TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אב-גד השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור (IPO)


קבוצת אב-גד
גייסה כ-31 מיליון שקל לפי שווי של כ-111 מיליון שקל (אחרי הכסף)
החברה נהנתה מביקושי יתר בשלב הציבורי בהיקף של כ-10 מיליון שקל כאשר היא גייסה בו כמיליון שקל

מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר אב-גד, אמר כי: "השלמת הנפקת המניות הראשונה לציבור של החברה היא צעד חשוב בחיינו. התחלנו את המסע הציבורי שלנו לפני מספר חודשים עם השלמת גיוס איגרות החוב, והיום עשינו צעד נוסף כחברה ציבורית. אני רוצה להודות לעובדי ויועצי החברה ולכל מי שסייע בהליך ההנפקה, ולציבור המשקיעים על האמון שניתן בנו. זהו צעד משמעותי עבורנו בדרכנו להפוך לשחקן ציבורי מוביל בתחום ההתחדשות העירונית"

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, הודיעה כי השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור (IPO). החברה גייסה כ- 31 מיליון שקל לפי שווי של כ- 111 מיליון שקל (אחרי הכסף). את ההנפקה הובילו אקסטרה מייל חיתום בהשתתפות רוסאריו חיתום. ההנפקה בוצעה בהצעה לא אחידה, כאשר בשלב הציבורי החברה נהנתה מביקושי יתר של כ-10 מיליון שקל וגייסה בו כמיליון שקל בשיעור הקצאה של כ-10.5% למזמינים.

במסגרת ההנפקה, הנפיקה החברה כ- 465 אלף יחידות במחיר של 67 שקלליחידה, כאשר כל יחידה כללה כ- 10 מניות ו- 5 כתבי אופציה (סדרה 1).

אב-גד פועלת בתחום ההתחדשות העירונית. החברה נוסדה בשנת 1996 ע"יאל"מ במיל" מיכאל רצון ומנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, ראם רצון, והיא מונה כיום 25 עובדים בעלי ניסיון רב בתחומי הנדל"ן השונים.

החברה מתמקדת באזורי ביקוש בלבד והינה בעלת מומחיות רבה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בכל האספקטים השונים. מאז הקמתה, יזמה והקימה מעל 500 יחידות ב- 10 פרויקטים שונים. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-210 יח"ד בהקמה או לקראת תחילת ביצוע ומעל 2,700 יח"ד בשלבי תכנון שונים. בשנת 2019 היווה תחום ההתחדשות העירונית כ-21% מסך התחלות הבנייה, כאשר בשלוש השנים האחרונות חל גידול של כ-30% בהתחלות הבנייה בתחום ההתחדשות העירונית.

בינואר 2021 השלימה החברה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור של איגרות חוב בהיקף של כ-60 מיליון שקל, בריבית של 5.9%. החברה נהנתה מביקושים של 113 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il