TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בומברדייה מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021


בומברדיה
הכנסות מעסקי מטוסי הסילון הסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר, עליה של 18% מהתקופה המקבילה אשתקד
הכנסות מעסקי מטוסי הסילון הסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר, עליה של 18% מהתקופה המקבילה אשתקד, בעיקר תודות לתמהיל נוח של אספקת מטוסים בעלי תא רחב, בהם שמונה מטוסי Global 7500.

רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות (EBITDA) (1) מותאם בסך 123 מיליון דולר מפעילות שוטפת, עליה של 43% מהתקופה המקבילה אשתקד, הישג המשוייך לשיפור בתמהיל המטוסים, התקדמות בעקומת הלמידה של מטוסי Global 7500 ושיפורים במבנה העלויות; רווח מותאם לפני ריבית ומס (EBIT) (1) בסך 29 מיליון דולר מפעילות רגילה. ה-EBIT המדווח מפעילות רגילה ברבעון זה עמד על 19 מיליון דולר.

שימוש תזרימי חופשי (1) מפעילות שוטפת בסך 405 מיליון דולר, בהם נכללו 100 מיליון דולר בגין פריטי מזומן חד פעמיים (2) , שיפור של 357 מיליון דולר משנה לשנה. תזרים מזומנים מדווח מפעילות שוטפת – המשך הפעילות ברבעון הסתכם ב-372 מיליון דולר, ותוספות נטו ל-PPE ונכסים בלתי מוחשיים – המשך הפעילות ברבעון הסתכם ב-33 מיליון דולר.

יחס הזמנות לחיוב ברבעון הראשון(3) > 1.0 תודות לפעילות מכירות חזקה, הצפויה להימשך(4) גם ברבעון השני
נזילות פרופורמה חזקה(4) של 2.6 מיליארד דולר, הכוללת הכנסות של 0.6 מיליארד דולר ממכירת מניות אלסטום. בומברדייה פרסה כ-2.4 מיליארד דולר במטרה להציג הפחתה במינוף שלה משנה לשנה, ופעולה זו צפויה להפחית את עלויות הריבית השנתית למזומן בכ-200 מיליון דולר לעומת עלות שירות החוב שלה בשנת 2020

כל הסכומים בהודעה לעיתונות זו הינם בדולר ארה"ב אלא אם צוין אחרת. הסכומים בטבלאות הינם במיליונים, אלא אם צוין אחרת.


מונטריאול, 6 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה (TSX: BBD.B) דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021 ואישררה את התחזיות הכספיות לשנת 2021 כולה, ואת הצפי למסירת 110-120 מטוסים. "ברבעון הראשון שלנו כחברת תעופה עסקית טהורה, בומברדייה סיפקה ביצועים פיננסיים מוצקים", אמר אריק מרטל, נשיא ומנכ"ל בומברדייה. "ביצועים אלו כוללים צמיחה בהכנסות ממטוסים עסקיים, הרחבת שולי הרווח ושיפור משמעותי בתזרים המזומנים. אנו ממשיכים להתקדם בכל אחת מהמטרות האסטרטגיות שהגדרנו: הבשלה של תוכנית מטוסי גלובל 7500, ישום תוכנית ההתייעלות שלנו, ישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו לשוק אחר המסירה (aftermarket) והפחתת המינוף במאזן שלנו – במטרה לייצר בסיס יציב לעסק גמיש ורווחי יותר".

ביצועים פיננסיים לרבעון הראשון 2021

הכנסות מפעילות המטוסים העסקיים ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר, גידול של 18% משנה לשנה. עלייה זו נבעה בעיקר מתמהיל משופר של משלוחי מטוסים גדולים, כולל שמונה מטוסי גלובל 7500. סך משלוחי המטוסים ברבעון עמד על 26, בהתאם לציפיות וליעדי המסירה של החברה לשנה כולה. פעילות ההזמנות ברבעון הייתה חזקה, וכתוצאה מכך יחס הזמנות לחיוב עמד על יותר מ-1.0. פעילות המכירות האיתנה ומגמות השוק החיוביות צפויות להימשך(5) לתוך הרבעון השני.

ה-EBITDA המתואם לפעילות שוטפת ברבעון הסתכם ב-123 מיליון דולר, גידול של 43% משנה לשנה, המשקף תמהיל מטוסים בריא, שיפור בעקומת הלמידה של מטוסי גלובל 7500, שיפורים במבנה העלויות והפחתה בפעילות עסקית בעלת שולי רווח קטנים. ה-EBIT המתואם להמשך הפעילות הסתכם ב-$29 מיליון דולר.

השימוש במזומן פנוי ברבעון הראשון למימון פעילויות שוטפות הסתכם ב-405 מיליון דולר, בהם כ-100 מיליון דולר של פריטי מזומן חד פעמיים, המהווים שיפור של 357 מיליון דולר משנה לשנה.

פעולות להפחתת המינוף במאזן

כפי שדווח בעבר על ידי בומברדייה, מכירת עסקי התחבורה שלה הושלמה ב-29 בינואר 2021. מאז השקת "בומברדייה תחבורה", בומברדייה תיעלה כ-2.4 מיליארד דולר של הון זמין, כולל הכנסות ממכירת התחבורה, לטובת צמצום המאזן שלה. במהלך זה נכלל הפירעון המלא של יתרת סכום כולל של 750 מיליון דולר מתוך הלוואה בסך 1 מיליארד דולר שנלקחה תמורת בטוחות מ- HPS Investment Partners, LLC, והצעת הרכש האחרונה למניות שהסתכמה בכ-1.6 מיליארד דולר.

יחד, פעולות אלה צפויות להפחית את העלות השנתית של הריבית על המזומן של החברה בכ-200 מיליון דולר לעומת עלות שירות החוב שלה ב-2020.

החברה ממשיכה לשקול אפשרויות שונות לטיפול בפדיון חובות אחרים באופן הזדמנותי, תוך התמקדות ביצירת "מסלול המראה" של שלוש שנים שיעניק לחברה את היכולת להוציא לפועל את האסטרטגיה שלה.

אישרור התחזיות לשנת 2021 כולה ויעדי 2025

"עם הביצועים היציבים שלנו ברבעון הראשון, התאוששות הנחזית בשווקים בהם אנו פועלים ותוכניות מרכזיות שהגדרנו המיושמות היטב, אנו נותרים בטוחים ביכולתנו לעמוד הן בתחזית הפיננסית שלנו לשנה המלאה והן בהגשמת היעדים לטווח ארוך יותר", המשיך מרטל. "יעדים אלו כוללים: (1) גיוון תמהיל ההכנסות של החברה על ידי גידול בשירותים לאחר מסירה (aftermarket) לכ-27% מההכנסות עד 2025; (2) השגת הפחתה של 20% בעלויות בחטיבת המטוסים גלובל 7500 בין מסירת המטוסים ה-50 וה-100; ו-(3) הפחתה מצטברת של 400 מיליון דולר בהוצאות עד 2023. באמצעות פעולות אלו אנו ממשיכים במשימתנו להפוך את בומברדייה לחברה המתנהלת ללא הפתעות, רווחית ועמידה יותר בפני שינויים."

אודות בומברדייה
בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.
המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il