TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטרקיור מודיעה על צעד אסטרטגי נוסף:

אינטרקיור רוכשת בית מסחר פעיל לקנאביס רפואי מהמובילים בישראל ושני בתי מרקחת נוספים
‎בית המסחר מרחיב את ערוצי המכירה, ההפצה, האספקה והאחסון של אינטרקיור במענה לביקוש הגובר למוצריה ולגידול עקבי במספר המטופלים בישראל, הנאמד נכון להיום בקצב גידול של 4% בחודש

‎ רשת בתי המרקחת גבעול, המובילה בישראל והמתמחה בקנאביס רפואי, מונה 12 בתי מרקחת הפרוסים בכל רחבי הארץ

‎הרכישה צפויה להביא לתרומה משמעותית לצמיחה הרווחית של אינטרקיור כבר מהרבעון השלישי של 2021

בצל המצב הביטחוני החברה משיקה שירות משלוחים ייחודי ומהיר
בשיתוף פעולה עם UPS


טורונטו, קנדה והרצליה, ישראל – 20 במאי, 2021: חברת אינטרקיור (TSX: INCR:U, TASE: INCR) מדווחת היום על רכישת אחד מבתי המסחר המובילים בישראל לקנאביס רפואי וכן רכישת שני בתי מרקחת נוספים המצטרפים לרשת בתי המרקחת המובילה של החברה.
בית המסחר אותו רוכשת החברה קיבל את אישור היק"ר, היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות, בעל רישיון להפצת מוצרי קנאביס רפואי בתקן GMP לכלל בתי המרקחת בישראל.
בנוסף, וכחלק מעסקת הרכישה, אינטרקיור מרחיבה את רשת בתי המרקחת שלה ורוכשת שני בתי מרקחת נוספים באזור המרכז. רכישה זו מחזקת את רשת בתי המרקחת המובילה גבעול, המתמחה בקנאביס רפואי, המונה כיום 12 נקודות מכירה בפריסה ארצית.
הרכישה הינה בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה הרווחית וכמענה לביקוש הגובר למוצרי הקנאביס הרפואי האיכותי של החברה. מספר מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל גדל בהתמדה, ונכון להיום קצב הגידול נאמד ב-4% בחודש.
הרכישה כפופה לאישורים רגולטוריים וצפויה לתרום להכנסות ורווחיות אינטרקיור כבר ברבעון השלישי של 2021.
הרכישה תומכת באינטגרציה האנכית של אינטרקיור ומחזקת את יכולת החברה משלב הגידול והייצור ועד לשלב ההפצה והמכירה.


בנוסף, לאור הביקוש הגבוה למוצרי קנאביס רפואי גם בתקופת המתיחות הביטחונית, החברה השיקה תוכנית שירות משלוחים מהיר לקנאביס רפואי בשיתוף פעולה עם UPS הבינלאומית. לראשונה, מטופלים בישראל יכולים להזמין את מוצריה האיכותיים של החברה ישירות לביתם מהיום להיום (באזור המרכז) או בתוך יום עסקים אחד (בדרום ובשאר הארץ), ללא דמי משלוח. בנוסף, תושבי הדרום, המרכז וערים נוספות בצפון יזכו במענק סבסוד מיוחד.

אודות אינטרקיור:
אינטרקיור (TSX: INCR:U, TASE: INCR) הינה חברת הקנאביס המובילה והרווחית מחוץ לצפון אמריקה. קנדוק, חברה בת בבעלות מלאה של אינטרקיור, הינה יצרנית הקנאביס הגדולה בישראל וחלוצה לייצר, לייבא ולייצא מוצרי קנאביס לשימוש רפואי, בהתאם לתקני GMP. אינטרקיור פועלת באופן עקבי להרחיב את מערך הייצור וההפצה הייחודי, את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ואת האינטגרציה האנכית כחברת הקנאביס המובילה והרווחית ביותר מחוץ לצפון אמריקה.
אינטרקיור רשומה למסחר בבורסה של טורונטו תחת הסימול INCR.U ונסחרת בבורסה של תל אביב תחת הסימול INCR.TA. בנוסף, הגישה החברה בקשה לרישום למסחר של מניותיה בנאסד"ק והתחלת המסחר צפויה ברבעון השני של 2021, תחת הסימול INCR.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il