל במכירות בכמה מדינות באירופה וכן לקראת תחילת השיווק והמכירות באמצעות המיזם המשותף באוסטרליה."

הכנסות הרבעון הראשון לשנת 2021 הסתכמו בכ-8 מיליון שקל, צמיחה של 75% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בו עמדו ההכנסות על כ-4.6 מיליון שקל. במהלך הרבעון הראשון החלה פארמוקן לראשונה לשווק תוצרת שגודלה בחוות הגידול בעין חצבה, במסגרת הסכם משותף עם בזלת, אשר מספקת לחברה שירותי אריזה והפצה לבתי המרקחת. התוצרת שנמכרת מעין חצבה ממותגת תחת פארמוקן, ועל-כן המכירות במסגרת הסכם זה מוצגות במלואן במסגרת סעיף ההכנסות.
הרווח הגולמי, לפני השפעת שינויים בשווי הוגן ברבעון הראשון הסתכם בכ-3.3 מיליון שקל, גידול של 45% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון הראשון הסתכם ב-41.2%, וזאת בשל גידול בעלות המכירות, הקשורות להוצאות בהסכם המשותף עם בזלת וכמו כן מהתאמת תהליכי העיבוד והאריזה לתמורות המשתנות בשוק ועמידה בסטנדרט איכות גבוה אשר פארמוקן דוגלת בו.

השפעות השינויים בשווי הוגן נטו ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בהוצאות בסך של כ--5.6 מיליון שקל, וזאת לעומת סך של כ-0.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בסעיף זה נובע בעקבות התאמת מוצרי החברה לדרישות השוק ולשמירה על איכות התוצרת הנמכרת לצרכנים.
הרווח הנקי המתואם של פארמוקן ברבעון הראשון לשנת 2021, בניכוי הוצאות בגין שינויים בשווי הוגן והענקת כתבי אופציה, הסתכם בכ-0.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של 0.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

אודות פארמוקן
החברה הוקמה בשנת 2008 והנה אחת מחלוצות העשייה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. פארמוקן פועלת בתחום הקנאביס הרפואי כמגדלת ומשווקת מגוון זנים של צמח הקנאביס, מפתחת זנים ייחודיים, פועלת בתחום מיצוי שמנים מצמח הקנאביס, ייצור חיצוני של מוצרים גמורים בהתאם לתקני ה GMP-וכן בפיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות, בין היתר פורמולות טיפוליות המשלבות צמחי קנאביס ואצות אדומות.

לחברה פעילות מחקר ופיתוח ענפה, החל מהליך ריבוי באמצעות תרביות רקמה ופיתוח זנים, דרך פיתוח מוצרים לתחום הפרה רפואי והקוסמטיקה וכלה בפיתוח מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס הרפואי המסייעים בתהליכי הייצור של הקנאביס. בבעלות החברה מעבדה לייצור תרביות רקמה, המאפשרת לרבות צמחים בנפחים מסחריים, זהים גנטית, נקיים ממזיקים וממחלות והכל על מנת להבטיח תרופה איכותית יותר ואחידה למטופלים. החברה החלה לפעול מחוץ לישראל במטרה להרחיב את שווקי היעד שלה ותחומי פעילותה, זאת על ידי קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il