TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס מסכמת שנת קורונה עם רבעון ראשון הטוב בתולדותיה


מטריקס
הכנסות הרבעון הראשון ב- 2021 צמחו בכ- 13.8% לכ- 1.1 מיליארד ₪, הרווח התפעולי צמח בכ- 20.4% לכ-81.9 מיליון ₪ והרווח הנקי צמח בכ- 28% לכ- 55.1 מיליון ₪
מטריקס פרסמה הבוקר את תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2021 כשהיא ממשיכה להציג צמיחה בכל המדדים עם הרבעון הראשון הטוב ביותר של החברה בכל הזמנים בכל המדדים: הכנסות, רווח גולמי, רווח תפעולי, רווח נקי ו-EBITDA. תוצאות אלו בולטות במיוחד כיוון שרבעון זה מסכם את סיום שנת משבר הקורונה, שהחל בחודש מארס בשנה שעברה, אשר השפיע רבות על הכלכלה בארץ ובעולם.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו בכ- 1.1 מיליארד ₪, בהשוואה לכ- 974 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 13.8%. הרווח הגולמי הסתכם בכ- 153.6 מיליון ₪ בשיעור כ- 13.9%, בהשוואה לכ- 133.2 מיליון ₪ בשיעור כ- 13.7% אשתקד, גידול של כ- 15.3%. הרווח התפעולי הסתכם בכ- 81.9 מיליון ₪ בשיעור כ- 7.4%, בהשוואה לכ- 68 מיליון ₪ בשיעור כ- 7% אשתקד, גידול של כ- 20.4%. הרווח הנקי הסתכם בכ- 55.1 מיליון ₪ בשיעור כ- 5%, בהשוואה לכ- 43.1 מיליון ₪ בשיעור כ- 4.4% אשתקד, גידול של כ- 28%. השיפור בשיעורי הרווח הגולמי, התפעולי והנקי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, על אף המשך מגמת הביקושים ועליית השכר במגזר התוכנה, נובעים בין היתר כתוצאה מגידול בהיקף הפעילות וחסכונות תפעוליים כתוצאה מהמעבר לעבודה היברידית ועליה בפריון העבודה.
ההון העצמי של החברה נכון ל- 31 במארס 2021 עומד על כ- 849.9 מיליון ₪. עם פרסום דוחות הרבעון הודיעה מטריקס על חלוקת דיבידנד בסך 36 מיליון ₪ (58 אג' למניה), שגם הוא מהווה שיא כל הזמנים לדיבידנד רבעון ראשון.
בצל סיומו של משבר הקורונה בישראל והתמשכותו ברחבי העולם, להערכת החברה, עסקי החברה ותוצאותיה לא הושפעו באופן מהותי מהתפשטות נגיף הקורונה, ובכלל זה, לא ניכרות התפתחויות או השפעות מהותיות נוספות.
מצבה הפיננסי המצוין של מטריקס קיבל ביטוי באשרור מידרוג את דירוג מנפיק Aa3 באופק יציב לחברה (הדירוג הגבוה ביותר מול חברות דומות), שניתן לחברה בחודש מרץ 2021 בפעם ה-14 ברציפות.
לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אנחנו מפרסמים הבוקר תוצאות כספיות בהן שוב נשברים שיאים בכל המדדים, ובכללם הצגת הרבעון הראשון הטוב ביותר מאז הקמת החברה. בסוף התקופה המקבילה אשתקד נכפתה על כלל המשק מציאות של חוסר וודאות בשל פרוץ משבר הקורונה. היום, במבט לאחור, אנו גאים על כך שכפי שהתחייבנו - נהגנו באחריות גדולה בתוך הסיטואציה המאתגרת שנוצרה, עם התנהלות פיננסית זהירה והיערכות לכל תרחיש, תוך דאגה ועשייה למען ביטחונם ובריאותם של כל עובדי החברה".
