TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'נריישן קפיטל פותחת את 2021 עם המשך תנופת פעילות ורווח נקי משמעותי


ארז בלשה. צילום אייל טואג.
הרווח לפני מיסים ברבעון הראשון עלה לכ-46.2 מיליון שקל והרווח הנקי עלה לכ-39.7 מיליון שקל
ג'נריישן מסכמת את הרבעון עם תשואה בגילום שנתי על ההון של כ-13.67% ותשואה בגילום שנתי של כ-14.63% על הנכסים המושקעים

ה-NAV למניה ל-31 במרץ 2021 הינו 1.29 שקל

בחודש החולף חילקה החברה דיבידנד בסך 50 מיליון שקל לבעלי מניותיה


ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל: "אנחנו פותחים את שנת 2021 עם המשך תנופת פעילות ומציגים רווח לפני מס בסך כ-46 מיליון שקל, בעיקר מהכנסות תזרימיות מדיבידנדים ומהחזרי הלוואות בעלים שהניבו מרבית נכסי הפורטפוליו ומשקפים את עוצמתם. תוצאות חזקות אלו הובילו את החברה ברבעון הראשון של 2021 להצגת תשואה בגילום שנתי על ההון של כ-13.67%. במהלך הרבעון הראשון המשכנו להשביח את הנכסים שלנו עובדה המתבטאת בתשואות המעולות מכל השקעה. מיקסום נוסף של תשואות עתידיות צפוי מכך שביצענו שתי עסקאות משמעותיות שמומנו ממקורות עצמאיים של נכסי הפורטפוליו ללא צורך בהזרמת הון - בון תור השלימה את רכישת יתרת מניות מטרופולין (50%) תמורת 120 מיליון שקל. רכישת השליטה המלאה תאפשר לבון תור ליהנות ממלוא פירות תהליכי ההתייעלות התפעולית והניהולית המשמעותיים שבוצעו במטרופולין בשנת 2020, אשר הובילו לעלייה מהותית ברווחיותה ורפק אנרגיה השלימה את רכישת תחנות הכוח בשורק ובאשקלון כאשר לאחר השלמת העסקה, היא מחזיקה בחמישה אתרי ייצור חשמל בהספק מצטבר של קרוב לג'יגה וואט, המניבים תזרימי מזומנים יציבים ושוטפים. בנוסף לכך, ביצענו פעולות נוספות לשיפור יעילות ההון מתוך מטרה למקסם את התשואה לבעלי המניות ולגוון את המקורות למימון עסקאות עתידיות חדשות, כגון קידום תהליך לגיוס סדרת אג"ח בדירוג A+והגדלת מסגרות האשראי של הקרן.
במקביל, המשכנו לקדם ברבעון זה ביתר שאת את הרחבת תחום המים והסביבה ואת תחום האנרגיות המתחדשות, דוגמא לכך היא כניסה ראשונה לפעילות בארה"ב של חברת סולגרין באמצעות הסכם עם חברת קיוביקס, הפועלת בתחום האנרגיה הסולארית ללקוחות מסחריים ופרטיים".

עיקרי תוצאות הרבעון הראשון 2021

הכנסות החברה, שמתוקף היותה קרן השקעות מורכבות משינויים בשווי ההוגן של השקעות בחברות המוחזקות, הכנסות מדיבידנד ודמי ניהול מחברות מוחזקות, עלו ברבעון לכ-57.2 מיליון שקל.
ההכנסות ברבעון נובעות בעיקר מדיבידנד והחזרי הלוואות בעלים שהתקבלו ממרבית נכסי הפורטפוליו- תחנות הכוח הצפוניות, MRC ותחנות הכוח החופיות של רפק אנרגיה, פעילות התחבורה הציבורית וההיסעים של בון תור, מתקן ההתפלה בפלמחים של GES ופעילות חלוקת הגז.

