TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אל-מור פירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021


אל-מור חשמל
הרווח הנקי של אל-מור קפץ ברבעון הראשון ב-75%; הכנסות החברה בתחום האנרגיות המתחדשות זינקו פי ארבעה
מאיר סרוסי, מנכ"ל אל-מור: "החברה ממשיכה בקו האסטרטגי שקבעה - מיצובה כמובילת שוק בפעילות החשמל, האנרגיה והמערכות, בד בבד עם גידול משמעותי בעולמות האנרגיות המתחדשות"
אל-מור חשמל, שבשליטת רפק תקשורת (50.01%) והמייסדים חיים גרשון ומאיר סרוסי, פירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2021. החברה, שמתמחה בתכנון, בהקמה ובאחזקה של מערכות אנרגיה וחשמל ושל פרויקטי אנרגיה מתחדשת, ממשיכה להפגין תוצאות טובות וסיימה את הרבעון הראשון עם גידול של 75% ברווח הנקי לכ-7 מיליון שקל ביחס לרבעון המקביל אשתקד, בהמשך לרווח נקי של 18.5 מיליון שקל בשנת 2020 (מיוחס לבעלי המניות).
במגזר האנרגיות המתחדשות, ממנועי הצמיחה של אל-מור, גדלו ההכנסות לכ-20.2 מיליון שקל – גידול של פי ארבעה ביחס לרבעון המקביל ב-2020. הרווח המגזרי הסתכם בכ-1.7 מיליון שקל, לעומת איזון ברבעון המקביל ב-2020. הגידול בהכנסות וברווח נובע מגידול בצבר ההזמנות והתקדמות בפרויקטים חדשים. פעילות המגזר כוללת הקמת מתקני אנרגיה סולארית פוטו-וולטאית (PV) קרקעיים ועל גגות; וכן הסכמי אחזקה לשירותי O&M(תפעול ואחזקה) לניטור ותחזוקה שוטפת במתקני האנרגיה.
במגזר החשמל הסתכמו הכנסותיה של אל-מור בכ-97 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021, בהשוואה לכ-102 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המגזרי נותר יציב ברמה של כ-14 מיליון שקל יחד עם עלייה בשיעור הרווחיות הגולמית. פעילות המגזר כוללת בעיקר תכנון, הקמה ואחזקה של פרויקטים להקמת מתקני אלקטרומכניקה - חשמל ואנרגיה, תשתיות תקשורת, חוות שרתים, מתקנים קריטיים, מתקני סלולר, מבני ציבור, מוסדות פיננסים וביטוח, בתי חולים, אצטדיונים ותיאטראות, מחנות צבא, בסיסי חיל האוויר ומוסדות ביטחוניים בעלי סיווג גבוה.
במגזר האחרים עלו הכנסות של אל-מור ברבעון הראשון של השנה לכ-15 מיליון שקל – גידול של 50% לעומת הרבעון המקביל ב-2020. הרווח המגזרי הסתכם בכ-300 אלף שקל, בדומה לרבעון המקביל ב-2020. מגזר האחרים כולל פרויקטים בתחום התייעלות אנרגטית, מיזוג אוויר, מערכות בקרת חשמל ממחושבות, אחזקת מתקני אנרגיה סולארית, מכירת מערכות ביו גז ופרויקטי קו-גנרציה.
בעקבות שינוי בתמהיל הפרויקטים (התמקדות בפרויקטים קטנים יחסית, אך בעלי רווחיות גבוהה), הכנסותיה הכוללות של אל-מור ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ-78 מיליון שקל, לעומת 99 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי של אל-מור הסתכם ברבעון הראשון של 2021 בכ-13.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.8 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2020.
במהלך הרבעון רשמה אל-מור שיפור משמעותי בשיעור הרווחיות הגולמית לכ-17%, לעומת שיעור רווחיות גולמית של 13.9% ברבעון המקביל ב-2020. השיפור ברווחיות הגולמית נבע מסיומם של פרויקטים משולבים, שכללו עבודות הנדסה אזרחית ומיזוג אויר בהיקפים משמעותיים, שבוצעו על ידי קבלני משנה.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-8.4 מיליון שקל, גידול של 27% ביחס לרווח תפעולי של כ-6.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מהשיפור ברווחיות הגולמי, לצד העלייה ברווחי חברות מוחזקות. בעקבות השיפור בפעילות, הרווח לפני מס של אל-מור עלה ברבעון הראשון לכ-9 מיליון שקל, בהשוואה ל-4.8 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד – גידול של כמעט פי שתיים. הונה העצמי של אל-מור הסתכם נכון לסוף מארס 2021 בכ-130 מיליון שקל, לעומת 117 מיליון שקל בסוף מארס 2020.