לדבריו, "עם התעוררות הכלכלה, בעיקר בישראל, אנחנו מזהים כי ממשיך לעלות הביקוש לשירותים בתחומי דיגיטל, ענן, סייבר, דאטה ומערכות ליבה תפעוליות, תחומים בהם התעצמנו משמעותית בתקופת הקורונה. בתחומים הללו מטריקס עוברת למיקוד על צבר הזמנות ו- ARR – מודל של הכנסות חוזרות, המעניקות לחברה בסיס הכנסות יציב וצומח לטווח ארוך. פתחנו את שנת 2021 עם צבר שיא של הזמנות בסך כ- 4.5 מיליארד ₪, מתוכן כ- 3.9 מיליארד ₪ לשנת 2021 (צמיחה של כ- 12.5% בצבר ההזמנות לעומת אשתקד). במהלך הרבעון האחרון זכתה חברת מטריקס בביצוע מספר פרויקטים משמעותיים וביניהם מכרזים ממשלתיים וביטחוניים-צבאיים ופרויקטים של מיליוני שקלים בתחומי פעילות הליבה של החברה, ובכללם בין היתר פרויקטים בתחומי אבטחת מידע, ענן, דאטה, הטמעת תשתיות טכנולוגיות ופתרונות ארגוניים חדשניים, פרויקטי פינטק ודיגיטל, ERP , CRM ניהול מערכי שרשרת אספקה, ייעוץ ועוד".
"בשנת 2021 נמשיך לשלב את הצמיחה האורגנית לצד מיזוגים ורכישות במגזרים בהם אנו שמים דגש מיוחד. אחד המגזרים אותם סימנו כמטרה זה מכבר הוא ענף הבריאות הדיגיטלית וכחלק ממיקוד זה רכשנו החודש את חברת Medi Software (ששינתה את שמה לאחר הרכישה ל- Matrix Medika), המתמחה בליווי מקצה לקצה של חברות המפתחות פתרונות בתחום הרפואה וה- HealthTech. מטריקס פועלת מזה שנים ארוכות בשוק מערכות הבריאות ורואה בו שוק מטרה בעל שיעורי צמיחה גבוהים בשנים בקרובות, בישראל ובחו"ל. ל- Matrix Medika, פוטנציאל צמיחה גדול כפועל יוצא מהשילוב עם הפתרונות המגוונים הנוספים של מטריקס למגזר הרפואי בארץ ובארה"ב".
לפי גוטמן, "בזמן שהשוק בישראל חוזר לחיים ולשגרה יחסית מלאה, הפעילות של החברה בארה"ב עדיין חווה פגיעה קלה. האטת העסקים בארה"ב עדיין נמשכת, אם כי בהחלט רואים את סופה הקרב בחודשים הקרובים. בתקופה זו מטריקס בחרה לשמור את כוח האדם המתמחה המעולה שעומד לרשותה בפעילות הענפה בארה"ב, ולא להוציא עובדים לחל"ת או לשחררם, על אף אתגרי המשבר, זאת מתוך אמונה וביטחון כי השוק הבינלאומי צפוי גם הוא להתאושש ולחזור לעצמו במהרה. בכוונת החברה להמשיך ולשרת את לקוחותיה הבינלאומיים במלוא ההיקף ואף להגדיל את היקף עסקיה מולם, כאשר זה יתרחש".

אודות מטריקס
מטריקס (בורסה: מטרקס) המעסיקה למעלה מ- 10,000 עובדים, הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה. בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה. מטריקס מספקת סל כלים ב-360 מעלות ועוסקת בביצוע פרוייקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ, אופשור ונירשור , הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם ועוד. החברה נמצאת כל העת בחזית החדשנות כשהיא מפתחת ומטמיעה טכנולוגיות חדשניות בתחומי ענן, סייבר, דיגיטל, ביג דאטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אוטומציה, מציאות רבודה ועוד. מטריקס הינה מובילת עסקית - חברות המחקר IDC ,STKI וגרטנר מדרגות אותה במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל כבר למעלה מ- 16 שנה. למידע נוסף: www.matrix-globalservices.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il