TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם DNA Genetics האמריקאית לבניית מותג בינלאומי משותף


גולן ביטון - מנכל יוניבו קרדיט צילום-יוניבו בעמ
במסגרת ההסכם DNA Genetics תעשה שימוש בחוות עמית של יוניבו לגידול גנטיקות הקנאביס שלה
עבור חברת הקנאביס האמריקאית מדובר בדריסת רגל ראשונה בשוק הקנאביס הישראלי

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "אנו משוכנעים שיכולותיהן הטכנולוגיות והשיווקיות של שתי החברות יובילו למותג איכותי ותחרותי שיושק בזמן הקרוב ויתרום לנוכחות שלנו גם מעבר לשוק המקומי"

חברת יוניבו, המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לכ-140 בתי מרקחת בישראל וכן בעלת בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי (חוות עמית) וחברת OD DNA Genetics, חברה בעלת מותג קנאביס בינלאומי מוביל, מודיעות על הסכם רישוי ושיתוף פעולה. במסגרתו תעניק DNA ליוניבו גישה לספריית הגנטיקה זוכת הפרסים של DNA (כולל גנטיקת Kosher Kush) לגידול בחוות עמית בדרום הארץ.

רזואן חאן, נשיא DNA Genetics מסר כי, "אנו נרגשים להכריז על השותפות עם יוניבו ועל כניסתנו לשוק הקנאביס הרפואי הישראלי המתפתח במהירות. באמצעות שותפות זו, נוכל להביא את הזנים הייחודיים שלנו לשוק הקנאביס הרפואי הישראלי ולפתח מוצרים רפואיים חדשים ומרתקים לייצוא . לא יכולנו לבקש שותף טוב יותר מיוניבו, להיכנס עימו לשוק הקנאביס בישראל".

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו מסר כי, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם DNA Genetics, שחקן גלובלי משמעותי בתחום, אשר בחן את השוק הישראלי וחבר אלינו לבניית מותג בינלאומי משותף. אנו משוכנעים שיכולותיהן הטכנולוגיות והשיווקיות של שתי החברות יובילו למותג איכותי ותחרותי שיושק בזמן הקרוב ויתרום לנוכחות שלנו גם מעבר לשוק המקומי".

עומר ליאני, מנהל חוות עמית מסר כי, "אנו נרגשים לחבור ל-DNA Genetics אחת החברות המובילות בעולם בגנטיקה והגידול של הקנאביס. הצוותים המקצועיים של שתי החברות יפעלו יחד, תוך שימוש בתשתיות גידול מתקדמות בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר שהקמנו בחוות עמית, במטרה לפתח זנים חדשים, לגדל את הגנטיקות הטובות ביותר ולהנגיש למטופלים את המוצרים הטובים מסוגם בישראל ובמדינות נוספות".

DNA Genetics, זכתה בלמעלה מ- 200 פרסים בכל הקטגוריות, באירועי הקנאביס היוקרתיים ביותר ברחבי העולם, מה שהפך את המותג לסטנדרט עולמי בגידול זני קנאביס מהטובים בעולם. פרסים אלה כוללים את עשרת הזנים הראשונים של השנה של High Times, שהכניס אותה להיכל התהילה בשנת 2009, וכן את 100 האנשים המשפיעים ביותר בתעשייה של High Times, ואת פרס Trail Blazers של High Times על תרומה לאיחוד תחומי היזמות, הפוליטיקה והרפואה.

DNA Genetics הוקמה באמסטרדם בשנת 2004 על ידי דון מוריס ואהרון ירקוני וכיום פועלת בלוס אנג'לס ארה"ב. במהלך העשור האחרון, החברה בנתה ואצרה ספרייה גנטית ותיקה ופיתחה נהלי פעולה סטנדרטיים מוכחים לבחירה גנטית, רבייה וטיפוח של קנאביס בעולם, שנפתח יותר ויותר לפעילות קנאביס מסחרית, החברה ממוקמת כיום כחברה הראשונה בעלת שותפויות רבות מסביב לעולם עם יצרנים ומותגים בעלי רישיון, המעניקות לה פריסה גאוגרפית רחבה ונוכחות עולמית תוך שימוש במותג DNA Genetics.

לאחרונה הודיעה יוניבו כי התקשרה עם חברה בדנמרק שתשמש כמפיץ עבור יוניבו בטריטוריה זו. ההסכם, למכירה והפצת מוצרי יוניבו, אינו הסכם בלעדי ובידי החברה התקבלה הזמנת רכש ראשונה לרכישת 300 בקבוקי שמן קנאביס רפואי של מוצרי יוניבו.

לפני כחודש דיווחה יוניבו על תוצאותיה השנתיות לשנת הפעילות המסחרית הראשונה של החברה. החברה הציגה בשנת 2020 הכנסות של כ-34 מיליון שקל, רווח גולמי בסך 12.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד גולמי אשתקד, EBITDA של 4.5 מיליון שקל ומעבר לרווח, זאת בהשוואה להפסד כ-11.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. עוד עולה מהדוח כי ההון העצמי של החברה, נכון ל-31.12.20, עומד על כ-37.2 מיליון שקל ויתרת המזומנים על כ-21 מיליון שקל.

יוניבו מפיצה את סל מוצריה בכ-140 בתי מרקחת ביניהם בתי מרקחת השייכים לרשת סופר פארם וכן בתי מרקחת פרטיים המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר שנמצא בבעלות מלאה של החברה . לאורך כל שנת 2020 וכן לתוך 2021 החברה מרחיבה את מספר בתי המרקחת המוכרים את מוצרי החברה. יוניבו פועלת להגדיל את נגישות מוצריה באופן מתמשך על ידי התקשרויות חדשות עם בתי מרקחת חדשים וכן מקבלת היזון חוזר באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם, מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP על פי דרישות השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il