TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קליל תעשיות פותחת את 2021 עם גידול במכירות, עלייה ברווחיות התפעולית וגידול ברווח הנקי


פרדי אבוקרט מנכל קליל. צילום:ענבל מרמרי
ההכנסות ברבעון הראשון צמחו ב-26.7% ל-108.4 מיליון שקל, שיעור הרווח התפעולי ברבעון עלה לכ-18.4%, בהשוואה ל-15.5% ברבעון הקודם ובהשוואה ל-18.0% ברבעון המקביל אשתקד
הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-16.4 מיליון שקל
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 24.0 מיליון שקל - המשקף תשואת דיבידנד של 3.2%
במרץ האחרון חשפה החברה תכנית אסטרטגית לשנים 2021-2025 המתמקדת במנועי צמיחה להגדלת נתח השוק ושיפור הרווחיות בטווח הבינוני-ארוך

יו"ר דירקטוריון קליל ובעל השליטה צורי דבוש: "השינויים האחרונים בקליל אפשרו לחברה לעמוד בביקושי שיא ולתת מענה מהיר ויעיל ללקוחותינו. סדרת הבאוהאוס זוכה להכרה של מיטב האדריכלים וממשיכה לצמוח במכירות. אנו שמים דגש מיוחד על שדרוג חווית הלקוח וממשיכים לפתח מוצרים פורצי דרך מבוססי עיצוב".

פרדי אבוקרט מנכ״ל קליל: "אנו גאים להציג היום רבעון שני ברציפות בו מחזור המכירות של החברה חוצה את רף ה-100 מיליון שקל. הרווח הנקי גדל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. תוצאות אלו ניתן לזקוף ליכולתה של קליל להעניק שירות איכותי במתן מענה מהיר ומדויק לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו ולשינוי בתמהיל הלקוחות".

חברת קליל תעשיות, יצרנית החלונות ופרופילי האלומיניום המובילה בישראל, בהובלת צורי דבוש ובניהולו של פרדי אבוקרט, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021, המלמדות על שיא בהכנסות ברבעון כחלק מיישום התכנית האסטרטגית להגדלת היקפי הפעילות, עלייה ברווחיות התפעולית והכפלת רווח הנקי.

ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 צמחו ב-26.7% ל-108.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-85.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה הדו-ספרתית גבוהה בהכנסות נבעה בעיקר מהגידול בכמויות המכירה, משינוי בתמהיל המכירות ומכך שברבעון המקביל אשתקד היקף המכירות היה יחסית נמוך בשל התפרצות נגיף קורונה. כל זאת, בקיזוז ירידה במחירי המכירה.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה ב-21.5% ל-32.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-26.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה בעיקר מהצמיחה האמורה בהכנסות.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2021 עמד על 30.1%, בהשוואה ל-31.0% ברבעון הקודם ובהשוואה ל-31.4% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר משינוי בתמהיל המכירות, מעליית מחירי האלומיניום ב-23.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, וכן מהיחלשות השקל ביחס לדולר.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה ב-29.3% ל-20 מיליון שקל, בהשוואה ל-15.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח התפעולי נבעה מהגידול האמור ברווח הגולמי, בניכוי העלייה בהוצאות התפעול - מכירה ושיווק והנהלה וכלליות, בין היתר, בגין הגידול בהיקפי הפעילות.

שיעור הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2021 עלה ל-18.4%, בהשוואה ל-15.5% ברבעון הקודם ובהשוואה ל-18.0% ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, חברת קליל סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2021 עם הכפלת הרווח הנקי ל-16.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הנקי נבע בעיקר מהצמיחה הגבוהה בהכנסות, מהשיפור האמור ברווחיות התפעולית, וכן מהכנסות מימון, נטו בסך של כ-1.2 מיליון שקל בעיקר בגין עליית שווי תיק ניירות הערך הסחירים של החברה ומשערוך מעסקאות אקדמה, בעוד שברבעון המקביל אשתקד היו לחברה הוצאות מימון נטו של 3.7 מיליון שקל בעיקר בשל הירידות החדות בשוקי ההון בארץ ובעולם עם התפרצות נגיף הקורונה.

נתוני מאזן ליום 31.03.2021:
לחברה יתרת מזומנים והשקעות בניירות ערך סחירים בהיקף כולל של 171.2 מיליון שקל. לחברה אין התחייבויות פיננסיות.

