TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דריו הלת׳ מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה


דריו DARIO
רוכשת את WayForward פלטפורמה דיגיטלית לטיפול ותמיכה נפשית ורגשית
עם הרכישה וצירופם של כ-20 לקוחות עסקיים משלמים, מתרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית לטיפול במחלות כרוניות של דריו הלת' והופכת לאחת המקיפות ביותר בתעשיית הבריאות הדיגיטלית (DTx)

ניו יורק, 18 במאי, 2021 –דריו הלת' (DarioHealth Corp., נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת wayForward, פלטפורמת בריאות דיגיטלית לטיפול ותמיכה רגשית הכוללת מנוע חכם (AI) שעוזר בתהליך אבחון והתאמת טיפול, כלים לטיפול עצמי באמצעות טיפול קוגנטיבי התנהגותי (cbt) וטיפול על ידי קאוצ׳רים מומחים בתחום. הפלטפורמה של wayForward ממלאת מחסור שכיח מאוד בכיסוי הבריאותי עבור אנשים אשר זקוקים לטיפול ותמיכה רגשית-נפשית על מגוון הטיפולים שבה. כיום מאפשרת הפלטפורמה טיפולים רגשיים לכ-20 אלף מנויים וכ-20 לקוחות עסקיים אשר משלמים עבור השירות לעובדיהם.

ביחד עם הפתרון של wayForward לטיפול רגשי ונפשי, דריו הלת' מספקת את אחד הפתרונות המקיפים ביותר בשוק המכסה מספר רב של מחלות ומצבים רפואיים לרבות סוכרת, יתר לחץ דם, טרום-סוכרת, בעיות בשלד ובשרירים ובריאות רגשית נפשית. בעקבות הרכישה תכסה הפלטפורמה של דריו שישה מתוך שבעת תחומי ההטבות אשר מעסיקים שואפים לספק לעובדיהן, כך על פי סקר של חברת Mercer. בנוסף, לכ-20% מהאוכלוסייה יש צורך בתמיכה וטיפול רגשיים מדי שנה. לפיכך, הרכישה משפרת את הטיפול המשולב שהפלטפורמה של דריו הלת' יכולה לספק ותגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שעשויים להיות כשירים לשירותים של דריו.

פלטפורמת wayForward ייחודית בתעשייה משום שהיא מספקת שילוב של כלים דיגיטליים יחד עם מפגש מקוון אנושי לטיפול במצבים רגשיים. המנוע החכם של הפלטפורמה יודע לזהות את סוג הטיפול אשר אנשים זקוקים לו ומסייע למשתמשים אשר אינם בהכרח זקוקים לטיפול פסיכולוג או פסיכיאטר לצרוך טיפול רגשי תואם. במקביל ובמידה ויש צורך בטיפול מקיף, מספקת הפלטפורמה גישה למרפאות של שירותי בריאות באמצעות רשת התמיכה הקיימת של הלקוחות או מרפאות שותפות. מעט מאוד פתרונות בשוק מספקות טיפול ותמיכה רגשיים מבוססי שינוי התנהגותי (cbt) ומתמקדות בשינוי והחלפת הפתרונות של המשתמש על ידי התממשקות לפתרונות הקיימים. עובדה זאת סוללת את הדרך לשיתוף פעולה עם wayForward במקום תחרות.

wayForward זכתה בתחרויות חדשנות של Anthem ו-Blue Cross BlueShield of Illinois. הפלטפורמה הדגימה, באמצעות מחקרים שנערכו על-ידי צדדים שלישיים, שיעורי שימוש ותוצאות קליניות גבוהות של המשתמשים, לרבות הפחתת חרדה ב-48% והפחתת של 59% בדיכאון. יכולתה של פלטפורמת wayFoward מייעלת את האינטגרציה ותואמת את הפילוסופיה של דריו הדוגלת בתיווך השינוי ההתנהגותי. בסיס הלקוחות הכולל מעסיקים המבטחים את עובדיהם, מעניק תוקף לערך שהפתרון מציע לשוק. החברות כבר בשיתוף פעולה מזה זמן ולכן הסינרגיה בין החברות היא מיידית ותמנף את ארגון המכירות והשיווק של דריו ואת ארגון פיתוח התוכנה של wayForward בהודו.

