TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבניין השלישי בפרויקט אומאמי יוצא דרך


פרוייקט אומאמי של קרסו נדלן לחובבי הבישול והאירוח
שני המגדלים הראשונים נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים, מקרסו נדל"ן נמסר כי מתוך 257 יח"ד, עד היום נמכרו 214 יח"ד
קרסו נדל"ן הוציאה לשיווק את המגדל השלישי במתחם אומאמי בשכונת נאות אריאל שרון החדשה בקרית אונו. המגדל הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים יכלול 115 דירות בנות 4,5 ו-6 חדרים והוא צפוי להתאכלס ביוני 2024. בדומה לשני המגדלים הראשונים, גם מגדל זה ייבנה ע"י ענקית הבנייה הסינית BCEG המעסיקה כ-20 אלף עובדים בכ-30 מדינות בעולם.

סה"כ מתחם אומאמי יכלול 742 יח"ד ב-6 מגדלים בני 31 קומות סביב פארק שכונתי בן 13 דונם. דיירי המתחם ייהנו משבילי הליכה, בוסתן עצי פרי, גינות עשבי תיבול, פינות ישיבה מוצלות וגינה קהילתית.

שני המגדלים הראשונים נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים, מקרסו נדל"ן נמסר כי מתוך 257 יח"ד, עד היום נמכרו 214 יח"ד. כיום נותר מלאי של דירות 4 חדרים 108 מ"ר ומרפסת של 15 מ"ר, 5 חדרים 133 מ"ר ומרפסת של 20 מ"ר וארבעה פנטהאוזים המשתרעים על פני 165 מ"ר ומפרסת של 80 מ"ר. . המחיר ההתחלתי לדירת 4 חדרים במגדל השלישי עומד על 2.67 מיליון שקל.

גם הדירות במגדל השלישי ייבנו עבור חובבי הבישול והאירוח. כך למשל, בלובי הבניין יוקם חדר יין לאחסון וקירור יינות עם תא פרטי לכל משפחה, מכונת קרח תעשייתית וחדר אחסון בו יעמדו לרשות הדיירים ריהוט דקורטיבי לאירוח. המטבחים תוכננו לפרטי פרטים מבחינת מקומות אחסון, אי עבודה עם הכנה לכיריים. ברוב הדירות סביב האי מתוכננים מקומות ישיבה וקיימת הכנה להתקנת תנור אפייה נוסף. במרפסות תותקן גינת תבלינים ורטיקלית הכוללת מערכת השקיה מובנית ובקר השקיה ממוחשב בנוסף לנקודות מים וגז.

לדברי מיכל גליק, מנהלת השיווק בקרסו נדל"ן "הבידול של הפרויקט בהחלט משך אליו אנשי קולינריה ורוכשים שהעריכו את הירידה לפרטי פרטים והערך המוסף בחללים הציבוריים של הבניין. היום כבר ניתן להתרשם מהיופי האדריכלי של הבניינים ומהשכונה העתידית והנגישות הרבה אליה וממנה".


רובע אריאל שרון עתיד לכלול כ- 1,615 יח"ד, כ- 148 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה ושטחים ירוקים בהיקף כולל של כ- 50 דונם. רובע אריאל שרון ממוקם מדרום לאוניברסיטת בר אילן ומצפון מערב לשכונת קריניצי החדשה וכפר אז"ר. קרסו נדל"ן מקימה את הפרויקט הגדול ביותר ברובע החדש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il