הונה העצמי של קליל עלה ל-347.3 מיליון שקל המהווה 77.6% מסך המאזן.

אירועים עיקריים:
במקביל לפרסום הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כ-24 מיליון שקל שישולם במהלך חודש יוני 2021.

מתחילת חודש אפריל ועד סמוך למועד פרסום הדוחות, נרשמה עלייה במחיר האלומיניום הנסחר בבורסת ה-LME בלונדון בשיעור של 8.5%. מנגד, השקל התחזק אל מול הדולר בשיעור של 2.6%.

בחודש דצמבר 2020, אישר דירקטוריון החברה לעדכן את שיעור מדיניות חלוקת הדיבידנד ל-50% לפחות מהרווח הנקי השנתי, חלף מדיניות דיבידנד קודמת שקבעה חלוקה של 30% לפחות מהרווח הנקי השנתי.

תכנית אסטרטגית לשנים 2021-2025
לאחרונה חשפה קליל את עיקרי התכנית האסטרטגית שלה לשנים 2021 עד 2025. בהתאם לתכנית האסטרטגית, תחתור החברה להגדלת נתח השוק שלה בתחום מערכות האלומיניום לבניה בישראל, לצד שיפור הרווחיות בטווח הבינוני והארוך. לצורך הגשמת התכנית האסטרטגית תנקוט החברה במספר פעולות, ביניהן: במהלך שנת 2021 תשווק קליל לראשונה תריס וארגז תריס כיחידה אחת - מוצר הצפוי ליהנות מביקושים גבוהים; מעבר הדרגתי למכירת "סדרות קליל" רק לאחר צביעה ועם חותמת "קליל"; שדרוג ואיחוד מערכי הייצור של החברה; תכנית השקעה להקמת מתקן צביעה מתקדם לצביעה עצמאית; פיתוח סדרות חדשות עם מרכיב של חדשנות; העמקת שיתופי הפעולה עם היצרנים "מורשי קליל" ושדרוג "חווית הלקוח" בתהליך רכישת המוצרים.

במקביל, לצורך יישום התכנית האסטרטגית החברה מתמקדת בפיתוח שני צירים מרכזיים:
ציר "חווית הלקוח" – במסגרתו החברה פועלת לשדרוג "חווית הלקוח" החל מהשלב הראשוני של התעניינות ברכישת מערכות אלומיניום. לצורך כך, החברה צפויה לפתוח מספר אולמות תצוגה נוספים כבר בחודשים הקרובים, לשדרג את מערך ההכשרה בתחום השיווק והמכירה ולשדרג אתר האינטרנט של החברה.
הציר השיווקי - החברה ממשיכה בתהליך חיזוק המותג 'קליל' מול מגוון קהלים, לצד השקת חדשנות מוצרית, שתתמוך בתפיסת המותג של החברה ותאפשר מימוש ערך מוסף עם המשך פיתוח והשקת מוצרים נוספים ממשפחת "הבאוהאוס".

להערכת החברה, ההשקעה ההונית, התפעולית והשיווקית תאפשר לה לחזק את תחומי הפעילות הקיימים, להגביר יעילות תפעולית, לחזק את היכולות למתן מענה לצרכי הלקוחות תוך הקפדה על מתן שירות איכותי, מהיר ומיטבי ותתרום לשימור ושיפור כושרה התחרותי והשפעתה על שרשרת האספקה למוצרים בתחומי פעילותה.

קליל תעשיות, פועלת משנת 1950, נשלטת ומובלת על ידי צור דבוש החל משנת 2001 (64.76%). תחום עיסוקה של החברה הנו עיצוב, ייצור ושיווק של מערכות אלומיניום (חלונות ודלתות מעוצבים) לבניה ולתעשייה. בנוסף, עוסקת החברה בפיתוח, ייבוא ושיווק של פרזולים, אביזרים ומנועי תריסים הנלווים לפרופילי האלומיניום והדרושים לשם ייצור החלונות והדלתות. לחברה, חברה בת פרטית, רול פרופיל בע"מ (בבעלות חלקית, 94.7%) העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות תריסים, שלבי תריס - אור וארגזי תריס מפחי אלומיניום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il