דריו רכשה את wayForward תמורת סך של כ-30 מיליון דולר, מתוכם כ-25 מיליון דולר ישולמו עם השלמת הרכישה וכ-5 מיליון דולר בתשלום עתידי המותנה בכך שמכירות המוצר יעלו על יעד מסוים שקבעה החברה לשנת 2022. המקדמה בגין הרכישה תכלול תשולם משולב של כ-6.0 מיליון דולר במזומן וכ-19.0 מיליון דולר במניות רגילות של דריו בהתבסס על מחיר ממוצע משוקלל למניה המשתנה על-פני 60 יום של 21.09 דולר. אם המכירות יעמדו בתנאי הסף, התשלום המותנה ישולם במניות רגילות של דריו. הנפקת המניות תהיה כפופה לנעילה למשך 18-6 חודשים. wayForward צפויה להגדיל את הכנסותיה ב-2021 ולייצר תרומה אף יותר משמעותית של הכנסות ב-2022. מאחר ורוב התמורה במיזוג ישולם בהון מניות וההשקעה מינימלית לאחר השלמת העסקה להשגת יעדים תפעוליים, דריו תשמור על מאזן בריא גם אחרי הוספת wayForward ויכולותיה לפלטפורמה שלה שכן דריו מסיימת את הרבעון האחרון עם יתרת מזומנים בקופה של כ-81.1 מליון דולר.

"אנו נרגשים להצטרף לדריו. אנו מאמינים ששילוב הפלטפורמה שלנו בפתרונות רחבי ההיקף של דריו למחלות כרוניות יאפשרו לנו לספק מוצר מוביל בתעשייה עם תוצאות קליניות וחווית שימוש טובה ויעילה למשתמשים. הניסיון של הצוות ותשתית המכירות והשיווק הקיימת בדריו יסייעו בהאצת המכירות, הפחתת עלות רכישת הלקוחות ומקסום ערך הפלטפורמה שלנו," אמר ריטביק סינג, מנכ"ל ומייסד שותף של wayForward. "חשוב מכך, הפלטפורמה המשולבת תועיל למטופלים שייהנו מהאפשרות לנצל פתרון משולב ואפקטיבי למחלות כרוניות רבות בחוויה דיגיטלית מעשירה, נוחה ויעילה."

"דריו הלת' היא פלטפורמה מודולרית דינמית המונעת באמצעות בינה מלאכותית המאפשרת הוספה מהירה של פתרונות לארכיטקטורת המוצר הפתוחה שלנו. בשנה שעברה הצהרנו בעקביות על רצוננו לספק את חבילת הפתרונות הטובים והמקיפים מסוגם למספר רב של מחלות כרוניות בפלטפורמה אחת, לרבות טיפול רגשי נפשי בקדימות עליונה. אנו נרגשים להגיע ליעד המוצהר הזה. אנו מאמינים שהמוצר של wayForward והנהלתה יהוו תוספות סינרגיות מצוינות ליסודות הטכנולוגיים שלנו," אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו.

ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל דריו צפון אמריקה, אמר, "אתגרים רגשיים ונפשיים שכיחים בטיפול במחלות כרוניות ולכן, הוספת wayFoward לפלטפורמה המודולרית של דריו מאפשרת לנו לספק לחברינו ולקוחותינו פתרון שלם הנשען על מנוע ה-AI שלנו המעניק למשתמשים התאמה אישית דינמית במהלך המסע שלהם לבריאות טובה. שיתוף הפעולה שלנו עם wayForward ליצירת הזדמנויות חדשות ביחד עם שילוב בסיס הלקוחות הקיים שלהם מבהיר כי הם שותף טבעי עבורנו והרכישה מרחיבה עבור שתי החברות את ההזדמנויות לצירוף לקוחות נוספים ומאפשרת לכל חברה לשרת משתמשים אצל לקוחות החברה השנייה. אנו מצפים למנף את הצוות המסחרי ואת המומחים הקליניים של wayForward כדי להאיץ את פתרונות הבריאות ההתנהגותיים המשולבים והעצמאיים של שתי החברות".

מידע נוסף מובא בטופס 8-K שהוגש היום על ידי החברה.

כמו כן פרסמה החברה הבוקר מצגת משקיעים מעודכנת.

מסמך זה מהווה תרגום לצרכי נוחות בלבד להודעה המלאה באנגלית שדווחה על ידי החברה לרשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) והיא בלבד מחייבת מבחינת החברה. מצ"ב קישור:
https://dariohealth.investorroom.com/2021-05-18-DarioHealth-Acquires-Digital-Behavioral-Health-Platform-wayForward


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il