הרווח לפני מס של הקרן עלה ברבעון הראשון של 2021 לכ-46.2 מיליון שקל לעומת הפסד לפני מס של כ-18.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תוצאות אלו הובילו את החברה ברבעון הראשון של 2021 להשגת תשואה בגילום שנתי על ההון של כ-13.67% ותשואה בגילום שנתי של כ-14.63% על הנכסים המושקעים.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון הראשון של 2021 עלה לכ-39.7 מיליון שקל לעומת הפסד נקי בסך כ-14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי של החברה ליום 31 במרץ 2021 הסתכם בכ-1.32 מיליארד שקל, לעומת כ-919 מיליון שקל בסוף חודש מרץ 2020. הגידול נובע מרווחי החברה ומהנפקת הון שהשלימה החברה בחודש ספטמבר.

מאחר וכל נכסי החברה וההתחייבויות, למעט המיסים הנדחים, מוצגים לפי שווי הוגן, ההון העצמי בנטרול המיסים הנדחים מייצג את ה-NAV של החברה.
ה-NAV למניה ל-31 במרץ 2021 הינו 1.29 שקל.


אירועים אחרונים

במאי 2021 שולם דיבידנד בסך של 50 מיליון שקל לבעלי מניות החברה.

באפריל 2021 חתמה סולגרין עם חברת קיוביקס האמריקאית, על הסכם מסגרת להעמדת הלוואות המירות לקיוביקס בהיקף כולל של כ-54 מיליון דולר. קיוביקס פועלת בתחום האנרגיה הסולארית בארה"ב ועוסקת בעיקר במכירה והקמת מערכות סולאריות ביתיות ופיתוח והקמה של מערכות סולאריות מסחריות ללקוחות עסקיים. הסכם ההלוואה הינו נדבך ראשון מתוך תווה השקעה כולל לשנים 2022-2021 על ידי סולגרין בקיוביקס.

במרץ 2021 השלימה בון תור (מוחזקת ב-49%) את רכישת יתרת 50% מניות חברת מטרופולין תמורת כ-120 מיליון שקל, כך שלאחר השלמת העסקה מחזיקה בון תור במלוא הון מניותיה של מטרופולין.

בדצמבר 2020חברת זירו וויסט, שבבעלות שיכון ובינוי ו-GES, חתמה על סגירה פיננסית למימון הקמת מתקן למיון ומחזור פסולת במסגרתה בנק הפועלים יעמיד מימון ומסגרות בהיקף כולל של עד 836 מיליון שקל.

בדצמבר 2020 תחנות הכוח רמת גבריאל ואלון תבור התקשרו עם קונסורציום של גופים מממנים מובילים בהובלת בנק מזרחי בהסכמי מימון מחדש בסך של כ-1.3 מיליארד שקל שיחליף את החוב הבכיר הקיים בתחנות העומד על 850 מיליון שקל. הכספים הצפויים להתקבל בג'נריישן במסגרת פירעון מלוא הלוואת המזנין שהעמידה ג'נריישן לתחנות הצפוניות בסך של כ-151 מיליון יהוו מקור למימון השקעותיה הבאות.

בדצמבר 2020 השלימה ג'נריישן קפיטל בשותפות עם מגדל חברה לביטוח את עסקת רכישת מלוא האחזקות בקבוצת דרך הים, המחזיקה במתקן ההתפלה בפלמחים ובחברת התפעול שלו, תמורת סכום כולל של 380 מיליון שקל.

באוגוסט 2020 עדכנה ג'נריישן כי רפק אנרגיה (50%) חתמה על הסכם ייסוד שותפות במסגרתה תושלם רכישת תחנות הכוח בשורק ובאשקלון מידי דלק ישראל. רפק אנרגיה תהיה השותף הכללי בשותפות ותחזיק ב-35% מהשותפות, כאשר ביתרה יחזיקו קבוצת מגדל (45%) ועמיתים (20%). העסקה הושלמה בפברואר 2021.


ג'נריישן קפיטל הינה הקרן הסחירה הראשונה בישראל בתחום התשתיות והאנרגיה. לחברה נכסים בתחומים הבאים: ייצור חשמל, אנרגיה מתחדשת, תחבורה, חלוקת גז טבעי, מים ואיכות סביבה. בראש ג'נריישן קפיטל עומדים יוסף זינגר, המכהן כיו"ר פעיל, וארז בלשה, כמנכ"ל, אשר ייסדו את הקרן, שניהם בעלי ניסיון ריאלי מוכח בניהול עסקים בתחום האנרגיה והתשתיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il