אירועים אחרונים בחברה
* אל-מור פועלת למינוף יכולות הנדסיות לשם חדירה ליזמויות בתחומי האנרגיה, במיזמי אנרגיה מתחדשת בחו"ל, הן אנרגיה סולארית והן אנרגיית הרוח, במטרה מנת לגוון את תמהיל ההכנסות.
* יעדי החברה הם לייזום מתקני קו–גנרציה בהיקף של MW 100 בישראל , וכן ייזום בפרויקטי אנרגיות מתחדשות מעבר לים בכ-MW 200. כמו כן, החברה פועלת לאיתור השקעות בחברות טכנולוגיות בשלבי התפתחות מוקדמים יחד עם תרומה לסינרגיה עם פעילות קבוצת אלמור בתחומי האנרגיה, המערכות והסביבה.
* בתחום הפסולת לאנרגיה (באמצעות חברה מוחזקת), סיימה החברה לאחרונה, את התקנתו של מתקן מסחרי ראשון באתר בצפון הארץ, המייצר 750 קילו-וואט מפסולת פלסטיק. החברה בונה ערוצי מכירה בטריטוריות שונות בעולם.
* ביום 16 במארס 2021 החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-5.2 מיליון שקל, המהווה כ-0.17 ש"ח למניה רגילה. התשלום בוצע ביום 13 באפריל 2021.


אודות אל-מור
אל-מור חשמל מתמחה בתכנון, הקמה ואחזקה של מערכות אנרגיה, חשמל ומערכות אלקטרו-מכאניות במבני ציבור וכן במסגרת של פרויקטים פרטיים בתחומי התעשייה הכבדה, תעשיית המזון והתרופות, המסחר, תחנות כוח ותשתיות התחבורה – התקנת לוחות ומערכות חשמל, מערכות תקשורת, מערכות מתח נמוך, בעיקר בארץ אך גם במדינות ביבשת אפריקה דוגמת קניה, אנגולה וגאנה.

הקבוצה, באמצעות אל-מור אנרגיות מתחדשות, מתמחה ונחשבת למובילת שוק בתכנון והקמת מתקני אנרגיה סולארית פוטו-וולטאית גדולים - הן קרקעיים והן על גגות. נכון לסוף 2020, הקימה אל-מור אנרגיות מתחדשות כ-500 מגה-וואט של מתקני אנרגיה סולאריים, מתוכם כ-140 מגה-וואט נמצאים בשלבי הקמה שונים. בנוסף, תחת פעילות זו, אל-מור מעניקה שירותי O&M(תפעול ואחזקה) לניטור ותחזוקה שוטפת במתקני האנרגיה, הנחשבים לגדולים או בינוניים בהיקפי פעילותם.

לקבוצה פעילויות נוספות, במסגרתם היא מעניקה שירותי אחזקה של תחנות כוח סולאריות; התייעלות אנרגטית עם דגש על חיסכון בתאורה בטכנולוגיית לד ומערכות "עיר חכמה"; פיתוח וייצור מתקני ביו-גז לשם הפיכת פסולת אורגנית לאנרגיה, הנדסת קירור, תכנון, התקנת מערכות מיזוג אוויר, ייצור והקמה של עמודי תאורה תכנון והקמת תחנות קו-גנרציה קטנות מבוססות גז טבעי וכן פיקוד ובקרה תעשייתית וייצור לוחות חשמל התומכים בפעילות זו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il